@ Loesjuh: Dat jurkje van Little Feet vind ik erg leuk. De andere 2 zijn niet zo mijn smaak. @ Minaa: Marktplaats.nl - Advertenties van Tosca uit Woerden
Leuk dingen vooral het eerste jurkje..wil ik ook wel..hihi leuk voor het najaar. Lekker vrolijk jurkje van mimpi. Kan niet wachten tot het mooier weer word..kunnen ze het leuke spul aan
Nou idd, het mooie weer mag nu eindelijk wel eens beginnen. Ik wil zo graag de nieuwe kleertjes aan doen, maar daar is het nu echt te koud voor. Vorig jaar met mijn dochters verjaardag zat we te puffen van de hitte in de tuin en dit jaar zal het maar iets van 13 graden zijn...
Amethist, heb ff bij je MP Spulletjes gekeken.. Ik zag dat blauwe bakkaboe jurkje, als hij aan de korte kan is dan kun hem als tuniek aan doen op een broekje of schortje van de zomer..of een tregging.
Oja heb al wat van jullie die mij hebben uitgenodig toe gevoegd. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van mijn meisje in haar setjes vinden. Je kunt onder een foto reageren
Was trouwens vandaag nog in de v&d, waren heel veel bonnie doon sokken en leggings in de sale voor 3 euro. Wel wat grotere maten volgens mij
@ Tukker: ja, dat zou eventueel kunnen. Maar de stof is wel echt winters, wat dikker, en vind ik niet leuk voor van de zomer.
Van mij mag het idd ook warmer worden! Denk dat ik dochter zondag kiezeltje setje aangeef (feestje) ondanks de witte legging die er bij hoort anders past ze hem niet meer denk ik...
Hier ook geregeld wat via MP hoor! Nieuw of zo goed als nieuw. En jawel, ook wel dingen liggen waarvan ik nu denk "Dat is het toch niet helemaal". Heb in de huidige maat die ze bijna ontgroeit is zeker 3 a 4 shirts en 2 broekjes die ik gewoon niet zo vond en niet tot nouwelijks gedragen heb (maar wel zelf gekocht ). Hier ook geen vast budget. Vriendlief klaagt met tijd en wijle maar meestal l*l ik mezelf er goed uit. Even wat minderen en daarna weer vrolijk verder . Met de stijl bemoeit hij zich ook niet, gelukkig... En já ik ben ook erg toe aan de zomer en vooral het showen van de zomercollectie Loesjuh: Je hebt een berichtje!
geweldige jas debby! Budget; hier niet hoor! Als ik iets zie koop ik het.. Esmée heeft vandaag witte jurk van bakkaboe aan. Vind hem geweldig! Alleen wou ik wachten tot het mooie weer maar zou 't zonde vinden als ze hem dan niet aankan. Zal straks eens een foto plaatsen zoek alleen nog paar hemdjes voor de zomer. Maar man geen leuke vinden. Vind h&m net niet..