Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.902
    113
    #3361 NiekeKris, 13 jul 2012
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
    Ik vind leggings fijner dan maillots, blijven vaak ook langer mooi. :) Maar ik vind af en toe iets met meer dan één kleur ook wel leuk (in combinatie met een effen shirtje bijvoorbeeld, anders wordt het wel erg saai) en dan kom je vaak toch weer bij maillots uit...al heb ik dit jaar al meer leggings met 'print'/strepen/... gezien dan in alle jaren hiervoor bij elkaar. Hier dus een combinatie van effen leggings en maillots met strepen. :)

Heb net toch geshopt... Had bij de V&D al een spijkerbroek voor het najaar en een shirtje en slippers voor volgend jaar zomer voor J. besteld en voor D. een rokje. Dat vandaag opgehaald en voor J. ook nog een knalroze rokje en een blauwe broek gekocht en voor D. nog een jurkje, een setje van een jurkje en legging en twee spijkerbroeken. Nieuwe collectie Bakkaboe/Persival/D-zine hing hier nog maar een heel klein beetje van in de winkel. Wel voor D. nog een rokje van Dirkje en een vestje van Bakkaboe in de uitverkoop gekocht. Ook nog een leuk spijkerbloesje voor J. gezien, maar weet niet of dat haar staat, dus niet gekocht. Nu voor D. alleen nog een knalroze legging en shirtje of romper erbij en dan wachten op de sale. Als het lukt... :) (Want het bovenstaande is gekocht tijdens mijn koopstop. :))

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo toch lekker geshopt ondanks de shopstop haha...

Ik ben ff klaar, mimpi bestelling komt nog binnen en ik ben lijstje aan t maken met wat ik leuk vind van de nieuwe collectie...

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    en wat heb je allemaal op je lijstje staan? Ik heb echt nog niets leuks Gezie. :(

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Nienkekris, leuk geshopt! HEbben wij iegenlijk wel een echt shop stop...Ik vertelde mijn schoonmams dat ik wat winter had geshopt voor R..ze zij is het niet een beetje vroeg. Ze zij ach je hebt als best wat..nog 2 broekjes erbij en klaar..heb maar niet gezegd dat ik die ook al had.

Wil nog wat van d-zinde of persival in 92 hebben. En dan ga ik wel weer merk in de sale shoppen.

Heb beebielove winter gezien, iedereen heeft het er over dat z8 niet zo vernieuwend is..hmmm BBL ook niet echt. Zelfde model kleertjes..ander kleurtje. Mij pakt het niet.

Ik ga ook nog wel lijstjes maken met wat ik echt wil hebben.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @niekekris mijn moeder heeft een BRother lockmachine datwas jij toch die dat vroeg?

BBL winter wel mooie kleuren, modellen inderdaad niet veel nieuws maar past helaas.niet keer hier..

Heb nog shoesme schoentjes geshopt 60% afgepriijsd, kan ze mooi aan naar t kdv

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier ook een lijstje.
    Staat z8 op voor sam. De nieuwe collectie z8 voor jongens vind ik geweldig.
    Verder voor emma een lofff jurk.

En een berg maillots en rompers en sokken.
    Dat is het tot nu toe.
    Ik wil denk ik ook nog wel wat jottum en mim pi hebben maar dat zie ik in de sale wel.
    Moet eerst maar eens zien te overbruggen tot de sale.
    Ga denk ik als ik terug kom van vakantie wat persival halen en wat just small shirtjes voor sam. En misschien nog 1 of 2 spijkerbroekjes.

Voor sam moet ik ook nog schoentjes erbij hebben want 1 paar vind ik te weinig. Voor emma heb ik al 3 paar laarsjes. Dus genoeg.

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Weet jij al wat voor schoenen je wilt voor sam? Ik ben een beetje ideeen aan het opdoen.. ik vind die shoesme's wel leuk alleen lijken allemaal zo opelkaar en op die ik nu heb. Develab vind ik ook erg leuk.
    Z8 is gaaf he.. zou alles wel willen maar vind het ook erg prijzig..

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    z8 is te duur dan ben ik het over eens.
    Ik wacht tot 40% korting bij kixx half november.

Schoenen: ik heb van de nieuwe collectie leuke shoesmes gezien. Ook laarzen. Maar Sam wilde zijn timberland laarsjes ook niet aan. Vond hij veel te zwaar dus ik denk dat het niks wordt.
    Ik heb nu van brakkies leuke schoentjes.
    Moet zeggen dat ik shoesme eigleijk altijd heel duur vind voor die dreumesschoentjes. Maar in september is er 20% bij house of shoes.

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik vind laarsjes ook super maar inderdaad ook veel te zwaar. Dat vind ik met Develab al. Mannetje heeft nu maat 20 en is best een kleintje. Van die grote grove schoentjes ziet er ook niet echt uit vind ik en dan lijkt het wel een soort robotje die zijn voetjes op tilt. Toevallig van de week laarsjes gepast en dat is gewoon zielig :) als hij daar op moet lopen.
    Shoesme vind ik wel leuk en ook lekker licht. Alleen jammer dat alles zo op elkaar lijkt maar ik denk dat daar wel op uitkom. Sam heeft vam die blauwe toch, bevalt dat model die een beetje?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja sam had die blauwe. Model was super alleen ik zou nooit meer van dat soort suede nemen.
    Na 2 keer dragen onherstelbaar beschadigd.

Nu heb ik hetzelfde model, leren van brakkies.

Sam is in 2 dagen tijd van 21 die nog goed zat (gechecked omdat ik die brakkies vooruit geshopt had) naar met geen mogelijkheid de 21 meer aan kunnen trekken en naar de 22 gegaan.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja en de laarsjes deed ik bij sam aan en dat was gewoon een mega drama hoor. Gillen schreeuwen en geen stap die hij er op wilde zetten. Dus daar wachten we nog even mee tot volgend jaar.

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ooh in twee dagen.. wow dat is bizar zeg. Maar goed dat je schoentjes op voorraad had anders had je niet eens schoentjes gehad. Bij mijn neefje was dat ook zo gegaan.. van de een op de andere dag paste hij zijn schoentjes niet meer en heeft hij 1 maat overgeslagen. Ik ben daarom altijd een beetje huiverig om vooruit schoenen te kopen maar vind het nou met de sale wel aantrekkelijk om wat te kopen. Jammeer van die laarsjes, zo stoer staat dat maar achh ze kunnnen nog lang genoeg laarsjes aan..Thanx voor de tip mbt suede.. zoiets dacht ik al. Koop ik dus maar niet.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke ging ook in 3 maanden twee maten omhoog. Met zomerschoentjes vooruit kopen ben ik de mist in gegaan dus.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.902
    113
    #3374 NiekeKris, 14 jul 2012
    Laatst bewerkt: 14 jul 2012
    Sandra, ik vroeg het inderdaad van de lockmachine. :) tnx

Ik heb wel BBL op mijn lijstje staan: jurkje en/of setje van rokje/shirtje/legging voor D. J. past het helaas niet, want vind het echt kleding voor haar... Voor J. heb ik Mim-pi op m'n lijstje staan: jurkje (misschien met legging of maillot) en/of setje van rokje/shirtje/legging en ik wil nog kijken of er bij Br@nd iets leuks tussen zit. En heel misschien voor J. een setje van Z8 (jurkje Anna of Darlene met legging Yfke of Martine)... En ik ga in augustus nog even kijken voor Bakkaboe/Persival/D-zine. En J. moet laarsjes en D. waarschijnlijk een winterjas (heb er wel één in 80, maar ik denk dat ze 74 nodig heeft - als ze het jasje in maat 80 past, dan past de muts van Z8 daar goed bij) en misschien nog een borgvest. En nog 'basicdingen' als rompers, sokken ed. Best nog een lijstje dus. :)

15. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Niekekris, zow dat is nog aardig wat!

Ikkie, Idd niet van de grote lompe schoenen kopen bij zo'n klein mannetje. Dat grote stoere zijn leuk vanaf een jaar of 4 vind ik.

Heb vandaag de laarsjes bij schuurman schoenen gezien.

Hele gave donker zilveren en rode van keq! Waren bij de rond de 70 euro. R haar voeten groeien gestaag..hoop dat dat zo blijft. Dan kan ik voor de winter echt 23 shoppen. Ze heeft nu nog 22.

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @niekekris das nog een hoop!

@tukker zijn dat die laarsjes met gesp aan de zijkant?

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Jep met gespje aan de zijkant..wat vind je ervan?

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tis niet mijn smaak ;)

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Goede morgen! :D

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Goede morgen! :) ik ga even terug lezen, en heb een 10% kortings code voor Billy en lilly.. Ga hem even zoeken.

Deel Deze Pagina