Nieuwe schutting geplaatst, samen met buuf....

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Vandaar dat ik ook al eerder vroeg of ze het over de kosten enzo hadden gehad.
    Waar was de buurvrouw trouwens toen de schutting gezet werd?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh..hadden wij ook...alleen dan andersom *schaam*.....was echt glad vergeten dat we de buuf nog moesten betalen voor de schutting!

Toen ze het er een keer over had heb ik ook meteen die avond het geld gebracht hoor! was helemaal niet de bedoeling, was het alleen vergeten.

Maar denk dat jouw buuf er onderuit pro beerd te komen...schutting staat...en jij kunt naar je geld fluiten.

Zou er toch eens een factuurtje onder haar neus duwen...en met wat kracht vragen om 50/50 overeenkomst te vergelden....dus dat ze over de brug komt!

Succes, kan vervelende kwestie worden........buufje kan het gooien op dat jullie niets af hadden gesproken...Hoop van niet natuurlijk!!!

3. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Afspraak is afspraak!

Maar ik snap vaak het schuttingprobleem niet.. Om hoeveel meter gaat het vaak in een dergelijk geval, het gemeenschappelijke deel? En gaat de ander ook mee op pad om uit te zoeken? Persoonlijk zou ik uiteraard wel in overleg met de buren een nieuwe schutting plaatsen, maar op eigen kosten.

TS geeft aan het al langer te willen.. Ik snap dan niet zo waarom het 50/50 te doen, jullie willen het toch zo graag?

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hier ging het om 30 meter schutting, rekening was 1200 euro gedeeld door 2, dus 600 euro, nou dat hadden wij echt niet, (zit niet voor niets in de WSNP en ons huis is zo goed als verkocht met een ton verlies (dank u wel DSB).
    als je iets samen doet, doe je alles samen en in overleg, dat is mijn punt, vraag me af hoe dat hier is geggaan, dat is mij ook niet duidelijk. heeft ze vooraf met de kosten ingestemd, wist ze vooraf exact wat het bedrag zou worden.

staat het zwart op wit, buren naast ons hebben alles geprobeert om het geld te krijgen, tot smerige spelletejs aan toe. (dierenbescherming op ons dak, rattenbestrijding, gemeente, en alles voor niets, en vooral voor hun zelf beschamend)
    maar ze hadden dus geen poot om op te staan, dus als de buuf nu zegt, ik weet van niets heb je echt pech.

daarom zeg ik zulke dingen als je echt wil delen ook echt samen kopen, samen slopen, samen plaatsen, bij de oude buren echt prima gegaan, geen woord ruzie, en beiden blij met het resultaat toen, en beiden vooraf duidelijk wat het kosten ging.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    kopie van de bon door de brievenbus doen, rekeningnummer er op vermelden en misch brengt ze het liever langs het geld... gewoon kort om de bocht zijn dus ;) ik zelf steek zo helemaal niet inelkaar, geef direct het geld terug altijd... kan me voorstellen dat je het niet leuk vind.

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Hier was het erg fijn..
    Nieuw huis gekocht en stond geen schutting tussen ons en de achterburen..

Wij dus zelf een schutting gekocht en willen hem plaatsen, komt de achterbuurman naar buiten om ons mee te helpen uit zich zelf en bood zelf aan om de helft te betalen...

Erg netjes vonden we dit aangezien wij er niet eens om gevraagd hadden...

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Thuis, die zat te kijken.
    Wij hebben in overleg wat voor soort. Geen panelen, nee zoveel palen en daarop de planken om en om schroeven. Hebben mijn man en ik samen gedaan ( toen het zo heeeeel erg warm was! )

Maar goed, ze heeft betaald. Heb het haar gezegd, en ze stond even later met een appeltaart en het geld :D
    Jeeeeeeh.

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mooi!!! Probleem opgelost en nog een appeltaart ook voor je harde werk (en geduld) misschien maar even doen alsof ze t vergeten was ;)

9. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    600 euro? Jeetje best we'll veel! Tsja of ze de kaart speelt van "ben net gescheiden" wEet ik niet maar geduld werkt ook en over praten!
    Kzie dat ze betaald heeft en komt met appeltaart (hmmmm)

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou gewoon zeggen, wanneer krijgen we het geld van de schutting. Lijkt me niet zo moeilijk.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh tis al geregeld :) lekker man taart :D

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh wat goed! En wat fijn verder! Want het is je buurvrouw en daar moet je het nog jaren mee doen! :D

13. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker zeg ook nog een appeltaartje erbij. Eind goed al goed.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gelukkig is het geld gebracht. En een lekker taartje!

15. tulip

tulip Niet meer actief

Fijn dat het geregeld is en lief die appeltaart, ze zal al blij zijn dat jullie hem geplaatst hebben denk ik.

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow super ze heeft betaald en appeltaart!
    Zei ze ook nog waarom ze niet eerder betaald had?

Deel Deze Pagina