Een kinderschoen vind ik toch anders. Als ik mijn manneke nieuwe schoenen aan doe gaat hij er lekker mee schuren op de grond. Niet opzettelijk natuurlijk maar dan valt er het snel op wat voor stunten ze ermee uithalen Bij kinderschoenen let ik heel erg op de stevigheid en materiaal van de schoenen. Stof is zo kapot, leder is een stuk sterker. En ik let goed op de neuzen van de schoenen. Zijn ze kruipvriendelijk,...?
Ik heb vorige jaar Clic schoentjes gekocht met zo'n metallic laag. Binnen een week kaal. Klacht ingediend, maar niks terug gekregen. Ik koop dus nooit meer schoenen met zo'n laagje, is er zo af...
Ik zou er niet mee terug durven gaan. Wel halen natuurlijk, maar het is nu eenmaal gewone slijtage. De volgende keer beter op het materiaal letten. Bij kinderschoentjes wil ik graag rubber neuzen, en een materiaal dat niet zo snel beschadigd, bij leren schoenen kijk ik bijvoorbeeld of ik ze gemakkelijk kan poetsen en welke leerkleur er onder zit.
Ik was gisteren bij Scapino. Eind maart voor alle kinderen nieuwe schoenen gekocht. Binnen 2 weken waren die van de oudste twee echt helemaal aan gort. Toegegeven, ze spelen erop buiten, voetballen, rennen, klimmen.... maar het zijn wel kinderschoenen, dus twee weken vond ik wel heel snel om stuk te gaan. Ik had de bon niet meer, dus ik wou het er maar bij laten zitten, maar zei er wel wat over bij de kassa en toen zei de medewerker dat er drie maanden garantie op zit en dat ik met mijn bankafschrift ook nog wel de garantie kon claimen. Dus thuis de schoenen maar weer uit de vuilnisbak gevist en binnenkort maar eens kijken of we er nog wat van terug kunnen krijgen.
Waar zit de schade? Ik heb niet het hele topic gelezen en kan zo op de iPad niet zien waar het zit? Mijn dochter had ook nieuwe schoenen... Dagje op school gevallen op haar knie en ze zagen er zo uit... Helaas was haar knie er ook erg slecht aan toe maar met kinderschoenen ga ik echt niet terug als er iets beschadigd is... Als de zool nou loslaat of iets dergelijks is het een ander verhaal...
Ik kom er niet meer nee. Best dure schoenen gekocht (150euro). na een maand liet de zool los en scheurde het leer. schoenen werden alleen maar in het weekend gedragen en dan ook nog afwisselend met een ander paar dus misschien 4 keer gedragen. kreeg te horen "tjah mvr wat verwacht u ook voor die prijs".. uuuh wtf. Kreeg totaal geen service.
Ik vind het belachelijk dat er kinderschoenen gemaakt worden die zo makkelijk beschadigen. Zijn ze nou 10 euro, dan zeg ik ja, maar voor een "normale" prijs verwacht je toch wel enige stevigheid, ook als je kind een keertje valt of langs een stoeprandje schuurt. Dat gebeurt mezelf ook wel eens en dan zijn m'n schoenen ook niet beschadigd.