Onze Mutsy Slider van 1,5 jaar oud is stuk. het zitgedeelte is niet meer vast te zetten dus als ze erin zit ligt ze zo achterover. Maargoed......iemand enig idee hoe lang het duurd voor je de wagen weer terug hebt? Wij gaan de wagen zaterdag brengen en dinsdag 2 weken op vakantie, we hebben een buggy die we meenemen....de wagen vindt ik te groot om mee te nemen dus dat is verder geen probleem. hoop alleen wel dat we ´m na de vakantie kunnen ophalen. Wat is jullie ervaring met de reparatieservice van Babydump?
Is die knop stuk? Bij ons sprong de knop (niet die je in moet duwen eraf) zeg maar en heeft mijn schoonvader weer kunnen fiksen. Hij vloog eraf toen we de stand wilden veranderen.
onze mutsy transporter is ook stuk geweest. in totaal hem bijna 4 weken kwijt geweest. reparatie duurde niet heel lang. maar transport van babydump winkel naar mutsy en terug duurde heeeeel lang. Wel goede service, goede buggy te leen, gratis gerepareerd. dus uiteindelijk heel tevreden. Een tip. vraag op voorhand na in de babydumpwinkel wanneer ze de buggy gaan opsturen. Wij kwamen op woensdag en de buggy werd pas de dinsdag erop weggestuurd naar Mutsy....
wij hebben een mutsy transporter gekocht bij babydump (veenendaal).. van de zitting was een knopje afgebroken.. werd kosteloos gerepareerd! babydump heeft m teruggestuurd naar mutsy en wij kregen een leen-buggy van babydump... heeft nog geen 3 weken geduurd voordat we m weer konden ophalen!
onze mutsy was ook stuk gegaan ( achterste wielen vielen er ineens af :O) Wij zijn hem geloof ik 3-4weken kwijt geweest. maar goede service: ook ik mocht een buggy/kinderwagen gratis lenen van hun en die zou worden opgehaald als ze onze wagen weer terug zouden brengen. Ik heb hier alleen geen gebruik van gemaakt want ik heb zelf een buggy. xx