Puzzelen met marsepein/fondant is best moeilijk, hoor. Zou geen al te moeilijk plaatje nemen. (Strak bekleden ook trouwens. ) Maar wel leuk!
@ Niekekris, sommige duplo is inderdaad groter, maar dan staat er nog va 2 jaar bij, dus dacht dat ze misschien toch nog wat andere hebben. Ons meisje kruipt en gaat zelf zitten sinds kort. Haalt ze een sleutel uit een kastje en heeft ze deze meer dan een half uur geprobeerd deze er weer in de stoppen. Hebben ze zo'n doosje met figuurtjes gekocht die ze dan in het juiste vakje kan stoppen. Nou daar staat ook va 18 maanden op, maar zie dan niet waarom ze daar niet mee kan spelen.. Dus kan wellicht toch bij die duplo gaan kijken.. @ Tukker, speelde ze er meteen mee ja? @ Sandraske, heb even de theepot gegoogled, zie er echt super cute uit! Hihi, geweldige foto van je dochter met haar tas! @ Debbie, nu al dus een flinke voorkeur, wel leuk..
Ik kan niet wachten tot ik een wijntje aan die tafel kan drinken.. @ Tukker, gaaf zo'n workshop! Wil ik ook gaan doen om zelf een taart te kunnen bakken. Maar met de beperkte tijd ben ik bang dat het bij een voornemen blijft.. Ow zie dat je de verjaardagstaart al daar wil maken, dat is ook een goed idee ja! Ik dacht eraan gewoon daar te oefenen. Nu bak ik al wel regelmatig, en wil ik sowieso leren leuke taarten en cupcakes te maken. Maar hier altijd een kliederboel, dus misschien toch niet aan bij besteedt.. @ Niekekris, wel ervaring met decoreren enzo?
Waarmee bedoel je??? Hier ook te theepot en die vind ze ook erg leuk! Ik heb weer wat verkocht en shop er dit voor terug. meisjescolbert - groen - 86/92 - HEMA} meisjeslegging - groen - 86/92 - HEMA Altijd leuk met een spijker rokje en shirtje
@MissXX: Ik heb een paar taarten gemaakt... Eén was een eigen creatie met boetseerdingen, de tweede was een taart op een workshop (ging meer om de basisdingen als vullen, afsmeren en bekleden ed, versieren was met uitstekers ed) en nog één taart weer gemaakt met boetseerdingen. Puzzelen heb ik me nog niet aan gewaagd...vind dat het mooist met zo'n zwart lijntje erbij ed en dan heb je eigenlijk een sugergun nodig en die heb ik niet. Vind het super leuk, maar vind het zonde om voor die paar taarten per jaar die ik zal maken van alles aan te schaffen. Dan vind ik een workshop vlak daarvoor inderdaad ideaal. (Heb voor J. tot nog toe twee keer een taart laten maken en één keer zelf gemaakt. ) Vraagje aan de moeders met al wat grotere kinderen: zijn jullie al leuke dingen voor het najaar/de winter tegen gekomen? Natuurlijk zijn nog lang niet alle collecties uit, maar ik ben tot nog toe nog niets tegengekomen waarvan ik denk 'ja, dat wil ik'... In tegenstelling tot de collecties in de kleinere maten...voor D. heb ik al een paar dingen op het oog, maar voor J. dus niet en juist voor haar wil ik graag 'merkkleding', omdat ze er langer mee doet en ik er dus ook langer tegen aan moet kijken...
Niekekris, Wat leuk dat je al een x een paar taarten hebt gemaakt. Is boetseren makkelijker dan puzzelen? En wat voor thema heb je dan gemaakt voor je kids? Show er anders ff 1. Je zult er vast wel een foto van hebben. Ik heb mij ingeschreven om zo'n taart te maken..maar niet bij sweetycake maar bij een andere in enschede. Ik en mijn broertje gaan het samen doen. De zaterdag voor renske haar verjaardag. Ik wil graag een woezel en pip taart voor haar maken.. Ik heb haar hele verjaardag al voorbereid. Cadeau en verjaardag jurk zijn al binnen en ook de slingers en balonnen (by action) uitnodigingen al ontworpen bij kaartje 2go. Moet alleen nog een grote opblaas 2 kopen. Gisteren ff bij hema geweest en daar hing het groene jasje in 86/92...pfff is haar veel te klein. Had via hema.nl dat jasje met legging besteld maar veeel te klein. dus dat kan ik achterlaten in de winkel. Heb leuke dingen op het ook bij muck. Heb daar nu 7 stuks in mijn mandje. 1 rokje, 1 jurkje 2 shirtjes en 3 leggings voor 55 euro. is geen geld toch? Bij hema betaal je voor dat jasje en 1 legging ook 20 euro genoeg gebabbeld.
Ik heb al heel veel, nog wel een paar dingen op het oog van mim-pi, bomba en noppies maar daarmee wacht ik tot de sale. Kiezeltje heeft ook leuke dingen maar die prijzen! Mijn moeder maakt nog een wikkeljurkje (of twee) en ik wil een nieuw borgvest maar z8 vond ik niet mooi dus wordt toch eentje van B&L..
Ze krijgt naar kdv voortaan broeken aan, ik krijg minimaal één kapotte legging terug per week. Zijn wel geen dure maar toch..
@tukker: Nee, boetseren is niet makkelijker, maar ik vond het gewoon leuk. Tweede taart was trouwens niet echt boetseren...beetje maar, want ik had ook wat hulp van vormpjes. Eerste taart was een bol wol met kat er boven op, tweede een kersttaart (rood met groene versiering), derde was een Teletubbietaart. Zal eens foto's zoeken. En heerlijk, verjaardagsvoorbereidingen, vind ik altijd zo leuk. Vond Muck best leuke dingen hebben dit keer...maar het meeste wat ik leuk vond was al weg in 110/116... Volgende keer beter dus. Wel bij de V&D nog wat besteld. En zie net bij Sandra leuke broekjes van Noppies...maar zijn vaak aan de korte kant voor J...dus durf het niet goed aan om ze te bestellen... Ga nu even de nieuwe collectie van Z8 bekijken, dan kan ik beslissen of ik voor D. daar een vestje van wil of het vestje van vorig jaar.
Ik vind de lichtroze Jacky wel leuk...maar denk dat ik het langere vest van de afgelopen collectie toch leuker vind... Vind het mutsje (Birgit) van dit jaar wel heel erg leuk! Het jurkje Anna (met legging Yfke of Martine) vind ik ook wel leuk, maar dan voor de sale, niet voor de volle prijs... Darlene jurkje vind ik leuker, maar vind die kleur voor J. niet zo...jammer dat ze die niet in het grijs hebben.
Ze krijgt naar kdv voortaan broeken aan, ik krijg minimaal één kapotte legging terug per week. Zijn wel geen dure maar toch.. ook niet prettig als het kapot terug komt! Leuke dingen geshopt!
Esmée heeft voor haar verjaardag van ons een pop gekregen + houte poppen commode. Van mijn oma daar de wagen van en van mn Vriendin de kinderstoel. Zo heeft ze heel de collectie bij elkaar. Van mijn ouders een hobbelschaap die je kan ombouwen na een schaap om op te rijden en van mn Zusjes een audi TT op accu. Ze speelt met al deze dingen best vaak! Echt geslaagde kado's! Wat hier ook een hit is; de theepot en handtas van fisherprice, hello kitty blokken en een mobiele telefoon
weinig geshopt, heb ook echt bijna niets leuks gezien. Zag al wel bij div. Winkels blazertjes. Groene bij hema, grijze bij h&m en paar bij jola. Die komen er sowieso maar voor de rest nog niet echt veel.. Dinsdag nog wel een chino gekocht bij h&m en een blouse tuniek. Heb wel een fototje maar is beetje wazig, ze wilt niet meer stil staan
vind 't alleen als set niet zo leuk.. Wil een blazertje op en chino. Weet alleen nog niet Welke kleur? En onder die blouse een skinny jeans. Grr zag trouwens woensdag met 't passen een grote inktvlek in de blouse zitten. Vrijdag even ruilen
Sandaske, leuke broekkies heb je geshopt. Hmm idd iedere week een legging die stuk is jammer. Honey, idd appart is mooier dan zo als setje..balen zeg van die inkt vlek. Niekekris, Z8 heeft leuke dingen heb ook wat op het oog. jij bent al goed op de hoogte met die namen van de nieuwe z8 collectie. Jaaah R haar verjaardag..ik word er al hyper van als ik aan de dag denk. En met de taart komt het vast goed. Heb op de bestel knop gedrukt bij muck. Dress Purple Grey Rokje Navy Shirt Fuchsia Polkadot Shirt Grey Melange Mermaid Logger Legging Sweet Pink Legging Melange. Groene setje hema laat ik nog ff achterwege
@niekekris ik vind de noppies broekjes mooi in verhouding, zijn behoorlijk lang (niet zo lang als vingino) En tja 50% korting dus ik dacht kan het altijd proberen en als het niks is, sturen we het gewoon terug maar was niet nodig! @honey leuk! Ik zou de chino combineren met een felle kleur, rood, kobaltblauw, groen. Ik heb 4 blazers nou, donkerblauw, kobaltblauw en rood van jola en een grijze van Bengh Ook nog een rood en blauw vestje van brand dus ik kom de winter wel door..
Denk dat R dat grijze shirt wel leuk vind met dat plaatje erop. 98/104 is wel heel groot. En gemiddeld kind als renske zal dat denk ik rond 3 jaar passen. Denk dat ze nu rind de 83/85 cm is. Dus voorlopig nog 86/92. De vingino's zitten haar wel goed..idd pijpen aan de lange kant. Maar niet overdreven lang R heeft wel lange benen. Kan ze ze nu niet aan dan wel aankomend voorjaar. En dat b&l tuniek ga ik op een spijker tregging doen, of op 1 van die vingino's.
ik had de roze legging van B&L eronder maar die past nog.. Rienke zit al bijna in 98 met sommige bovenkleding. Veel is wel te breed maarja een te kort shirtje vind ik echt zo lelijk. Meeste is overigens 92. Rienke heeft wat dikkere benen dus die vingino's zaten gewoon te strak om de bovenbenen en dan bij de taille stond ie weer open, zag er echt niet uit.. Ik heb van noppies een shirtje met een auto die vind ze helemaal geweldig! Ik heb hem maar ver weg in de kast gehangen, als ze hem ziet, wil ze hem aan.