Ik heb een rood jurkje, tot ongeveer op de knie, mouwloos, haltersluiting. Die wil ik graag aan maar ik vind het te koud voor blote melkfl.. eh, benen. Ik draag nooit een panty dus nu ben ik benieuwd wat voor kleur je daar het beste onder kunt doen? Huidskleur, of is dat voor oma's? Ik doe er open schoenen of ballerina's onder. En waar verkopen ze fijne panty's? Ik ben 1.80 lang en heb maat 46 en volgens mij draag ik ze nooit omdat ze altijd te kort zijn
Ik ben totaal niet modieus, dus geen idee wat voor kleur je eronder kan doen haha. Maar ik ken het probleem van te korte panty's en tegenwoordig haal ik gewoon panty's van de HEMA, maar dan een paar maten te groot. Qua omvang heeft dat bij mij nog niet uitgemaakt, maar de lengte is zo fijn. Het kruis blijft dan tenminste niet halverwege je bovenbenen steken
Ik ben bang dat pantys niet heel veel warmte geven! Dan kun je eerder kiezen voor een legging/maillot
Open schoenen met een panty kunnen echt niet en een huidskleurige panty kan ook niet. Maar een mooie zwarte panty en een zwart dicht schoentje kunnen makkelijk.
Ik zou persoonlijk niet voor een panty in een ballerina kiezen, dan liever een pump of een leuk laarsje met een hak (of een laag hakje als je niet goed op hakken kan lopen). Sowieso geen huidkleurige panty, dat is wat oubollig, liever een zwarte.
Bij de zeeman heb ik eens een panty gehaald zonder voetjes. Erg fijn, want ik draag veel laarzen en dan zijn sokken over je panty wel lekker, anders ga ik zo glijden Weet alleen niet of dat modieus is en bij open schoenen past, ben niet zo'n modegoeroe.
Een goede huidskleur kan gewoon onder een jurk, maar dan wel je ballerina's. Hema heeft iig maat 48/50 of groter nog dus groter als je maat 46 kan prima.
Precies, huidskleur is prima. Maar met open schoenen vind ik zelf niet mooi. Dat bepaal je ook zelf trouwens he waarom zou iets 'niet kunnen'. Vaag begrip. En echt weer zo NL
Hai Niks zo erg als een laag hangend kruis bij een panty! Hier 1.87 en maat 44. De panty's van de Zeeman zijn lang. Ik neem dan meestal 48-52 zodat ze nog iets langer zijn.
Er bestaan hele mooie nude panty's. Te koop bij de echte pantyzaak. Niet zo goedkoop als de hema maar echt mooi. Huidskleurige panty's zijn oubollig idd. Maar een mooie nude niet.
Ik heb hele mooie panty's van V&D in de kleur hazel. Is net een heel klein beetje getint, dus alsof je benen een klein kleurtje vd zon hebben. Niet zo'n oma kleurtje dus En een licht glansje. En goed dat je benen daar van uit gaan zien !
Vandaag toevallig 3 huidskleur-panty's gehaald in een 3pack. Die ga ik aantrekken onder deze jurk: Jurk mat lila - bpc selection bestel online - bonprix.nl