De hema basic longsleeves zijn goed vind ik.. maar hier nog steeds romper lange mouw. Binnenkort niet meer hoop ik. Zijn bezig met zindelijkheid en als dat goed gaat geen rompers meer..
Pff kleertjes.com doet raar. Ik krijg nu opeens foutmeldingen over me betaling? Ga maandag maar even bellen want volgens mij klopt er iets niet..
@MissXX: Hier tot maat 98 ook rompers ipv longsleeves onder jurkjes en eigenlijk zou ik dat het liefst nog doen, blijft mooier zitten, maar ze past geen rompers meer. Voor onder jurkjes kocht ik eigenlijk altijd H&M rompers, die zaten hier het mooist, bij de rest waren de mouwen eigenlijk altijd te kort of juist te lang. Vanaf maat 98/104 zijn de shirts bij de Hema veel smaller dan in de babymaatjes, dus nu koop ik daar vaak longsleeves van. Heb er ook van de Bristol, die vallen ook mooi smal, maar die gaan ook pas vanaf maat 98 oid... @Minaa: Lief badpakje! En hier voorlopig een dame die juist graag jurkjes en rokjes aan wil, want: 'daarmee kun je dansen'. Maar ze heeft wel vooral eenvoudige jurkjes, omdat ze er wel goed in moet kunnen spelen (en zoals ik al schreef is het nogal een actief kind).
Minaa, superleuk badpakje en voor die prijs kun je dat ook niet laten liggen. Ik heb voor mijn meisje een ladybug badpaksetje gekocht. Inclusief cover(een badjasje) en zonnehoedje. Staat zo schattig. Badpakje staat niet meer op de site van de winkel helaas.
@ Niekekris, haha wat leuk @ Yoshka, Oo wat jammer dat hij er niet meer op staat.. Ik ga hier nog een keer proberen om het badpakje te bestellen aangezien ik gister foutmeldingen kreeg over me betaling.. # Gelukt!
Hier ook een shopverslaafde mama! Ben opzoek naar een stoer zwembroekje had er wel 1 gezien van het merk lief (stoer) maar die kan ik nu nergens meer vinden...iemand een tip?
@ Char1983 Ik heb net een badpakje gekocht voor Samiya met 50% korting op Kleertjes.com misschien zit daar ook wat voor je tussen. Duckey beau sale is trouwens gestart op Limango dames!
nee staat niet echt wat bij in grotere maatjes, dus ik ben maar doorgegaan naar billy&lilly Setje: Billy & Lilly: SPECIALS, Topsetje Aimee, Rokje Woody, 3/4 legging en shirt Oehoe Pink Bloesje: Billy & Lilly: Zomer '11: alles onder 7,50, Blouse Fleur, Blouse Fleur Print pink-white
Soms vind ik dat ze wel leuke dingen hebben. Bijvoorbeeld dat topje dat Samiya gisteren aan had ( foto staat terug in dit topic) vind ik heel leuk! Het heeft een soort roezels onderkant en er staat een zilveren cupcake rechts onder het shirtje. In het midden zit een zilveren lintje door het shirtje heen met vooraan een strik Staat ook mooi voor in de zomer met het kanten halsje en gekruisde spaghettibandjes!
Op kleertjes.com staan leuke zwembroeken voor jongens, ik zou het wel weten! maarreuh ik heb een dochter V&D heeft vaak ook leuke badkleding
Haha dat snap ik! Mud pie jurkje van gisteren was uitverkocht op de site.. Maar ik heb even op marktplaats gekeken en iemand bied hem nieuw aan! Voor 15 euro mag ik hem overnemen.
lief hoor sandraske. Ik moet even wat dingen op marktplaats zetten. Heb weer veel wat te klein is. Misschien vanavond even doen. Verder niet echt iets gezien. Het is hier een beetje stil in shopland. Misschien met de sale nog wat.