nieuwe schoenen nu al stuk?!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

    mamav2boefies Fanatiek lid

    22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik wilde ze eigenlijk in de kerstboom hangen
     
  2. Casara

    Casara Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.271
    417
    83
    Ik zou er ook mee terug gaan hoor. Jaren geleden ook eens gehad met schoenen van scapino. Geen probleem, geld terug. En ook met schoenen van Van Woensel. Kreeg geld terug of andere schoenen.
     
  3. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Zou een dure hobby worden als je elke dag nieuwe schoenen moet kopen omdat ze na een dag dragen al zo gesleten zijn.

    Hier pas bij de Bristol schoenen voor Emma gekocht. Na kleine 2 week ging de rits zo stroef en van de andere schoen gleed hij juist vanzelf open. Mijn man terug geweest en ze hebben een nieuw paar uit een ander filiaal laten halen, heel netjes. Helaas ging van 1 schoen binnen een week de rits helemaal kapot (je kon hem niet meer open of dichtdoen) en nu een tegoedbon gehad. Ze hadden meer klachten over deze schoenen gehad.

    Ik koop schoenen om ze gewoon te kunnen dragen. En niet dat ze in 2 week al kapot zijn. Mag wel meer van schoenen verwachten.

    Gewoon teruggaan hoor!
     
  4. mamav2boefies

    mamav2boefies Fanatiek lid

    22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik kan een korting krijgen van 20 % en dan houdt het verhaal op Hier ben ik het ook niet mee eens maar ben bang dat ik niet meer dan dit kan doen
     
  5. unknowable

    unknowable Niet meer actief

    Jammer hoor dat je niet verder vecht. Ze zouden met mij nog láng niet klaar zijn :D:D:D
     
  6. Salsera

    Salsera Fanatiek lid

    25 jan 2012
    1.199
    178
    63
    NULL
    NULL
    Daar moet je echt niet mee akkoord gaan hoor, dan zou ik het toch eens bij het hoofdkantoor proberen. Ik heb eens laarzen gekocht en die waren ook absurd snel versleten, dus ben ik terug naar de winkel gegaan. Ze wilden me een cadeaubon aanbieden, maar daar had ik op dat moment helemaal niks aan. Dus ik heb dat aangegeven en toen zei de verkoopster dat ik dan contact met het hoofdkantoor moest opnemen. Heb ik gedaan en kreeg zonder problemen mijn geld terug.

    Je moet echt niet nu al opgeven, je staat gewoon in je recht. Het is een ondeugdelijk product en dan kan je dus gewoon je geld terug krijgen. Of desnoods een cadeaubon van die winkel, maar met 20% korting zou ik geen genoegen nemen.
     
  7. Mykelti

    Mykelti VIP lid

    3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Inderdaad niet mee akkoord gaan!

    Teruggaan en vragen om de manager. Doe dit wel op een druk moment, want als er meer mensen zijn, dan zijn ze vaak wat toeschietelijker. Ze willen immers niet dat er klanten getuige zijn van klantonvriendelijk gedrag en slechte kwaliteit.
    Gewoon beetje luid praten en gebaren. ;)

    Je niet weg laten sturen en daar blijven staan totdat ze met een oplossing komen. Vragen hoe ze het zelf zouden vinden als een schoen na 1 dag dragen al beschadigd is, zonder bijzondere dingen gedaan te hebben, buiten dragen.

    En anders via het hoofdkantoor spelen, al dan niet via social media.
     
  8. Aan mij zouden ze een verkeerde hebben hoor..
     
  9. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    welke winkel ben je geweest?
     
  10. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb je een foto?

    Aan mij hadden ze ook een verkeerde, ik was op zaterdag middag terug gegaan en dan in een volle zaak even met een extra harde stem toegelicht dat je dus schoenen van 70,- euro hebt gekocht, deze 1 dag hebt gedragen en deze nu al kapot zijn!

    Hebben ze misschien een Facebook pagina? Daar kan je natuurlijk ook even klagen
     
  11. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    12.293
    11.900
    113
    Dit! Zijn ze nu helemaal mal. En je kunt ook nog het merk zelf benaderen.
     
  12. mamav2boefies

    mamav2boefies Fanatiek lid

    22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Heb het hoofdkantoor al gebeld Zij hebben het weer door gespeeld Ze zeggen het kan zo zijn dat ze langs een stoepje is geschaafd met de schoen dus komt door eigen gebruik en kunnen dus geen nieuwe schoenen aanbieden
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Mamia

    Mamia Actief lid

    3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot 6 maanden kan je schoenen terugbrengen als ze kapot gaan. Dat is mij door mijn buurvrouw verteld die bij de van haren heeft gewerkt
     
  14. roomsoesje27

    roomsoesje27 Bekend lid

    28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Gewoon juridisch loket inschakelen.

    Ik had een vtech interactieve beer gekocht voor sinterklaas en 3 maanden later deden de uit knop en 1 van de voetjes het niet meer. Heb zonder gedoe een nieuwe meegekregen.

    Dit is geen slijtage die je zou verwachten bij normaal gebruik dus je hebt recht op een nieuw paar.
     
  15. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dus het is tóch een kinderschoen. Dan wordt het lastiger om aannemelijk te maken dat het een 'ondeugdelijk product' betreft omdat een klein kind nou eenmaal sneller 'schade' aan schoenen zal veroorzaken. Je kan je beroepen op coulance van de winkel, maar zij hebben niet de plicht om je nieuwe schoenen of geld terug te geven. Ruilen is een gunst, geen recht. Lastig op d foto teczien of het 'schade' is of gewoon afgepeld is door slechte kwaliteit van schoen.
     
  16. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    12.293
    11.900
    113
    Jeetje zeg, dit al na een paar uurtjes. Slechte kwaliteit dan.
     
  17. McDsee

    McDsee Niet meer actief

    Als die keten Twitter gebruikt zou ik je klacht op Twitter zetten! Ik heb nu een Twitterklaagaccount heb hem de afgelopen maand 2x gebruikt. 1x voor Dove en 1x voor Etos nou binnen het uur reactie gehad en binnen een dag klacht opgelost!
    Bij een klein zaakje zal het niet zoveel nut hebben, maar is het wel een bekende zou ik het zeker overwegen.
     
  18. tuc

    tuc Niet meer actief

    Oei ik zou het toch echt niet pikken...zeker niet met de verklaring van langs een stoepje schuren. Met mij zouden ze nog lang niet klaar zijn.
     
  19. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    12.293
    11.900
    113
    Van welk merk zijn ze eigenlijk en bij welke winkel heb je ze gekocht?
     
  20. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Het is heel jammer dat de schoen binnen een dag al zo beschadigd is. Maar dat is het dan ook , de schoen is beschadigd niet kapot.

    Toevallig vertelde mijn vriendin gisteren dat haar dochtertje (9 jaar) een paar leuke schoenen had uitgezocht. Ook met van dat metalic achtige. Zij werd toen al door de verkoopster geïnformeerd dat dit erg makkelijk beschadigde en dat het ook niet (weg) te poetsen was.
     

Deel Deze Pagina