Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Zonde! Maar achja dan heb je weer extra budget voor de sale inderdaad:)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Eindelijk Kiezeltje jurkje aan! Ik vind hem supermooi staan!!

Alleen de schoenen is iets minder maar open schoentjes zijn nog te groot en te koud. En haar dichte schoentjes zijn roze, vond ik ook niet super..

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    de outfit voor vandaag..

Het vestje is van de zeeman het jurkje/tuniekje van frendz bij de v&d en het broekje van vingino en de sokjes weet ik niet meer :p

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    @sandraske: Bovenste setje van Billy & Lilly heb ik ook, heb hem als ik het goed onthouden heb alleen gehouden met een ander rokje (staat er niet meer op, maar lijkt een beetje op sweatrokje Imme). (Setje ligt nog even in de kast voor het najaar of volgend voorjaar als ze niet doorgroeit. ;))

Ducky Beau vind ik leuk voor kleine kindjes, maar niet zo voor grotere... Toevallig heeft mijn jongste vandaag een shirtje van Ducky Beau aan: wit met allemaal roze bloemetjes. :)

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Mooie kindjes met leuke kleding komen er trouwens ook weer voorbij. :)

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ah dat van die rompers was dus zo gek nog niet. Ik las namelijk voornamelijk over longsleeves.

@ Minaa, schattig badpakje, cute! Fijn dat je hem nog hebt kunnen via MP.

@ NienkeKris, leuk he? Hier vindt ze de rok erg leuk om mee te spelen, dus dat is ook wel handig.

@ Char, misschien dat je er 1 nieuw via MP kunt vinden?

@ Sandraske, leuke setjes. Volgens mij zou mijn vriend dat ook helemaal te gek vinden. Hij kiest ook altijd leuke dingen uit, maar net iets anders dan ik.. En dat jurkje vind ik geweldig!

@ Jessi, wat leuk.. Lief jurkje & dat strikje erop is erg leuk!

Ik vind Ducky Beau wel leuke dingetjes hebben. Koop daar ook af en toe wat van. Alleen soms haal ik dat merk door de war met Petit Bateau (heb beide), dus weet nu even niet meer precies wat wat is..

7. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hebben jullie ook Z8 voor jullie kindjes?

Dat vind ik nou ook een super leuk merk..
    Afgelopen sale heel wat aankopen gedaan via hun site.
    Maar ik zou ook wel eens willen weten in welke winkel ze Z8 verkopen.
    Vaak vind ik het fijn de collectie eerst even echt gezien (en gevoeld) te hebben..

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Ik heb wel wat van Z8, paar shirtjes en gevoerde vesten. :)

Op de site van Z8 kun je verkoopadressen vinden. :)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    z8 verkopen ze bij amazing kids (Amazing Kids) in schagen en bij kixx (Kixx Online kinderkleding & babykleding) in alkmaar.

Ik vind z8 voor jongens leuk. Voor meisjes is het mijn smaak niet.
    En ik vind de prijzen niet leuk. 33 euro voor een simpel shirtje. Ik wacht altijd tot de sale.

10. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Thanks! Af en toe kom ik wel in die richting..
    Op jongenskleding let ik niet, dus weet ik niet.
    Voor meisjes vind ik het juist zo leuk! Sommige dingen zijn inderdaad erg duur ja.. Ik heb toen met 70% korting gekocht, heb toen 8 kledingstukken gekocht voor iets meer dan 100 euro, dus was heel blij. Alleen ik was kennelijk niet goed op de hoogte van de maten, en heb nu dus een jasje die ze pas aan kan als ze 2/2,5 is.. Zo stom!!

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zie weer allemaal leuke setjes langskomen!

@ MissXX, hier geen z8, vind de meeste dingen niet zo leuk. Heb wel een keer een superleuke colbert gezien maar die was helaas uitverkocht en die heb ik ook nooit meer gevonden :(

Hier had Samiya niet veel bijzonders aan.

Betty Boop shirt van Benneton

Legging H&M

12. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Leuk!! Benneton heeft ook leuke dingetjes ja..
    En heel betaalbaar vind ik, dus helemaal gunstig!

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Zo, ik probeer vanaf hier weer in te haken.. :) zijn een weekendje weg geweest, dus zodoende..

even wat terug lezen hoor! phoe kletstante;s! :D

Mina; Wat heb je toch een knap meisje! lekker vrolijk ding! ik heb de romper ook gekocht! Heb jij hem al gepast bij Samiya? ik vond hem moeilijk over het hoofdje gaan, of esmée heeft een bolle toet! :p leuk badpakje!!

Sandraske; wat een leuk jurkje! staat je meisje goed zeg!

Jessi; ook leuk!! héél af en toe hebben ze wel wat leuke dingen bij zeeman..

Z8; nee, niet echt mijn ding. vond alleen de blazers leuk, maar had een 86 toen esmée in 68 zat en zelfs die was nog te klein!

MissXX; hier ook rompers! vind de longsleeves vaak te los zitten en het dan niet echt mooi meer.. geweldig die jurk van jottum!

Kate mack; Oh ik vind ze geweldig! alleen, durf ik niet te bestellen via china, zou begod niet weten hoe dat moet en heb geen paypall of creditcard :(

Debby; wat heb je toch een mooi meisje! en wat een leuke setjes! ik zie je zoontje wel eens in het wat draagt je baby - dreumes topic. vind dat ze echt sprekend op elkaar lijken zeg!

Loki; wat leuk die kast! haha flink wat setjes! :D ben wel benieuwd na de kasten van de andere dames ;) Ook jou meisje ziet er leuk uit! :D

Vandaag zijn we in ;t dorp wezen winkelen.. heb bij de Jola nog een jurk voor Esmée gekocht. Ze zit nu in 80 / 86. van bakkaboe, maar vond de jurk zoo leuk! van persival heb hem gewoon meegenomen en hij past aardig vind ik. nog maar iets te lang! vandaag had ze jumpsuit van bakkaboe aan. Zal even foto's maken! :p

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    1e foto van persival.. en 2e foto het jumpsuit. zo had ze hem vandaag ook aan maar ze is nu super chagrijnig omdat ze geen appel meer krijgt.. *zucht*

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Een echte diva zo Honeyy, leuk!

Ik vind Z8 ook hele leuke dingen hebben. Al heb ik er niet super veel van dusver (2 shirts, 2 jurkjes en een legging). Vind het vnl leuk voor iets oudere kindjes die kunnen lopen, al vind ik dat met veel jurkjes/rokjes nogal snel..)

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    dankje loki! Ja indd dat Vond ik ook altijd. Jurkjes en rokjes vallen dan veel leuker en mooier!

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hihi wat cool Honeyy.. Idd een diva!

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Sandra: Leuk spul van Billy & Lilly.
    Dat Kiezeltje jurkje is ook echt leuk.

@ Ducky Beau: Mwah, nee niet zo mijn ding.

@ Z8: Voor mijn zoontje heb ik het borgvest en voor mijn dochter heb ik een shirt met matching legging.

@ Honeyy: Super-leuk jurkje van Persival. Zo jammer dat mijn dochter nog niet loopt, want nu vind ik zulke jurkjes niet zo leuk bij haar.

Hier de hele woonkamer versiert. Morgen wordt mijn kleine meisje alweer 2 :$.

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    amethist; ze gaat vanzelf lopen en dan kan je er ook extra van genieten :) een hele Fijne dag morgen! Vier je 't morgen ook? Ben Benieuwd na haar verjaardags setje :)

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ze gaat vanzelf lopen...hm, nou ja, dat hopen we dan maar ;). Helaas ligt hij bij onze dochter niet zo eenvoudig en zitten we inmiddels in een onderzoeks- en ziekenhuistraject...

Nee, we vieren het morgen niet. We gaan met haar naar de Efteling, ons zoontje blijft bij mijn moeder en 's avonds blijven we bij mijn moeder dan pannenkoeken eten. We vieren het zaterdag en dan krijgt ze ook haar feestjurk aan, dus de party-outfit houden jullie nog te goed :D.

Deel Deze Pagina