Nee denk het niet.. Denk dat ik te laat ben met bestellen, maar kan in ieder geval wat accessoires bestellen, leuk. Ze heeft nog maar heel weinig haar en dat vind ik die haarbandjes wel erg leuk.. Ik heb nog 2 zomerhoedjes bij H&M gehaald, een witte en roze. Ik vind ze leuk staan, zij vindt de touwtjes erg interessant, dus zijn we beide blij!
ik durf dat via ebay bestellen ook niet zo goed, heb nu wel paypall en een prepaid creditcard sindskort dus zal het toch een keer gaan proberen
ik doe of deed het heel vaak hoor via ebay. Je moet wel paypal of credit card hebben inderdaad. Maar bij mij is het altijd goed gegaan. Duurt wel 1 tot 3 weken uit hong kong maar komt altijd aan. En zo niet kan je de betaling via paypal terugdraaien en slechte feedback geven (daar zijn ze heel bang voor op ebay). Ik kijk ook altijd naar verkopers die minimaal 99% positieve feedback hebben. Badpakjes van kate mack vind ik ook erg leuk.
Vind de badpakjes van Kate Mack ook altijd heel leuk! Moet zoiezo nog een badpakje hebben voor Samiya dus ik ga ook even kijken.
Superschattig! Ik wou eerst een normaal badpakje halen maar je hebt me overtuigd om er een met tule te zoeken
Kate Mack Ballerina Tutu 1 Pc Pink Swimsuit 2T-6X NWT | eBay maar hij gaat vanaf maat 2. Kate mack valt wel klein (2 is 80-86 denk ik) maar denk voor jou nog wel te groot.
@ Minaa: Misschien staat hier nog een code die werkt/geldig is http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/337639-kortingscode-kleertjes-com-noppies-gezocht-2.html
Kids Babies Girls Tutu Kate Mack Ballerina Tulle Petti Swimsuits Swimwear | eBay deze zegt dat maat 2 vanaf 1 jaar past.
Foto rechts vind ik super leuk, ja dat is wel mijn ding. Denk dat dat sowieso minder wordt, op gegeven moment wil je dat denk ik niet meer zo. Maar met zulke kleintjes is dat wel heel leuk!