Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Vingino's koop ik op Marktplaats, vorige week nog 1 gescoord voor € 14,50, zag er nog super uit.

Benneton hebben we hier geloof ik niet echt in de buurt. Hebben die geen online shop?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niekekris toch komen er altijd veel mensen bij hoor... en het gaat meestal wel over hetzelfde...
    namelijk:
    -is dit leuk voor mijn kindje
    -past dit bij dit
    -wie heeft er nog een kortingscode
    -hier is een actie!

;)

en soms nog een persoonlijke toevoeging van iemand.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    BFC is heel verschillend, stond vandaag bij prenatal met een shirtje van bfc in mijn handen maar ik vond die heel smal terwijl een andere shirtje weer heel breed eruit zag..

broekjes heb ik de skinny's van name it ontdekt, die vallen dan bij mijn dochter als een normale broek :D

kiezeltje neem ik altijd een maat groter, vind het niet extreem smal maar mijn dochter is niet zo'n brede natuurlijk..

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.166
    8.893
    113
    Heb het nog niet kunnen vinden, maar V&D en de Bijenkorf verkopen het. :)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    14,50 heb je mazzel zeg!

Vingino heb ik tot nu toe in de sale gekocht.
    Voor 50% korting.
    Heb 20-25 euro per broek betaald. Krijg ik op marktplaats nog bijna ervoor als ze heel blijven (kwaliteit schijnt slecht te zijn maar tot nu toe nog geen last van)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

nee helaas niet, koop het meestal bij V&D of bijenkorf

Hier laatst drie vingino's voor 35 euro op mp

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.166
    8.893
    113
    @debby82: Misschien komt het ook omdat het zo'n groot topic is, dat 'schrikt' mij een beetje af. Heb wel een tijdje meegelezen, maar het lukte me niet om het bij te houden... Nu zeg ik niet dat me dat in dit topic zeker wel zal gaan lukken, maar ik kan op z'n minst een poging doen. :D

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    benetton is geen officiele online shop. Was er wel maar die is er mee gestopt. Wij hadden een benetton in zaandam maar die is nu weg helaas.
    Ik vind het wel leuk maar het gros vind ik iets te tuttig (sorry als ik hard overkom, ben gewend in het andere topic vooral eerlijk te zijn... als dat rot is moeten jullie het even zeggen)

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.166
    8.893
    113
    Het setje dat ik van Benetton heb is inderdaad wel iets tuttig, maar zeker niet meer dan het gemiddelde van Jottum. :D Had er ook een leuke jas van gezien voor de oudste, maar die was helaas al uitverkocht toen ik er uit was dat ik hem wilde kopen...

10. Amethist

Ah ok. Helaas moet ik voor zowel de V&D als de Bijenkorf naar Utrecht en dat is zo'n gedoe'tje met 2 kinderen die nog niet lopen.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.166
    8.893
    113
    't is dit setje:

12. Amethist

Ja, ik was ook verbaasd dat ik 'm al had voor € 14,50, want als ze de advertentie nog langer had laten staan had ze 'm voor veel meer kunnen verkopen. Er wordt gretig op geboden op Marktplaats.

13. Amethist

@ Debby: Nou zeg, vreselijk dat je zo eerlijk bent :p;):D.
    Smaken verschillen toch!
    Jouw dochter draagt altijd veel Jottum toch? Ik spiek wel eens mee in het "Wat draagt mijn baby/dreumes vandaag"-topic en daar zie ik jouw meisje volgens mij vaak voorbij komen in de meest prachtige jurken.

14. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Haha ik kan het nu al niet meer volgen

Maar goed die site doet het bij mij wel gewoon. www.barbamama.nl

Ze verkopen er 2de hands maar dan moet je op nieuw kiezen. Volgens mij is het gewoon iemand die dit vanuit huis doet.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    amethist ja ik ben jurkjesverslaafd. En ik heb een dochter die ook graag jurken draagt. En ook broeken zitten gewoon niet bij haar, vooral spijkerbroeken, dan kan ze er niet lekker in bewegen.

Ik ben ook fan van persival/bakkaboe/just small hoor. Vind ik een geweldige winkel. Koop ik tegenwoordig vaak.
    Ze hebben veel "rip offs" hoe ik het noem.
    Ik heb nu een rokje dat ze vorig jaar precies zo hadden van jottum, een rokje precies zo van mim pi en een jasje bijna hetzelfde van z8. En die winkel is zoooo goedkoop (voor mijn doen dan). 20 euro voor een jurkje ofzo...

Ik ben wel een echte sale/outlet shopper. Koop bijna nooit nieuwe collectie. Kijk maar eens wat voor weer het tot nu toe is... over een maand begint de sale al weer...
    Het is dat ik nog 5 vinginos in een maat groter (ik vind ze groot vallen, heb ik me in vergist) heb liggen op zolder anders was ik daar wel los op gegaan.

Maar moet zeggen dat ik wel aardig compleet ben voor de zomer. Jullie?
    En hoeveel sets hebben jullie?

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoi!

Hier nog een moeder die gek is op winkelen zowel voor mij als voor mijn dochter alleen is het vaker mijn dochter dan ikzelf :D Ik koop merk maar ook nonmerk. Heb toevallig vandaag toen ik langs de H&M liep nog een hele leuke spijkerlegging in de sale gekocht voor Samiya:D

17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.166
    8.893
    113
    @debby82: Ik ben ook wel redelijk compleet voor de zomer. Geen idee hoeveel setjes ik heb, wilde binnenkort eens gaan kijken, om te kunnen bepalen of ik nog wat nodig heb... Wil denk ik nog een paar jurkjes, maar ga wachten op de uitverkoop en hoop dat er dan nog wat leuks te koop is... En dan ook nog een paar shirtjes, ook voor het KDV. Maar heb vandaag ook twee shirtjes bij de Hema besteld (was tenslotte korting - en daar leven we van, he? ;)), dus als die goed zitten dan heb ik er daar ook weer minder van nodig. ;)

Persival en Bakkaboe vind ik ook leuk, maar worden hier in de buurt helaas niet verkocht...

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb ook veel leggings van de h&m. Nu voor het eerst ook bij de zeeman gekocht en 2 keer gewassen en nog niet verwassen dus het valt me mee (kosten 2 euro geloof ik). Maar die leggings gingen zo hard...

Van h&m heb ik van de week een strandjurkje gekocht Was 7,95 maar had van een vriendin een coupon van 5 euro gekregen (die had ze gekregen) dus 2,95.
    Niet super hoor maar dacht gewoon leuk voor over een badpakje in de vakantie.

19. Amethist

Ik vind die Vingino's zo lang. Ik moet de pijpen bij mijn zoontje echt een stuk omslaan.

Ik heb voor van de zomer wel aardig wat voor mijn dochter. Even denken hoor....4 jurkjes, 8 rokjes, 1 jeans en 8 bolero's. Ik moet er nog wel wat leggings bij hebben en wat effen shirtjes voor bij de rokjes met bolero. Ik heb nu alleen een beetje het probleem dat de meeste winterkleding van mijn dochter allemaal maat 86 was en dat ze inmiddels qua bovenstukken in 92 zit. Maar voor de zomerkleding is het echt nog te koud.

Voor mijn zoontje heb ik nu 4 jeans, 4 polo's, 2/3 blousjes en nog 2 gewone t-shirts. Voor hem koop ik niet zoveel tegelijk omdat hij nog niet zo lang met 1 maat doet.

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @debby benneton is ook vaak tuttig, ik heb vooral shirtjes ervan en afgelopen winter een setje met rokje, zal morgen foto van plaatsen. Zit nu op telefoon..

Hoeveel setjes ik heb, geen idee. Heb wel veel!! Haha.. vandaag bij prenatal nog een roze rokje gekocht van noppies collectie van vorig jaar.

Ik ben niet zo van jottum, vind die jurken vaak beetje to much..

Deel Deze Pagina