Verzet bij schoonmaken schaamstreek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Donja62, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    HoiMijn dochter van veertien maanden verzet zich als ik had schaamstreek schoonmaak na een poepluier. Alles zit er dan onder en als ik met een billendoekje aan haar schaamstreek kom om de peil weg te haken strekt ze haar benen, naar elkaar toe en haar kontje omhoog drukken. Ze is verder niet van streek in de zin van huilen ofzo.
    Ik had het zef niet eerder gemerkt. Volgens mijn vriend doet ze het we eens vaker, niet altijd.
    Aan haar schaamstreek is niets geks te zien.
    Moeders die dit herkennen? Hoe pakken jullie dat aan?
    Enig idee waar gedrag vandaan kan komen?
    Groet donja

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    heeft ze hier ook gehad ikheb het gewoon doorgezet maar de eerste tijd ook gewoon bepanthen gesmeert, geen idee wat het geweest is maar ging vanzelf weer over..

Nu helpt ze zelfs mee haha..

Is het niet rood ofzo?

3. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi, nee is niet rood.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Is het doekje niet koud?
    Mijn oudste deed dat ook heel erg, wij zijn er nooit achter gekomen waarom, onze laatste conclusie was, misschien vindt ze die doekjes koud :)

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.017
    4.017
    113
    Als ze verder niet huilt of laat merken dat iets pijn doet is het inderdaad vast het doekje wat koud is. Of dat het kietelt ofzo?

6. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Het is niet alleen als ik er met het doekje aan kon, maar überhaupt, ook als ik het aanraak om te kijken of er poep tussen zit ofzo....e huilt idd niet. Heb nie het idee dat ze pijn heeft.

Deel Deze Pagina