Nieuwe schoenen voor jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door wondertjeinmaak, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Voor laarzen geef ik tussen de € 100 en € 150 uit, slippertjes en ballerina's liefst zo weinig mogelijk omdat ik er meestal maar 1 hoogstens 2 zomers mee doe.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Ik ben schoenen gek.. Mijn winterlaarzen zijn zo rond de 100/120,- per jaar en de rest varieert tussen de 30/60 euro. Ik heb veel schoenen voor 'erbij' nu net bijvoorbeeld roze enkel laarsjes gekocht. De draag ik alleen als ik pastel roze aan heb of wit. Idem mijn bruine laarsjes etc etc. Pump ook een berg, in alle kleuren.. In de zomer altijd 1 paar goede schoenen en de rest lekker simpele slippertjes.

In de uitverkoop slaag ik helaas maar zelden met mijn mijn veel voorkomende maat 38.. Mijn vriendin met maat 40 heeft veel meer keus altijd..

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Niets tot max 50 euro! De buurman ontwerpt schoenen en is ook vertegenwoordiger in schoenen, we wonen hier nu een jaar, heb al 3 paar gekregen en 2 paar gekocht:D
    I LOVE HIM haha

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    In de winter koop ik niet graag schoenen. Meestal een paar laarzen waar ik dan twee jaar mee loop. Heb nu een paar die ik al voor het derde jaar aan heb, maar nu echt versleten zijn. Die winterschoenen zijn allemaal zo hetzelfde, zo donker brrr.... In de lente / zomer koop ik heel graag schoenen, leuke kleurtjes, maar ook omdat de prijs mij meer aan staat haha...die laarzen zijn toch al snel rond de 100 a 120 euro ( ik koop altijd goede voor mijn voeten en rug) en in het voorjaar kan je zo lekker veel van die ballerina's of andere leuke schoenen kopen, die dan ook veel leuker zijn om te kopen dan die winterdingen :)
    Ik loop ook heeeeel graag op birckenstocks. Heb nu al twee paar flink afgetrapt, dus dit jaar mag ik van mezelf een nieuw paar kopen YES !

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Net timberland laarzen gekocht a 200 euro *zucht*.
    1 jaar terug Botticelli sneakers a 250 euro maar zijn nu nog erg mooi dus geef altijd veel geld uit maar het is dan ook echt kwaliteit. Uggs heb ik ook maar of dat nou kwaliteit te noemen is?:p

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb best een schoenentic heb ongeveer 15 paar pumps en 12 paar laarzen en dan nog van alles daar tussen in.. Ik geef er ook redelijk wat geld aan uit. Pumps zitten meestal rond de 60/70 euro en laarzen van €150 tot € 250.. Soms iets meer als ze heel erg mooi zijn..

Vind, goede, schoenen best belangrijk. Als ik iemand voor de eerste keer zie kijk ik ook altijd eerst naar de schoenen :)

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Verschillend, heb wel voornamelijk merk in me kast staan maar als ik ergens leuke slippertjes zie ofzo zonder merk dan koop ik het ook.. Laarzen koop ik wel altijd van goede kwaliteit

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hier ook zo! Ik koop ook heel graag regelmatig nieuwe, of met meerdere tegelijk :cool:

9. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Denk dat ik per paar tussen de 50 en 250 kwijt ben.
    Geef jaarlijks minimaal 1.000 euro aan schoenen uit.

Nu ik dit opschrijf klinkt het wel heel erg veel.
    Nu ik zoveel mooie en kwalitatief goede schoenen heb zien bijna al mijn schoenen er nog mooi uit, dus ben van plan dit jaar rustiger aan te doen.

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik geef meestal zo'n €100 tot €200 euro per paar uit en koop denk ik om de maand sowieso wel één of twee paar. Zomers zijn de schoenen meestal iets goedkoper, maar dan ben ik vaak weer geneigd om meer paren te kopen haha.

Vriend koopt trouwens nog meer schoenen (en ze zijn vaak ook duurder) dus ik voel me er gelukkig nooit schuldig om. We houden gewoon van mooie dingen en winkelen :)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb vijf jaar geleden een paar laarzen gekocht van 100 euro, dit was de laatste winter want nu zijn ze echt versleten. Verder max 50 euro.

Mijn man heeft echt wel tien paar schoenen van ruim 200 euro per paar terwijl hij voornamelijk in zn auto zit en ik alles te voet doe, beetje krom dus. Ga deze week dan ook 2 paar mooie schoenen voor mezelf halen want loop nu op 2 afgetrapt paar die voor geen meter lopen.

12. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk!! Veel plezier met shoppen :D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier precies zo! Vind goede en nette schoenen belangrijk, vind het anders een enorme afknapper:).

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Pff, ik heb daar niet echt een vast bedrag of winkel voor...
    Wel zal ik nooit over de 250 euro gaan per paar.
    Ik kijk gewoon rond en wat ik leuk vind wil ik hebben ongeacht prijs of merk.
    Mijn laaste paar knie laarzen waren 200 euro dacht ik, maar die heb ik uit Amerika laten komen..
    Niemand heeft ze hier volgensmij. :)
    Doe sinds ik volwassen ben ook echt jaren met mijn schoenen.

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb simpele ballerina's van de Action, van n paar knaken,waar ik al de hele zomer op heb gelopen, en steeds complimentjes over krijg dat ze zo leuk zijn.
    Lopen nog lekkerder dan dure merk-slippers.

Ik heb werkschoenen Le Cocq's, a 55 euro ofzo.
    En nette/goede laarzen zijn bijvoorbeeld 35-40 euro in de uitverkoop, en die zijn echte leren, en heel mooi!!

Ben meer van t goedkope, en dan vaker afwisselen. ;)

16. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    verschilt nogal! ik liep laatst langs Van Haren, ontzettend leuke hakken voor serieus iets van 30 euro per paar...heb subiet 4 paar gekocht, kan ik fijn varieren deze zomer, nu afgelopen winter heb ik 2 paar uugs gekocht (koop elke winter ongeveer 2 paar, zooo niet vrouwelijk maar zooo handig als je je kind aan het voortrekken bent op de slee of met de hondjes lange wandeling maakt) maar wat ik zei, ik koop ook slippertjes van 10 euro die ik vervolgens 2 of 3 zomers aan heb, en van die makkelijke witte gympjes die overal bij kunnen voor een tientje maar ook hakken van 400 euro omdat ze simpelweg "to die for" zijn...ik doe overigens altijd wel heel lang met schoenen...

17. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zomer schoenen wil ik idd ook wat meer variatie hebben haal dan ook goedkope schoenen. Maar voor de mindere warme dagen/winter wil ik toch wel goede schoenen hebben.
    Ga morgen lekker even in de winkel kijken waar ik de 2 paar schoenen heb gezien. Als ze goed zitten wil ik ze toch gaan halen.

18. Within

Within Niet meer actief

Ik draag voornamelijk Dr Martens, de laarzen daarvan kosten nieuw 180 euro. Dat heb ik er dankzij m'n vriendje marktplaats nog nooit voor betaald. M'n eerste paar heb ik inmiddels 6 jaar, die was al 2e hands en ze lopen nog steeds heerlijk. Heb in totaal 5 paar Dr Martens.

Daarnaast nog gewone laarzen, pumps en alles er tussen in :p betaal er zelf max 30 euro voor.

19. Bri

Bri Niet meer actief

Schoenen tot 100 euro, daar denk ik nauwelijks over na. Daarboven moeten ze wel héél mooi zijn wil ik ze nog kopen. En dan ga ik tot iets van 160-180, voor laarzen bijvoorbeeld.

Maar ik loop ook met heel veel plezier op schoenen of slippers van 20 euro. 't Is maar net wat ik tegenkom en nodig heb.

20. Blays

Blays Niet meer actief

Niet meer dan €50, en dat vind ik nog te veel.

Deel Deze Pagina