nee, ik heb veel dingen die door elkaar gecombineerd kunnen worden. Heb de shirtjes en jurkjes wel hangen, broekjes, rokjes en kdv kleding ligt. EDIT mijn eigen kast is een puinhoop die moet ik echt opruimen alles ligt door elkaar..
@Sandra: Beide. Ik wilde liever een los broekje en shirtje, maar ik kon alleen een broekje vinden in 116 en juist een shirtje lijkt me het hardste nodig. Dus daarom maar een pakje genomen. @honeyy: 70 man. Hier komen alleen grootouders, ooms en tantes + gezin (en man heeft maar één zus, ik twee) en dan wat vrienden van ons. Dus ook vrij beperkt. Bij J. en D. probeer ik dingen zoveel mogelijk als setjes in de kast te hangen, bij mezelf doe ik dat niet. Maar soms gaat het niet, omdat het inderdaad ook door elkaar heen gecombineerd kan worden. Maar ik probeer eigenlijk steeds vaker te zorgen dat ik allemaal complete setjes heb. En soms hang ik het dan anders gecombineerd op, maar wel weer als compleet setje. Maar van D. passen sommige broekjes nog niet op de haakjes en van J. passen sommige dingen juist niet meer op de haakjes, dus dan wordt het lastig.
Ga straks ff kijken of uv shirtjes hier nog liggen. Ik heb al een uv-broekje. Hema blazers en leggings staan in de webshop.. Heb groene blazer, blauwe en groene legging, capuchonjurkje groen en donkerblauw shirtje besteld.
Honey, Jaah moelijk he een cadeau. HEb je al enig idee? En 70 man..Jeeh ik zou er ook tegen op zien. HEb ff lijstje na geteld. 17 man. Exl ons zelf. En dan komen mijn 2 beste vriedinnen nog. En die hebben geen kids. Sandraske, Leuk geshopt weer..Heb ook al ff gespeikt op hema.nl. Idd leuke makkelijke kleding voor naar KDV. 3x mama, Veel plezier met shoppen. Niekekris, uv shirtje is belangrijker dan broekje. Gelukkig ook niet een mega drukke verjaardag. kleding kast..niet zo ordelijk hier. Maar ik vind alles terug. @ hier een shopstop. Dus ook niet naar de heme hollen. Gisteren verlichting en electra in de tuin en tuin huis gekregen. Niet echt mega duur omdat een vriend van ons het voor een schijntje doet. Maar ff weer de hand op de knip.
Dit is voor mij ook voorlopig het laatste, zou ook niet weten wat ik nog moet kopen. Najaar/winter is aardig compleet al. Wacht nog op C&O nieuwe collectie maar dat wordt zoiezo eind vd maand voor ik dat kan kopen, geld is op..
we zijn er bijna uit Haha van ons krijgt ze een houte Speelhuis, zo een met glijbaan enz. Zijn vriend is timmerman dus gaat 't zelf maken. Maar word pas maart. Hout moet gelakt worden enz en moet 't dus droog zijn. Nu alleen nog ideeën voor mn Zusjes ouders en opa en oma. ook een Goede uitgave toch, Mja kost meestal wel wat die tuinen.. We hebben vorig jaar gras gelegd etc. Hebben een tuin van 19 x 17. Kost wat maar ideaal zo met een kind. (vind ik)
@honeyy: Gras is ideaal, behalve als je kind er niet van houdt. J. is tot ze anderhalf/twee was oid echt panisch van gras geweest...als je haar op een grasveld op een kleedje zette, dan ging ze daar echt niet vanaf. Was brullen als ze per ongeluk een sprietje aanraakte... Inmiddels is ze er niet meer bang voor, maar ze gaat er nog steeds niet voor haar plezier midden in zitten om te spelen oid...in de tuin speelt ze dus ook vooral op het terras en het pad. D. vind het dan juist wel weer leuk...lekker met je tenen en je handen voelen en gras plukken ed. Maar hier gaat het gras er volgend jaar weer uit (ligt er net een jaar in...), omdat het niet goed groeit (heel stuk in de schaduw en te veel vocht ivm de afvoer die er onder loopt)... J. gaat voor haar verjaardag volgend jaar een trampoline krijgen, dan gaan we die ingraven en dan gaan we de rest waarschijnlijk gewoon betegelen...
Ja marktplaats, outlet vorig jaar en doordraagkleding. Straks in de sale nog wat dingen.. En mijn moeder wil nog wat maken, moet alleen nog steeds stof gaan kopen..
Ik mag niet meer maar zie juist veel leuks! Op MP zie ik leuke merk setjes. Wil nog iets van Z8. En de spulletjes van de hema nu zijn erg leuk. moet nog minimaal 3 leuke vrolijke shirtjes. leggings/mailots etc. En wil nog shoppen bij tuunte. Dit is bij ons de winkel met bakkaboe, d-zine en persival. Honey, dat is een grote tuin zeg! Maar dat is ook een mooi cadeau, daar heeft ze lang plezier van. Enne met 70 man zal ze vast genoeg krijgen. Niekeris, aaah wel een beetje zielig dat j bang was voor gras, maar ook wel stiekum grappig. Hier hebben we kunstgras in de tuin. Misschien een tip voor jullie. Wij waren iets van 500,- kwijt van een stuk van ongeveer 5 bij 3,50 zoiets. Oja ik heb een nieuwe avatar
Niekekris, sorry niet goed gelezen..maar een trampoline is ook leuk. En ingraven is een goed plan. R kan ook op de trampo bij mijn zus danzij dat ie is ingegraven. Ze vind het geweldig..maar hier is het echt te mega!
@tukker: Kunstgras hebben we ook naar gekeken. Zou voor ons op iets van 800-900 euro uitkomen... Maar dat kan ook gaan schimmelen en doordat het dus erg vochtig is bij ons in de tuin, zijn we daar bang voor... En in vind het te duur om het uit te proberen...dus gaan we toch maar voor tegels... Trampoline neemt hier ook bijna een kwart van de tuin in beslag (en dan nemen we nog niet eens een extreem grote), maar dat is dan maar zo. De tuin is toch vooral voor de kinderen.
@ Niekekris, Wij hebben het 1,5 jaar geleden kunstgras uitgeprobeerd en na 2 maanden was het al beschimmeld door de vochtigheid.. Ik zal je het dus niet aanraden
ag stiekem is dat toch best Schattig.E. Moest er tot begin dit jaar ook niks van weten! Al dat gekriebel aan de voetjes gewone tegels of van die rubbere?
ik zag dat je een nieuwe had! Ik ook! Ivm meelezers Maar dat is wel een probleem hoor! Ze zoie dan altijd te verwend. Vorig jaar had ik aan een Vriendin verteld dat ga die hello kitty blokken wou sparen. Nou na haar verjaardag alles compleet lief natuurlijk maar zo blijft er weinig over voor sint enz. Ag Ja we Zullen dit jaar zien
gister nog zwart rokje geshopt. Ga nu na jola roze blazer halen voor erop met roze legging of rood daar ben ik nog niet uit. Zal vanavond foto posten
ZARA heeft vaak mooie smalle skinny broekjes, ik heb er 2 voor mijn dochtertje en ze zitten super en de kwaliteit blijft ook mooi.
Ben ik ook weer eens, tot nu toe alleen nog geshopt bij H&M, ZARA en Brouwers mode. en in de uitverkoop op internet wat longsleeve´s en spijkerbroekjes. Er ligt ook nog veel in de kast van het voorjaar wat te groot was. in totaal heeft ze nu 15 spijkerbroekjes (zwart, wit, licht blauw, donker blauw, zalm achtig) 8 truitjes/longsleeve´s 2 blazers denk z´n 6 vestjes 1 tuniekje 1 jurkje setje van bakkaboe shirtje, rokje, legging setje van ZARA trui en skinny broek setje van H&M blouse, gilet, korte broek en maillot. en net een setje van Beebielove besteld shirtje Beebielove GIRL longsleeve tea pot cobalt - Kinderkleding rokje Beebielove GIRL skirt velour grey melee - Kinderkleding en legging Beebielove GIRL legging cobalt - Kinderkleding ik wilde eerst tot uitverkoop wachten maar zeg op veel site´s dat of de legging er niet meer was in haar maat of het rokje was al uitverkocht, of het shirtje was er niet meer in haar maat. dus dan toch maar gekocht. vandaag een setje van Beebielove gekocht,
Sylvana, Leuk geshopt vab BBl! En ook al een aardig eind opweg met winter garderobe voor je dame. Honey, en welke blazer is het geworden? @ hier, heb het petit louie jurkje gekocht voor R, Gepast, hij is wel te lang. Hoop dat ze hem over 4 maandjes wel goed past. Heb ff bij hema gekeken, en heb daar 2 gebreide leggings gekocht. Zo'n pak van 2 voor 5 euro. Zit een effen rode en een roze met rode stipjes. 3x mama, en wat heb je geshopt? @ kunstgras, jammer voor degene bij wie het ging schimmelen, hier gelukkig geen last van. Ligt er nu precie 1 jaar in. Wij hebben er veel plezier van.