he meiden, haak ook ff weer in zijn weer mooie dingen geshopt! @Tukker: erg gaaf dat jurkje van KL! ga je zelf ook nog zo'n jurk kopen zodat jullie matchen? @Sandra: poeh, jij hebt al een boel voor Rienke! wel allemaal hele mooie kleding. Doet Rienke wel een hele winter met 1 maat? Mijn dame zit nu al in 68, zal eind oktober wel al naar 74 gaan en dan tegen januari naar 80. Heb zelf ook al best veel in 74, zal daar ook wel eens ff een foto van maken. @Honeyy: jurkjes zijn wel helemaal mijn smaak (ook niet raar he met mijn forumnaam )
ze zat de eerste 3 keer op de +1 lijn, laatste keer met gewicht op de +2 lijn. onze deerne groeit gewoon goed, papa was ook een mollige baby. en omdat ze KMA heeft gehad en daardoor niet zo super dronk en dat is ze nu volgens mij aan het inhalen met de nieuwe voeding. as weekend beginnen met groente en fruit! heb trouwens ook nog geshopt voor volgend zomer voor haar: setje Noppies (felroze jurkje met rolschaatsen) met bijpassende paarse legging en spijkerjurkje met roosjes van Noppies. bij de H&M ook heel wat voor volgend zomer geshopt; kort broekje met shirtje en jurkjes. heb laatst nog een soort broekpakje (tregging met colbert) van S&D gekocht in donkerblauw met witte zakjes op het colbertje. en had al Uggsjes voor haar in maat M maar die vond ik nog wel erg groot dus een paar paarse in maat S geshopt vond trouwens de zilveren Uggs die ik voorbij zag komen ook heel erg gaaf! ben alleen benieuwd of ze daar goed op kunnen lopen. weet iig wel dat ik voor volgend jaar een paar roze All stars wil voor L
@tuttie ja das het voordeel op deze leeftijd, doen ze wat langer met de maat omdat ze niet zo hard groeien. Heb alles in 92/98 nu en ik verwacht dat ze daar de winter zeker mee doorkomt..
tuttie, Jaah leuk jurkje he?! Ik kan helaas niet matchen..Ahum heb niet het figuur voor KL jurkjes... Heb Wel een leuke tuniek voor mijzelf geshopt met rode en roze rozen erop met een spijker tregging. Heb ook al stoere rode enkel boots Sandaske, Heb al in je album gereageerd! Super garderobe voor R hoor! Honey, Wil je ook lekker shoppen van bakkaboe..Hier hangen ze vanaf 20 aug de nieuwe collectie in de winkel. Wil daar voor R ook sowieso 1 setje shoppen. Mijn winter garderobe is nog niet zo heel uitgebreid. 3 jurkjes. Muck, PL en B&L. 1 rokje Muck. 1 spijker rokje zeeman.' 2 longsleeves muck. 3 legging Muck. 2 spijker broeken vingino. 1 spijker short h&m. 1 tuniek b&l. 1 lekkere lounge harem broek,kleur grijs. Winter jas noppies. En haar verjaardags jurk. Die kan ze ook doordragen van de herfst/winter. Verder wil ik nog een stapel leggings en mailots. Een mooie spijker tregging. Paar leuke shirts/longsleeves met iets erop. Sweat colbertje/jasje. Rode laarsjes leuke handschoenen en muts. Ik wil in de stijl van stoer en lief blijven. R is niet echt heel meisje meisje. Maar haar te stoer kleden vind ik niet zo. Wil dus bij wijze van een stoere jeans combineren met leuke blouse of longsleeve met bloemen print en daarop een colbertje. Oja en zwart/heel donker grijs en heel harde kleuren kan ze niet zo heel goed hebben. Maar juist wel rood.
Sandra, lekkere hoeveelheid al! Ik heb geen idee wat J. van de winter nog gaat passen van vorig jaar...ga haar in oktober oid wel weer eens in alles hijsen... tukker, J. is ook een beetje lief, maar toch ook wel stoer. Het is wel echt een meisjes-meisje, maar heel tuttig staat haar niet echt... Ik kleed haar dus graag 'lief-sportief'.
@tuttie had je me blond verwacht omdat Rienke blond is? @niekekris ik heb steeds tussendoor gepast, maar dat vindt ze echt niet leuk! @tukker ook al eindje op weg met de garderobe Ik heb overigens aantal dingen gekregen en via marktplaats dus niet alles is "nieuw"
ik weet eigenlijk niet waarom ik je blond verwachte, stom he! soms heb je een beeld van iemand en blijkt die helemaal niet te kloppen je hebt trouwens erg leuke setjes voor je dochter! hou je niet zo van wat fellere kleurtjes zoals fuchsia/rood enzo? ik denk trouwens dat bij dat gestreepte Hema jurkje ook een fellere maillot heel erg leuk staat. ik heb voor van het winter maat 74 al aardig compleet en ook al een aantal jurkjes/setjes in maat 80. zal van de week ook eens ff een foto maken. Tukker: klinkt leuk wat je allemaal al voor je dochter hebt en je hebt voor jezelf ook leuk geshopt volgens mij! Niekekris: in welke maat zit jouw jongste dochter nu?
Roze heb ik niet zo heel veel, rood wel redeljjk wat, lag nog een rode longsleeve van benetton niet bij die hing nog te drogen..
Oeh ik vind die uggszo leuk! E. Heeft Toen ze baby was veel aangehad. Maar nu niet meer. Zijn best slecht voor de voetjes. Je heb ook al aardig wat geshopt. geeft toch niks? Vind dat Juist lief van die lekkere mollige. E. Was ook mollig. Met 't lopen is 't wat minder geworden en Nou de fase ik eet niks. Kan 't ook geen kwaad. Ze Heeft wat reserve.
dan Hoop ik dat er nog wat leuks komt.. Vind het tot nu toe niks. Alleen de blazers. Vind zwart voor een kindje niet zo Mooi vind dat zo hard! Dat Okergeel vind ik ook leuk maar ben bang dat dat E. Niet staat. Ze is lichtblond.. Vind stoer ook leuk en tuttig ook! Af en toe een x afwisselen. je hebook al wat geshopt.
ik heb nog niet zo veel.. Veel ligt er al thuis. ( we zitten nog op de vakantie? Lekker op de camping ) Zal zo eens foto's maken Wil nog wat blazers div. Kleuren, paar majo's en wat Rokjes. Heb voor de rest echt NIKS leuks gezien Oh mag Misschien onderbroekjes shoppen. E. Is al vanaf half 7 droog. (Nou zijn maar 3 uurtjes maar ben toch al heel trots! ) al 1x gepoept en geplast vandaag op de wc
Zoo knap hoor zo'n poos droog. En ook al gepoept op de wc . Idd zwart vind ik veel te hard en 'volwassen' voor een baby/dreumes/peuter. Soms dan worden kindjes al zo ''volwassen'' gekleed en daar wil ik mee oppassen. Ik vind Muck, b&l, PL wel mooi aansluiten bij peuter leeftijd.
Beetje tussen 62 en 68 in (en er zijn ook een paar dingen 74 die ze al past), ligt er aan hoe het valt. Ze is behoorlijk slank, dus ze kan kleding vrij lang aan. Bij de oudste was dat heel anders, die was best mollig als baby, dus die ging heel snel naar de volgende maat. @honeyy: Niets leuks voor de winter bedoel je? Heb toch al heel wat leuke dingen voorbij zien komen. En wat goed, op de wc!
Net even gekeken wat ik voor D. al heb ik maat 74: als ik twee roze leggings en een shirtje + legging of maillot voor onder een jurkje koop, dan heb ik 8 setjes. Is niet veel, maar tot de sale wel even genoeg (dan wil ik er in ieder geval nog wat van Beebielove bij en ik denk ook nog een setje van Mexx of Little Feet). Ze moet sowieso eerst nog maar eens goed 68 ingroeien. Voor J. heb ik op het moment ook 8 setjes voor de winter (op een paar blauwe leggings na). En dan dus wat ze nog past van wat er in haar kast hangt. Die redt het dus ook wel tot de sale. En het tuniekje wat ik van de week gekocht heb voor J. en een broekje en rokje voor volgende zomer: