HoiMijn dochter van veertien maanden verzet zich als ik had schaamstreek schoonmaak na een poepluier. Alles zit er dan onder en als ik met een billendoekje aan haar schaamstreek kom om de peil weg te haken strekt ze haar benen, naar elkaar toe en haar kontje omhoog drukken. Ze is verder niet van streek in de zin van huilen ofzo. Ik had het zef niet eerder gemerkt. Volgens mijn vriend doet ze het we eens vaker, niet altijd. Aan haar schaamstreek is niets geks te zien. Moeders die dit herkennen? Hoe pakken jullie dat aan? Enig idee waar gedrag vandaan kan komen? Groet donja
heeft ze hier ook gehad ikheb het gewoon doorgezet maar de eerste tijd ook gewoon bepanthen gesmeert, geen idee wat het geweest is maar ging vanzelf weer over.. Nu helpt ze zelfs mee haha.. Is het niet rood ofzo?
Is het doekje niet koud? Mijn oudste deed dat ook heel erg, wij zijn er nooit achter gekomen waarom, onze laatste conclusie was, misschien vindt ze die doekjes koud
Als ze verder niet huilt of laat merken dat iets pijn doet is het inderdaad vast het doekje wat koud is. Of dat het kietelt ofzo?
Het is niet alleen als ik er met het doekje aan kon, maar überhaupt, ook als ik het aanraak om te kijken of er poep tussen zit ofzo....e huilt idd niet. Heb nie het idee dat ze pijn heeft.