Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Nog geen schoentjes kopen dus :)

Weet iemand dan misschien waar ik anti slip sokjes kan kopen? Op gewone sokken glijdt ze iedere keer weg.. Dus ze "loopt" nu de hele dag op blote voetjes. Niet erg hoor, maar met deze temperaturen lopen ze zowat blauw aan van de kou! :p

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hema en zeeman hebben vaak antislipsokjes

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    bambino heeft ze ook! :) weet iemand of er al iets van winter collectie van lief is? Of gezien? :)

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.899
    113
    @honeyy: brocanteroosjes, voor- en achtervoegsels laten zich raden. :)
    Heb nog geen Lief! voorbij zien komen. Maar heb er ook niet extreem op gelet...want het valt voor mijn meiden helaas niet altijd even goed (vaak te kort/breed) en het is sowieso maar tot 104 verkrijgbaar natuurlijk, wat ik dan wel weer jammer vind.

@dramaqueentje: Jasje staat haar leuk!

@ceejsje: Zeeman? Hema? [edit]Zie dat Sandra het ook al gezegd heeft.[/edit] En anders slofjes met een antislipzool. :)
    Mijn dochter loopt ook vrijwel altijd op blote voeten...nadeel is dat zij wat ouder is en het dus bewust doet, ik heb het dus opgegeven. ;)

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Slofjes van babypaws!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.899
    113
    #3406 NiekeKris, 18 jul 2012
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
    In het kader van 'te veel van hetzelfde' heb ik net even gekeken wat J. in de kast heeft hangen/liggen voor het najaar en ik kom tot de conclusie dat het inderdaad veel van hetzelfde is. ;)

Ze heeft nu:
    - blauw/wit overslagjurkje (moet nog een donkerblauwe legging bij)
    - blauw/wit 'pofjurkje' (moet nog een donkerblauwe legging bij)
    - grijs overslag jurkje B&L met grijze legging
    - grijs/roze setje van shirtje/rokje/legging van B&L - is alleen nog veel te groot
    - roze/blauw setje van shirtje/rokje/legging van C&O
    - setje van roze rokje V&D en vestje C&O of met een shirtje van MCbaby (moet nog een blauwe legging bij)
    - een kerstjurk (moet nog een longsleeve of bolero en een panty/maillot ofzo bij)
    - een spijkerbroek
    - twee treggings

Kom dus op 6 setjes en 3 broeken. En ze heeft vast nog wel wat kleding in de kast hangen die ze nog even door kan dragen in het najaar. Maar er kan dus best nog wat bij! (Vervelend zeg. :D) En nu ik het geteld heb, kan ik mijn man vast ook wel overtuigen dat het nodig is. ;) Reminder voor mezelf: Mim-pi, Br@nd, Persival/D-zine, Name-it, misschien Muck.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goh das erg inderdaad.. Komt Muck met een nieuwe collectie voor de winter?

Ik heb net de nieuwe collectie noppies in real life gezien, ziet er echt superleuk uit! *staat ook op verlanglijstje nu*

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb een Superleuke winterjas van lief gezien! 'helaas' past samiya haar z8 jas nog!:) zal zo een linkje plaatsen! Heb ook nogal dingetjes geshopt i. De sale bij v&d, zal daar ook zo een foto va plaatsen!

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oo ben ik ook nieuwsgierig naar! Ben tot nu toe nog geen fan van noppies dus ben benieuwd naar de nieuwe collectie!

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.899
    113
    Ik heb nog nooit iets gehad van Muck, dus ik heb geen idee... Maar omdat het zo uitverkoop was op de site...?

Nieuwe collectie van Lief! staat trouwens bij Kixx, zie ik net! :)

En ook op de site van Lief! zelf. ;) :)

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ga vanavond eens even zitten om de collecties online te bekijken!

Deze dingen nog in de sale geshopt. Zag dat ik ook nog wat h&m dingetjes had..

Eerste foto h&m, jurkje 7 euro, gehaakt giletje 5 euro

Tweede foto Benetton, jurkjes 7.50 per stuk

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jurkje, v&d 5 euro.

Vestje, H&M 7,95

O en mijn schoonvader en schoonbroer hebben nog Uggs voor Samiya meegenomen uit Amerika. Ben er helemaal verliefd op!:)

Heb trouwens ook nog een witte bolero van de Name it gekocht voor op het blauwe jurkje van de v&d. Deze zit alleen nu in de was ;) Bolero was 5,45.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jurkje van benetton heb ik nog over getwijfeld in donkerblauw. Rest niet mijn smaak ;)

Lief! staat inderdaad gewoon op de site.

Muck is echt wel supermooie kwaliteit en niet heel erg duur, zat net de nieuwsbrief te lezen dat er wel gewerkt wordt aan de nieuwe collectie..

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    weet je wat je nodig hebt? De wardrobe app ;)
    Even kijken in je appstore. Heel handig.
    Ik heb dr 4 garderobes aangemaakt. Voor emma en voor sam voor zomer en winter. En dan allemaal fotos op categorie. En dan kan je met die fotos combineren. Heel handig. En je weet altijd wat je hebt.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben altijd anti uggs geweest maar denk dat ik hier ook een paar ga shoppen van het najaar voor mezelf. Voor mijn meisje weet ik nog niet.

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.899
    113
    @Debby: Voordat ik aan de wardrobe app (of welke app dan ook ;)) kan beginnen, zal ik dan eerst een smartphone aan moet schaffen. :D Maar het klinkt wel heel handig. :)

Ik heb gister en vandaag een prinsessenjurk voor J. gemaakt. Ben een beetje stofjes aan het wegwerken. En dit waren echt twee stofjes die je niet voor gewone kleding gebruikt. Dus besloten er dan maar een verkleedjurk van te maken. Ik moet hem nog bij J. aanpassen, want die lag al in bed toen hij af was, maar dan zal ik een foto maken (als hij past ;)). :)

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ben benieuwd naar de jurk ;)

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hmm ik Kijk weer eens niet goed genoeg! Haha.. Klopt 't valt af en toe zet vreemd. Ben altijd lief fan geweest, Vond alleen de laatst 2 collecties geen drol aan. ;)

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    leuk geshopt! Dat roze vestje heb ik ook. Bij mij was hij na 1x wassen helemaal vervormt..

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    niekekris; Dank u voor de site, ;) ah je mag nog even bij shoppen. Wat vervelend Haha ;) ben Benieuwd na het jurkje!

Deel Deze Pagina