Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier ook weekendje weg geweest.

Honey, Leuk zeg een echt dame!

Amethist spannend morgen je meisje alweer 2..ook ik ben benieuwd naar haar verjaardags jurk:D.

Sandraske, leuke dingen geshopt en het kiezeltje jurkje staat haar erg leuk!

Minaa, vind dat zwarte een beetje heftig bij zo'n klein meisje. Vind Het shirtje wel humor.

Kate mack en veel dingen met tule vind ik te veel van het goede, niet mijn smaak.

Ducky beau, Vind ik voor de hele kleintjes super mooi. Hier ook wel 2 setjes ervan gehad.

Sorry als ik er een paar vergeten ben.

Hier gisteren wel geshopt..mijn man een nieuwe tussen/zomer jas en ik een paar nieuwe sport schoenen;). Heb wel ff gesnuffeld voor ons meisje maar mocht van mijn lieverd;) niets kopen:x..

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Tukker: Oei een shopverbod gehad ;).

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hmm heel stuk getypt en op veel van jullie gerageerd..internet explorer reageerd niet:x.

Anyway, weekendje weg geweest dus we haken hier maar weer in.

Wel geshopt, een tussen/zomerjas voor mijn mannetje en ik een paar nieuwe sportschoenen..hoe interresant he;). Heb voor ons meisje genuffeld maar mocht niets kopen:x.

Veel mooie kindjes in leuke kleertjes voorbij zien komen.
    En ook wat leuke shopsels gezien.

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    O is het stuk toch wel aangekomen stom internet soms..

Amethist hmmja shop stop. Wilookietsbestellen bij billy en lilly:D.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zwarte setje inderdaad heftig voor zo'n kleintje maar staat wel leuk...

Zag nog een jumpsuit voorbij komen, niet mijn ding. Andere setje : leuk!

Sorry zit op mijn telefoon, lastig lezen... Op tijd naar bed, ben niet helemaal fit..

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Honey, wat een superleuke jumpsuit! Ik had vorige zomer ook een jumpsuit van Bakkaboe voor mijn dochter. Maar dan in spijkerstof en dan waren de bandjes op haar schouder en het riempje om haar middel van bloemetjesstof. Stond haar ook zo schattig!

7. Amethist

@ Caro: Ja, die had ik ook van Bakkaboe! A.'tje heeft 'm alleen maar heel weinig aangehad.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mijn dochter was vorige week zaterdag jarig. Ik vind momenteel blauw met wit weer helemaal leuk, dus had bij de Makro (of all places) dit jurkje en bolerotje gevonden. Vond het zo schattig staan!
    Bekijk bijlage 239811

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Helaas kreeg ze vrij snel een badpak en besloot die dus over haar mooie jurk aan te willen. Dus de rest van de dag heeft ze zo rondgelopen!:D;)

Bekijk bijlage 239812

10. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    :$ Oh-oh! :D

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Haha Caromama, grappig!!
    Enne leuke eerste foto ook, staat inderdaad heel leuk..
    En Makro ja? Hebben ze daar vaker leuke dingen?

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Weet ik niet! Ik kom er eigenlijk niet zo vaak. Ging toevallig een keertje omdat ze taartspullen in de aanbieding hadden en toen zag ik dit setje. Ken het merk ook niet (naam ook vergeten :)) maar het was ook niet duur. Ze hadden niet veel kleding hangen in haar maat. Wel veel in grotere maten en aardig wat in echte baby maatjes. Daar zaten ook wel hele schattige dingen bij.

13. Amethist

@ Caro: Whahaha, die foto van N. is echt geweldig :D!

Blauw/wit vind ik momenteel ook helemaal leuk. Het staat A.'tje ook zo mooi, dus dat is een leuke bijkomstigheid.

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @caro leuk setje..

Bij makro hebben ze o a. Dirkje en ministars

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Misschien was het van Ministars dan. Dirkje in ieder geval niet.

Die meid van mij is trouwens nu al heel duidelijk in wat ze wel en niet aan wil trekken! Soms wil ze kleding die ik heb uitgezocht 's morgens echt niet aantrekken! Ze wil ook liever jurken dragen dan broeken en riemen vindt ze ook helemaal super! Dat kan nog wat worden! Ze is nog maar net twee!

16. Amethist

En vergeet de handtas niet :D!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hihi, inderdaad, d'r handtas hoort er standaard bij!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hey meiden,

denk dat ik me hier ook maar aansluit... ben echt wel een shop a holic mama. mijn favo merken zijn z8 vingino mexx noppies verder ook wel van de wieb of sea-men..
    heb dus een jongetje, en ben weer zwanger, kan niet wachten tot we weten wat het word. kan ik weer helemaal los gaan op mini kleertjes :)

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Caromama: ik vind je set heel mooi!! Zo zie je maar dat het niet altijd duur hoeft te zijn!!

Welkom patje20

Hier vandaag in Noppies longsleeve, spijkerrokje en legging. Zal morgen foti plaatsen. Morgen ga ik voor de eerste x een legging onder een kort broekje/hotpants doen, wat vinden jullie daar van? Keeg het idee van een vriendin toen ik zeurde dat ik mijn leuke korte broekje maar niet kon gebruiken :p

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

@Caromama super schattig!

Wat betreft Samiya's outfit, ja het is inderdaad wel een beetje erg zwart.... Misschien volgende keer maar combineren met een grijze longesleeve en grijze legging.. Thanks voor de tips!

Deel Deze Pagina