Ik zou er ook mee terug gaan hoor. Jaren geleden ook eens gehad met schoenen van scapino. Geen probleem, geld terug. En ook met schoenen van Van Woensel. Kreeg geld terug of andere schoenen.
Zou een dure hobby worden als je elke dag nieuwe schoenen moet kopen omdat ze na een dag dragen al zo gesleten zijn. Hier pas bij de Bristol schoenen voor Emma gekocht. Na kleine 2 week ging de rits zo stroef en van de andere schoen gleed hij juist vanzelf open. Mijn man terug geweest en ze hebben een nieuw paar uit een ander filiaal laten halen, heel netjes. Helaas ging van 1 schoen binnen een week de rits helemaal kapot (je kon hem niet meer open of dichtdoen) en nu een tegoedbon gehad. Ze hadden meer klachten over deze schoenen gehad. Ik koop schoenen om ze gewoon te kunnen dragen. En niet dat ze in 2 week al kapot zijn. Mag wel meer van schoenen verwachten. Gewoon teruggaan hoor!
Ik kan een korting krijgen van 20 % en dan houdt het verhaal op Hier ben ik het ook niet mee eens maar ben bang dat ik niet meer dan dit kan doen
Daar moet je echt niet mee akkoord gaan hoor, dan zou ik het toch eens bij het hoofdkantoor proberen. Ik heb eens laarzen gekocht en die waren ook absurd snel versleten, dus ben ik terug naar de winkel gegaan. Ze wilden me een cadeaubon aanbieden, maar daar had ik op dat moment helemaal niks aan. Dus ik heb dat aangegeven en toen zei de verkoopster dat ik dan contact met het hoofdkantoor moest opnemen. Heb ik gedaan en kreeg zonder problemen mijn geld terug. Je moet echt niet nu al opgeven, je staat gewoon in je recht. Het is een ondeugdelijk product en dan kan je dus gewoon je geld terug krijgen. Of desnoods een cadeaubon van die winkel, maar met 20% korting zou ik geen genoegen nemen.
Inderdaad niet mee akkoord gaan! Teruggaan en vragen om de manager. Doe dit wel op een druk moment, want als er meer mensen zijn, dan zijn ze vaak wat toeschietelijker. Ze willen immers niet dat er klanten getuige zijn van klantonvriendelijk gedrag en slechte kwaliteit. Gewoon beetje luid praten en gebaren. Je niet weg laten sturen en daar blijven staan totdat ze met een oplossing komen. Vragen hoe ze het zelf zouden vinden als een schoen na 1 dag dragen al beschadigd is, zonder bijzondere dingen gedaan te hebben, buiten dragen. En anders via het hoofdkantoor spelen, al dan niet via social media.
Heb je een foto? Aan mij hadden ze ook een verkeerde, ik was op zaterdag middag terug gegaan en dan in een volle zaak even met een extra harde stem toegelicht dat je dus schoenen van 70,- euro hebt gekocht, deze 1 dag hebt gedragen en deze nu al kapot zijn! Hebben ze misschien een Facebook pagina? Daar kan je natuurlijk ook even klagen
Heb het hoofdkantoor al gebeld Zij hebben het weer door gespeeld Ze zeggen het kan zo zijn dat ze langs een stoepje is geschaafd met de schoen dus komt door eigen gebruik en kunnen dus geen nieuwe schoenen aanbieden
Tot 6 maanden kan je schoenen terugbrengen als ze kapot gaan. Dat is mij door mijn buurvrouw verteld die bij de van haren heeft gewerkt
Gewoon juridisch loket inschakelen. Ik had een vtech interactieve beer gekocht voor sinterklaas en 3 maanden later deden de uit knop en 1 van de voetjes het niet meer. Heb zonder gedoe een nieuwe meegekregen. Dit is geen slijtage die je zou verwachten bij normaal gebruik dus je hebt recht op een nieuw paar.
Dus het is tóch een kinderschoen. Dan wordt het lastiger om aannemelijk te maken dat het een 'ondeugdelijk product' betreft omdat een klein kind nou eenmaal sneller 'schade' aan schoenen zal veroorzaken. Je kan je beroepen op coulance van de winkel, maar zij hebben niet de plicht om je nieuwe schoenen of geld terug te geven. Ruilen is een gunst, geen recht. Lastig op d foto teczien of het 'schade' is of gewoon afgepeld is door slechte kwaliteit van schoen.
Als die keten Twitter gebruikt zou ik je klacht op Twitter zetten! Ik heb nu een Twitterklaagaccount heb hem de afgelopen maand 2x gebruikt. 1x voor Dove en 1x voor Etos nou binnen het uur reactie gehad en binnen een dag klacht opgelost! Bij een klein zaakje zal het niet zoveel nut hebben, maar is het wel een bekende zou ik het zeker overwegen.
Oei ik zou het toch echt niet pikken...zeker niet met de verklaring van langs een stoepje schuren. Met mij zouden ze nog lang niet klaar zijn.
Het is heel jammer dat de schoen binnen een dag al zo beschadigd is. Maar dat is het dan ook , de schoen is beschadigd niet kapot. Toevallig vertelde mijn vriendin gisteren dat haar dochtertje (9 jaar) een paar leuke schoenen had uitgezocht. Ook met van dat metalic achtige. Zij werd toen al door de verkoopster geïnformeerd dat dit erg makkelijk beschadigde en dat het ook niet (weg) te poetsen was.