Zo daar ben ik ook weer eens, hele tijd niet geshopt (leuk hoor zomer in de uitverkoop, maar ze heeft zoveel dat nog niet gedragen is dat ik niets meer koop). Heb bij Brouwersmode nog wel een setje gekocht in het rood, longsleeve met cupcake´s, strokenrokje en legging. en een longsleeve maat 86 in de uitverkoop maar wat ziet dat er nog mega groot uit zeg! zit net te kijken voor volgend jaar zomer in de uitverkoop en poeh wat komen er een hoop merken bij zeg als ze naar 92 gaat. Bomba erg leuk!! vooral nu in de uitverkoop maar hoe valt dat merk? denk dat ze volgend jaar zomer (wordt in maart 2 jaar), 92/98 zal hebben? kan je dan beter 86/92 of 98/104 nemen? Vindt voor aankomende winter voornamelijk beebielove en kiezeltje erg leuk.
Phoe vindt dat lastig hoor Qua maat! Esmée gaat nu langzaam na 86 en word in november 2. Je kan haar lijntje volgen van 't CB? Klinkt leuk dat setj. Ik heb verder ook niks geshopt. Oh Ja 2 jurken van jottum. En Wil dinsdag even na de jola voor paar blazers. 1 voor nu en 1 voor 't najaar. Heb verder nog niks leuks gezien van de nieuwe collectie.vind bij bakkaboe / persival altijd wel veel leuks.
@silvana ligt eraan welke maat zit ze nu? Je kunt het beste naar de groeicurve kijken, even lijntje doortrekken.. @honey jola heeft echt leuke dingen! Welke maat zit jouw dochter nu? De persival blazers vallen klein! Heb voor R. 104/110 want 92/98 was echt te klein! De bakkaboe blazers vallen weer groot haha daar past ze nog in 86.. Mijn dochter heeft nu 92/98 maar is erg lang voor haar leeftijd. Dochter van mijn vriendin zit nog in 86 en is net zo oud. Net bij z8 geshopt Jurkje Gina Roze - Jurkjes Longsleeve Micky Roze - Longsleeves Legging Gloria Pink - Leggings Vestje Nicole Marine - Vest
sandra; ze gaat nu over na 86. Van ziezoo Draagt ze nog 80 h&m ook. Vind bij bakkaboe zo moeilijk inschatten. Sommige shirts 86 zitten nu te krap en andere zitten goed. Broekjes 86 zakken van haar kont. Neem er naarge mee passen. Dan is 't altijd goed. Bedankt voor de tip! twijfel nu alleen Welke maat ik moet gaan nemen. Voor 86 gaan of persival. Eerst kom ik 't lijntje doortrekken maar vorige maand was ze 80 cm en sinds januari maar 4 cm gegroeid.Oh leuk geshopt zeg! Hier ging 't niet via mn tel. Jammer!
Leuk! Ik had het jurkje ook in mijn mandje, de lonsgsleeve ook maar in het marine en het vest in het wit....maar toch maar niet gedaan... ik ben een keertje sterk geweest!
goed bezig! Is wel voor volgend jaar allemaal (behalve jasje), dan past 92/98 ook nog wel, is nu nog te lang...
R is 91 cm en 12,5 kg en die past jasje bakkaboe maat 86 gewoon nog.. Ik zou gewoon even kijken wat het beste zit, bakkaboe/persival valt allemaal verschillend dus is inderdaad lastig inschatten.
Hier eindelijk weer eens wat gekocht: het rokje Deborah van z8, legging Ilse, longsleeve Fabienne en jurkje Rebecca, alles in donkerblauw. Over de longsleeve twijfel ik nog, ik heb he in 86, maar die past ze niet lang meer. 92 hebben ze niet meer, Mp maar even in de gaten houden. En ik ben een lofff-setje bij elkaar aan het sprokkelen: een bruine legging, een roze en een bruine hart-longsleeve en een roze-bruine reversible bolero heb ik al. Ben nog bezig met een bruin rokje, maar als dat niet lukt is er geen man overboord.
wat een rust hier! Niks meer geshopt? Gister tuniek en jurk van jottum binnen gekregen Zal snel eens Een foto maken
@kvinna: Setje van LoFff is leuk! Volgens mij heb ik dezelfde. Alleen dan maar één longsleeve en twee leggings. En geen rokje, ik combineer het met een spijkerrokje. Ik heb niets meer gekocht na de berg waar ik vorige keer over poste... O nee, is niet waar, vandaag nog een rode broek uit de folder bij de Hema voor J. En ik wil ook de roze er nog van, maar die hadden ze hier niet. De blauwe was ook erg mooi, maar daar heb ik dan niets op, dus dat is niet zo handig...
Heel erg rustig, ja! Wij zijn gisteren naar Wijnegem Shopping Center geweest in Belgie, aardig wat geshopt. Echt, ik houd van merken als Sergent Major en Grain de ble....dus 2x per jaar sla ik daar behoorlijk in!
@dramaqueentje: Ken de merken niet, ben dus extra benieuwd wat je geshopt hebt! Was vandaag aan het kijken in de winkel naar de nieuwe collecties van Bakkaboe en Persival, maar ze hadden volgens mij nog niet alles uitgepakt. Voor baby's hing er wel aardig wat, maar voor de grotere kinderen vond ik het echt heel beperkt...dus denk dat nog niet alles er hing. Er hingen bv. nog geen jurkjes en ook heel weinig rokjes en shirtjes. Zomercollectie was nu nog meer afgeprijsd. Heb voor J. van de zomercollectie een tuniekje meegenomen voor een fotoshoot binnenkort en een basic longsleeve en voor D. ook een basic longsleeve en voor J. nog een bikini 'op de groei'. En dat voor 21 euro. Toch leuk.
Kijk dat is een koopje Hihi ik ga morgen even kijken. Kom er langs vanuit zesh na huis. Had nog een jottum jurk binnen gekregen en een tuniek. Ag Bikini op de groei geeft toch niks? Alleen maar makkelijk. Ik moest voor therapie een keer zwemmen met E. In de winter en Kon geen badpakje vinden.. Dus hier ook altijd 1 extra en maat groter
Foto's! En mbt de bikini: ik kon laatst al amper wat leuks vinden... Of het was niet leuk, of het was enorm duur of het was een bikini met topje en die wil ik niet voor een peuter... Toen uiteindelijk geslaagd bij de AH (voor een badpak), of all places. Nu een tankini gekocht, dat vind ik dan wel weer leuk.
Haha foto's komen er aan! E. Slaapt nog en 't hangt in haar kast. Waar al.judo jou foto's? Hihi bij de ah voor een badpak. Wie had dat Nou gedacht? Hihi
zo, even na de jola geweest. Vind de nieuwe collectie nog niet zo. Vind de blazers wel super leuk en dat Oker geel ook. Ben alleen bang dat dat mijn meisje niet staat.ze is super blond volgende week maar even uit proberen. Rokje eerste foto was nu maar 3.95 geen geld toch? Zijn wel 2 aparte foto's Haha. Was Onderweg na huis. Gelijk in de kast gehangen. Zijn mu nog op de camping.