Heb jij dat ook weleens, dat je hier ergens een verhaal hebt gelezen en je benieuwd bent hoe het met diegene gaat? Zelf ben ik benieuwd hoe het gaat met Wishgirl, ik zag dat ze niet meer actief was en vroeg me af waarom en of ze misschien onder een andere naam hier zit? (nb. ik wil hier juist niet de negatieve dingen mee omhoog halen!!!)
Ik vind het leuk om mee te lezen met dit topic, maar ik zou zo even niet weten wie ik 'mis' . Alhoewel. Ik weet nog dat er toen een aantal maanden geleden een XxMichellexX of iets dergelijks zat. Een meisje van 17 jaar die aan iedereen haar goedbedoelde adviezen gaf, maar ze deed net alsof ze het allemaal zo goed wist. Iemand ooit nog wat van haar vernomen? En Wishgirl, geen idee. Was wel een veelvoorkomende naam hier.
Dat meisje met die vier kindjes, drie meiden en een jongen. Esther? haha, ik weet haar gebruikersnaam niet meer. Weet wel dat de kindjes allemaal apparte namen hadden, en dat ik haar altijd erg leuk vond overkomen.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met BIG gaat. Die had in de zomer toen zo'n heel verhaal wat veel indruk op mij maakte: ze was vreemd gegaan en was zwanger geraakt van haar minnaar, terwijl ze geloof ik met haar eigen man probeerde om zwanger te raken. Ze zal misschien wel moeten bevallen binnenkort of al bevallen moeten zijn. Hoe zal het met haar gaan?
Wishgirl is idd weg hier. Dit ivm mensen die de dingen die ze hier scheef maar nog even niet aan mensen in haar omgeving wilde vertellen verder verteld hebben, dus dat het wel in haar omgeving gekomen is. (Ben ik vaag, of snappen jullie het?)!
Ik zag laatst in het onderschrift van Melloncollie staan dat ze 'binnenkort weggaat van zp, omdat zp niks meer voor haar toevoegt' oid.
Die Esther, heeft die niet een dochter die Naeyssa heet, en een Yashira? Vroeger heette ze DaYa op het forum toch?
jaaaa! Daya! Bedankt dames! en effe offtopic, ik kan me geen dag meer zonder ZP voorstellen! Het is voor mij een soort van therapie. Heerlijk je hart luchten of gewoon lezen.