Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sylvana leuk geshopt! enne 15 broekjes?! sjee das veel!

@hier niets geshopt. Morgen hema bestelling ophalen, denk dat ik de blazer niet neem, dus alleen de leggings en jurkje..

2. MamaMamaMama

23 mei 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hebben gisteren inderdaad lekker geshopt!
    Maar niet zo veel, want mijn schoonmoeder belde ze stond voor de deur! Altijd leuk als ze onverwachts langs komen!

Dit heb ik geshopt :

[​IMG] Wel 26,95!

Dit was het alweer! Volgende keer hopelijk langer shoppen...

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    kunstgras leek me ook ideaal maar best prijzig! Denk dat je daar gewoon geluk mee moet hebben net als met echt gras. Ja. :) heb gelijk nog wat anders meegenomen ;) was nu nog meer kortinghad ik foto van geshowt) . ;) dit rokje had ik de vorige x gekocht met witte bolero en witte legging. Maar vindt dit zo leuker. Dat rokje op de 2e foto ga ik combineren met die witte legging en bolero.

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hmm eens kijken of 't lukt. Mn tel. Doet raar

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    eerste rokje gaat met wit en 2e denk ik met rood. Weet nog niet zeker. ;)

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    leuk hoor! Vindt blazertje leuk! Rest niet echt mijn smaak! Waar heb je die blazer gekocht?

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.181
    8.906
    113
    @Silvana: BBL is zo leuk! <3 Wil ik ook nog een setje van voor D.

@honeyy: Kan het niet heel goed zien, maar volgens mij een erg leuk rokje bij dat setje! Andere rokje, blauw geruit, ook. Allebei van Bakkaboe/Persival? Hier niet gezien... :(

Gister/vandaag previews van C&O en een foto van een stukje van Br@nd gezien...C&O vind ik tot nog toe niets, Br@nd zou best wel eens heel erg leuk kunnen zijn... Even afwachten dus nog maar.

Verder gister een nichtje gekregen. Vandaag wezen kijken. Zo'n klein frummeltje weer. <3 Wat is D. dan al weer groot...

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Waarom de blazers niet?

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mama niet mijn smaak

@honey leuk geshopt, blazertje hebben wij ook ;)

@niekekris gefeliciteerd met je nichtje! Wij zitten ook te wachten op een neefje/nichtje nog 5 weken! (of 7 in het slechtste geval)

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    omdat ik er dan wel heel veel in de kast heb hangen :D

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Gefeliciteerd met je nichtje!dan is D. Vast een reusje ;) gaat alles goed met de baby en moeders? Dat rokje van dat setje is persival en andere 2 bakkaboe. :) Oh gek. Zou toch zeggen dat ze overal 't zelfde hebben? Dit is wel van de zomer collectie. Van de wintercollectie heb ik alleen de blazer en majo.

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.181
    8.906
    113
    Ligt er natuurlijk aan wat ze inkopen...geen idee of ze dat zelf mogen bepalen...? En anders misschien nog niet alles uitgepakt. Dat was in winkel 2 sowieso het geval, winkel 3 niets over gehoord, maar misschien dat dat daar ook wel zo was? Of het was allemaal al weg (in winkel 2 hing nog redelijk wat van de zomercollectie, maar in winkel 1 en 3 was het erg weinig), kan natuurlijk ook. ;) :) Ja, ben de laatste weken in heel wat winkels geweest die Bakkaboe/Persival verkopen en dat terwijl ze allemaal minstens een half uur rijden (verschillende kanten op ;)) zijn. :D

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ik Weet 't niet? Haha een echte shop a holic Haha ;) hier waren ze persival aan 't uitpakken. Nou echte knalKleuren. Roze enz. Ben Benieuwd? Heb nog eens na dat geel gekeken en ben echt bang dat 't E. Niet staat..dus ben blij dat er nog wat kleur bij komt! De zomer collectie kost nu helemaal geen drol :p die 2 Rokjes 3 euro ps, jurkjes 3 euro. Alleen hing er niet zo veel in86 en92 meer.. :( ;)

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat gele van Persival staat Rienke voor geen centimeter! Had een geel shirtje met een bruin rokje meegenomen en weer teruggebracht, was geen gezicht..

E. is ook blond toch? Denk dat het haar dan ook niet zo mooi staat..

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ja klopt! Die is bijna wit ;) Hmm dan ga ik 't niet eens proberen ;) Zonde want 't is wel de kleur van de winter toch?

16. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Schrok me rot bij wehkamp hebben ze een shirtje van S&D Le Chic te koop staan voor 49,95!!!! in de kinderkledingzaak hier verderop kost ie 22,95 en bij andere website´s ook 22,95. Dacht eerst dat het door de maat kwam maar de maat is hetzelfde.

Opletten dus
    Salty Dog baby T-shirt&#63; Bestel nu bij wehkamp.nl

17. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Leuk geshopt!
    blazer helemaal geweldig, mijn dochtertje heeft er ook één van BFC. staat zo leuk.

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Leuk setje! vindt zelf blauw en roze ook erg mooi staan.

19. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ja het is inderdaad veel maar dacht dat ze de broekjes niet meer zou passen, dus wel. nouja voorlopig niet op broeken jacht te gaan, er ligt nu maat 80 en 86 dus kan voorlopig vooruit. zelfs een broekje van de ZARA maat 6/9 maanden past ze nog.

20. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

6 dec 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    #3600 Klessebes32, 15 aug 2012
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
    Shopverslaafde mama's ;), wie zou mij even kunnen helpen?

Ik ben eigenlijk op zoek naar boxpakjes/jumpsuits in maat 50 voor mijn dochtertje, en het liefst met een allover print zoals smafolk en molo verkopen.
    Ben al aan het zoeken geweest bij deze merken maar volgens mij hebben ze geen maat 50?

Iemand van jullie daar verstand van?
    Of anders van een ander merk met allover print?

Ik hoor het wel, bedankt dames!

Deel Deze Pagina