Schoenen zien er na een middag dragen zo uit...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sillies, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Ze heeft er niks bijzonders mee gedaan, waarschijnlijk gestoten ofzo, maar dan mogen ze er toch nog niet zo uit zien? We zijn naar de stad geweest, niet eens naar een speeltuin. Schoenen van 40 euro. Ga maar mailen naar Zalando, maar vrees dat ik pech heb.

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Heel eerlijk ziet het er niet uit alsof ze er niks mee heeft gedaan. Met 1 keer stoten kan dit niet bij beide schoenen, ziet eruit alsof ze met de neus over de grond heeft gesleept vanaf fiets of met het lopen.... Bij gewoon lopen kan deze schade niet ontstaan.

Probleem is dat je niet kunt bewijzen dat ze er niks geks mee heeft gedaan of hoe lang ze ze heet gedragen, dus ik verwacht dat je weinig kans maakt.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dit dus.
    het is echt schade van met de neus over straat schuren.
    denk niet dat zalando het gaar vergoeden.
    als de zool los zou zitten oid had je kans gehad maar dit komt gewoon door kindergedrag.
    dochter had ook nooit iets bijzonders gedaan als ze met nieuwe schoenen zo thuis kwam..
    alleen maar met haar buik op de schommel gehangen bijv..

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik denk dat dit toch echt komt van het spelen, het leer beschadigd nu eenmaal snel.

Volgende keer schoenen met hogere rand uitzoeken!

5. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    haha denk je dat ik daar over ga liegen op een forum. Ze heeft de hele middag naast mij of mn man gelopen, dus nee ze heeft niet over de grond geschuurd ;). En dan nog kom je niet op dat punt vd neus. Ze kan tegen de stoel voor zich gestoten hebben, meer niet. Maar als het normaal gevonden wordt dat schoenen er naar een dag zo uit zien, mag er wel eens wat aan de kwaliteit gedaan worden.

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Bijlage verwijderd, geen zin om beschuldigd te worden van liegen.

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik heb niet gezegd dat je liegt, maar als een kind normaal loopt op de zool kan er totaal geen schade ontstaan bovenop de neus....neem aan dat je dat zelf ook begrijpt. Dus ze heeft er of iets anders mee gedaan en het is niet opgemerkt om haar te vertellen dat ze ermee moet stoppen of ze zijn zo uit de doos gekomen maar dat lijkt me sterk;)
    Evengoed, je kunt altijd proberen contact op te nemen, maar denk dat ze daar ook zeer sceptisch zullen zijn....bewijzen kun je niks dus enkel een beroep doen op klantvriendelijkheid, al vind ik dat wel veel gevraagd van een verkopende partij in dit geval.

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Er zegt toch ook niemand dat je liegt?

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik vrees dat je weinig kans maakt, het zag er uit alsof ze ergens op d'r knieën heeft zitten spelen of iets. Zulke schade zal nooit ontstaan bij gewoon alleen lopen..

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bekijk bijlage 514269

Hier hetzelfde probleem. 2 dgn aan gehad en zool bladert al helemaal af. Dure schoenen van Shoesme....

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Maar met deze zool moet je wel terug gaan hoor. Heb ik ooit ook gehad, en toen mocht ik een ander paar uitzoeken.

13. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Daarom heb ik ook schoenen net een flinke stootrand, ook op de neuzen.
    Ziet en minder mooi uit, maar de schoenen blijven wel mooi met kleine kinderen.
    Zodra ze even op hun knieën spelen heb je dit probleem al.

Je kan er altijd mee terug gaan TS, maar de foto zag er niet uit alsof ze er alleen op heeft gelopen. Dan is het jouw woord tegen die van de verkoper.
    Succes en ik hoop dat je ze mag ruilen

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heb ze helaas online besteld. Heb wel mail nu gestuurd en deze foto's bijgevoegd.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina