Thanks.. Weten jullie toevallig waar ik een bijpassende haarband kan bestellen (met snelle levering)? Liefst een wat grotere, opvallende.. Een kleine haarband valt zo in het niet bij de rok van de jurk..
@ MissXX: Of bij Hippeknipjes Haarband, Baby Stretch Nylon | Studio Skier / Hippe Knipjes / Haaraccessoires, Sesa-design www.sesa-design.nl/index.php?action=page&group_id...lang...
@ Miss, wauw superleuke jurk! Is ook helemaal mijn smaak! Ik heb net een leuke jurk van mud pie gezien voor Samiya haar eerste verjaardag (ben er vroeg bij ik weet het..) Hopelijk hebben ze deze nog tegen die tijd! Wat vinden jullie er van? Anders wil ik een kirei sui rok kopen voor de verjaardag..
@mina jurkje is leuk maar niet geheel mijn smaak. ff vraagje, zouden jullie op dit jurkje een donkerblauw of wit vestje/bolero aandoen? Ik heb een witte legging erbij overigens, heb nog wel een donkerblauwe legging maar dat is weer net niet de kleur blauw van het jurkje.. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.catootje-tubbergen.nl/14427-191397-large/kiezeltje-baby-meisjes-jurk.jpg
als je daar van houdt dan hou je ook vast van kate mack. Kate mack kan je goedkoop uit hong kong halen via ebay. kate mack | eBay heb ik heel veel gedaan...
@ Minaa: Superleuk jurkje zeg! @ Sandra: Ik zou er denk ik helemaal geen bolero overheen doen. Liever een longsleeve eronder. Ik denk dat een bolero erover afbreek doet aan het jurkje.
daar zat ik ook al aan te denken, romper lange mouw eronder.. Ik trek het gewoon aan morgen, hij stukje korter als haar andere jurkjes, ben bang dat ie niet meer past als het ooit mooi weer wordt..
Bij maj's kom ik er niet echt uit.. Kan haar niet vinden op Facebook, wel gezien op Hyves, maar kon daar weinig zien.. Die site ga ik dadelijk even vanaf mijn gewone computer bekijken, maar voor bestellen ben ik al wat laat nu ben ik bang. Zie dat de fotograaf ook wat dingetjes heeft, dus hopelijk is daar wat bijpassends.. Minaa, leuk jurkje en lekker op tijd ja haha.. Ik ben af en toe al aan het kijken wat voor taart ik zal maken of bestellen voor haar eerste verjaardag. Best erg haha..
@ Sandra: Ja, dat zou zonde zijn als ie dadelijk niet meer past. @ MissXX: Had je mijn linkjes met de haarbanden nog gezien?
Sandraske, ik zou er geen bolero overheen doen.. Dat jurkje is al zo leuk.. Ik kwam hem laatst ook tegen toen ik op zoek was naar een jurkje voor de shoot en dacht die later ook te gaan bestellen. Ik vond het juist zo al heel mooi! Debbie, idd een leuk merk zeg. Daar ga ik ook zeker wat bestellen! Heb alleen nog nooit via e-bay besteld, dus dat moet ik even gaan uitpluizen..
Amethist, die 2e site is echt leuk zeg! Daar kan ik een hoop leuke dingen vinden.. Hebben ze toevallig ook een winkel of een afhaaladres? Ga ik nu in ieder geval even naar kijken.. Ben een beetje laat..