Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ speelgoed, Renske krijgt van mijn schoonouders de grote boerderij van duplo. Ze heeft de littelepeople..irri woord;) gele bus vanpapa gekregen voor haar 1ste verjaardag. De poppetjes speelt ze niet heel veel mee..meer met vlagen maar de bus mega veel om het muziekje!
    En duplo vind ze ook leuk, we hebben van dat neppe ooit gekocht voor onze neefjes en nichtjes ze heeft een hele ton vol en bouwt er graag mee. Ik ook:D En buiten heeft ze een wipwalvis en dat vind ze juist super!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn moeder heeft al onze duplo en playmobil nog. Daar spelen de kids mee als ze daar zijn.

Sam is stapel op zijn gele bus van littlepeople. Hij begint echt autootjes freak te worden. En ik zweer je... ik stimuleer dat echt niet. Hij loopt ook vaak met emma dr diadeem in en dat vind ik ook schattig en hij kan zo een pop pakken of een barbie maar nee hij wil de autootjes...

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    nee daar hoef je niets voor te doen, vaak gaat dat vanzelf! Rienke is ook wel echt een tuttebel, helemaal tasjes freak (dat word nog wat) en dol op de princessenjurken van haar nichtje. Maar poppen vind ze dan weer niets aan. We moeten wel de hele dag thee drinken en taart eten.

@missxx Ook nog een tip de theepot van Fisherprice, echt een suuces hier

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.176
    8.903
    113
    Wat hier trouwens ook een succes was, zijn de stapel- en rolbekers van Fisher Price. Daar deed ze van alles mee. :)

Maar is meer een cadeautje wat je aan de visite vraagt dan iets wat je zelf geeft, denk ik. :)

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Leuk om te lezen dat ieder kind anders speelt.

Sandraske, Dan weet je wat je kunt vragen op haar verjaardag, verkleedkleren en tasjes hihi! Leuk hoor..mijn R is nog steeds gen tuttebel met spelen.

Debby, Sam al aan de auto's R hier ook, ze speelt er elke dag mee..ach ik maak er geen probleem van. Emma, is ook een echt tutje toch met spelen?

Niekekris, hier ook stapel bekers, heeft ze iid van mijn vriendin voor haar 1ste verjaardag gekregen. Groot succes en die houden we er ook nog wel in.

Ze krijgt van mijn oma klei, en een kralen spiraal lijkt mij ook wel leuk voor haar? Is die van de ikea leuk? Mischien vraag ik min vriendin of ze die wil geven. Of de timmer set.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Haha lache ze loopt ook als een echte diva!! LEuk hoor.

Ik wou ook nog met R na de action, wou daar plastik lectuur bakken halen voor haar kleur spullen in de kast.moest haar om 16:00 wakker maken..dan ga ik niet meer weg. Zo maar eens ff boterham halen.

Die rijgkralen, LEuk! We zoeken nog een cadeau voor haar om naast het fietstje erbij te geven. R is ook gek op kleuren doen we elke dag! En puzzelen ook, maar heb al 2 mega grote en 4 kleintjes..is genoeg lijkt me.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.176
    8.903
    113
    Kralenspiraal is ook zo iets waar ze niet zoveel mee kunnen...leuk voor even, maar meer vaak niet.

Misschien Bambino Loco?

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dat is vanaf 3 jaar toch?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emma houdt wel van prinsessenjurken en verkleden en ze wil alles roze. Ze speelt het liefst rollenspellen met poppetjes. Maar dat is niet echt jongens of meisjes gebonden volgens mij.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vet!

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hahaha tuurlijk een psv fiets! ben je het er wel mee eens? Vind hem wel te jongens achtig hoor! Die bmx vind ik leuker.

Debby, verkleden is toch leuk!

Ok de kralen spiraal word het niet..thanks voor de tip.

*gaat ff googelen op bambino loco*

13. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Oja heb gekeken, dat is misschien ook nog wel wat.

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    nee die gaat het zoiezo niet worden, laat mijn dochter niet op een psv fiets rondrijden.. Ze is al lid van de foxy club van psv das al meer als zat..

heb nu ook berg loopfietsje gezien, mmm toch in twijfel over meisjes loopfiets..

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.176
    8.903
    113
    J. kreeg het met haar tweede verjaardag en heeft er amper mee gespeeld, was veel te makkelijk. Met haar derde verjaardag kreeg ze Mini Loco en dat pakt ze regelmatig. En zo bijzonder is dat niet, want ik hoor/lees dat veel vaker. :)

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Jaaah erg he met die loopfietsjes;) Ik dacht van ok puky is een goed merk, super prijsje. En R zal het vast wel op dit fietsje kunnen omdat ze niet beter weet. We hebben hem ff zolang op zolder gezet..iedere x als ik de was ga ophangen dan sta ik ff te kwijlen hihi.

Ik ga denk ik vlak voor haar verjaardag zo'n workshop doen. Taart maken met van dat fondant etc. t en dan een woezel en pip taart voor haar maken. Ik laat haar dan zelf een plaatje uitzoeken.

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke ja staat bij vanaf 3 jaar dus ik twijfelde ff, misschien ook wel iets inderdaad om te vragen.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zit ook te twijfelen of ik zelf een taart ga maken. Heb wel wat op internet gelezen en is niet super moeilijk.

Toysxl.nl | Biky Loopfiets Wit/Roze, Berg | Fietsen & Groot rijdend speelgoed

19. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Dat is ook een leuk fietsje zeg!

Ik ga zelft thuis niet klooien met zo'n taart..en zelf al dat materiaal er voor aanschaffen kost ook aardig wat. En of ie dan echt lekker smaakt is ook nog maar de vraag:D En met zo'n workshop krijg je uitleg etc. Je kunt bijna niet met een mislukte taart thuiskomen.(moet je wel heul slecht zijn;))
    Ik wil het hier doen.

SweetyCake.nl Welkom op onze website!

Deel Deze Pagina