Heel veel collecties staan al op willekeurige plaatsen. De najaarscollectie van kiezeltje, lofff, br@nd, ,Mim pi en jottum en ik heb zelfs de nieuwe zomercollectie 2013van Mim pi geZien. Bij interesse kan ik morgen wel even links opzoeken.
Voor de liefhebbers ik heb set beebielove 92 en jurkje loff (valt klein) maat 92 in de tekoophoek staan. Hier verder niks geshopt vandaag Jurkje brand, gekocht via mp is binnen en morgen naar winkel voor brand spulletjes die ik weg heb laten leggen.
Voor de liefhebster: ik zag wat outlet Loff jurken op jenniesoutletstore. Nog geen 20 euro, soms zelfs net iets meer dan een 10tje. Vast hele oude collecties, maar LEUK! Bij babskleertjes.nl trouwens ook, maar net iets duurder...
Bij jenniesoutletstore stond een enorm mooie jurk (zo op de foto)...maar alleen nog in 92, 104 en 140... 104 past nu nog wel, maar voor het najaar vrees ik niet meer... Jammer... Najaarscollectie heb ik gevonden! Beetje kleine plaatjes, dus als iemand weet waar ze groter te zien zijn...? Maar op het eerste gezicht zitten er wel een paar erg leuke dingen bij.
Sandra; hoe valt deze BBL set? debby; geld is overgemaakt! drama; je eigen in kunnen houden? niekekris; ik zou 't niet weten eigenlijk misschien op google zoeken?
Ja, niks geshopt! Moet het sowieso lang weghangen, maar vandaag bleek vriend nog even drie rekeningen te hebben verzwegen x), bijna 2500 euro . HAnd dus ff gedwongen op de knip... Ikke beetje boos ook, vooral omdat meneer wel lekker mee is gaan shoppen en mij lekker online heeft laten bestellen. Zojuist dus "ff" 650 euro overgemaakt, en de rest maar in termijnen. Hebben nu op de bankrekening voldoende saldo voor de lasten (nou ja, bijna, maar met de kinderbijslag erbij wel...dus is bij voorbaat al foetsie :x) die de komende dagen gaan worden afgeschreven. FF een paar weekjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig doen...
Hmm dat is ook niet Fijn en slim! Af en toe die mannen! Gelukkig dat de kinderbijslag er dan aan komt en het in termijnen mag, is niet zon klein bedrag ook!
sandra; he jammer! Hmm niks voor Esmée, die is een beetje stevig Wanneer moest je met R. Weer na de arts?
jeetje hoe kan dat nou? hier nooit onverwachte rekeningen...we hebben alles precies gesplitst per maand en een speciale rekening voor de vaste lasten. dus ik kan me ook niet zoveel voorstellen bij rekeningen die je niet verwacht...
dankjewel! alles zag er goed uit en de buisjes zitten er nog in keelamandelen is iets om in de gaten te houden maar was nu rustig.
Vriend zal ze vast hebben verwacht . Die grootste is in ieder geval van de belasting, heeft hij ooit teveel gehad. Geen recht meer op huursubsidie en maar door laten lopen. Laksheid, dus. Tsja, we wonen nu samen en vormen met onze dochter een gezin, dus gaan we ook samen betalen. Andere twee zijn ook van de belasting trouwens, hij heeft steeds vergeten aangifte te doen dus zit er ook boete bij (ondanks herinnering, ben ik ook boos om, maar goed, dat was precies rond Ella's geboorte en heeeeeeel veel slaapgebrek, dus vooruit, ik kan die laksheid wat dit betreft wel "begrijpen"). Gisteren had ik er heeeeeeeeel weinig begrip voor, trouwens :x. edit: ik heb normaal ook perfect overzicht hoor. Kan heerlijk teveel shoppen, maar als het moet kan ik ook met weinig toe. Altijd al gehad, dus we hebben ook wat spaargeld en zitten niet in de stress. Maar ik weiger dat zorgvuldig opgebouwde spaargeld hiervoor aan te spreken, tenzij het ECHT niet anders kan, natuurlijk.
@dramaqueentje: Je hebt hem zeker wel laten weten dat je dat 'niet zo leuk vindt'?! @Sandra: Fijn dat alles goed was bij de KNO-arts. Ik mag ook niet meer shoppen van mezelf. Hebben tijdelijk minder inkomsten ivm ouderschapsverlof. En ik wil sparen voor een lockmachine. Gelukkig is het niet dat ze te weinig kleren in de kast hebben hangen ofzo. En kan ik mooi kijken wat ik echt wil van de najaarscollecties (soms vind ik iets eerst leuk en daarna niet meer zo of andersom). Heb bv. al twee setjes van Noppies op het oog voor D.
Zijn we ff de shopstop mama's . En ja, ik heb het hem zeker laten voelen. Verbaal, uiteraard. Maar heb me nog wat ingehouden, aangezien hij vlak daarna een sollicitatiegesprek had... leek me niet zo handig als hij er op dat moment heel erg mee zou zitten. Maar goed, is niks geworden, dus hopelijk snel wel een succesvol gesprek....
Hallo allen, Ik had even een vraagje aan de echte shoppers . Sinds een tijdje ben ik online aan het shoppen omdat het daar vaak goedkoper is en je daar leukere kleren kunt vinden. Nu kwam ik vandaag op de site olliewood.nl en daar heb ik van alles tegen maar nu vroeg ik me af of er nog een kortingscode bestaat zoals bijvoorbeeld bij hummbee.com (via dit topic ontdekt bedankt nog )? al is het 10 procent scheelt altijd weer toch?! Alvast bedankt! Erg verslavend trouwens al die leuke kleertjes