O als jullie bakkaboe ook mee rekenen als merk dan veranderd hier het percentage heel snel. Heb echt super veel van bakkaboe. dan is het 60% merk en 40% nonmerk. Amethist, gefeliciteerd met je meisje vandaag! Hoop dat jullie een leuke dag hebben op de efteling en dat het droog mag blijven. Stopcontact, welkom hier ook kopen wat ik leuk vind. En voor jongens is justsmall zo leuk! En z8 ook. Doe maar ff googelen.
Ik denk hier ook ongeveer en dan met name legging, rompers, sokken etc. Paar jurkjes en shirtjes van zeeman/wibra. Zag dat je uit de buurt komt van de efteling, ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van de efteling (10 minuutjes rijden) en woon er nu ook niet superver vandaan.. @amethist gefeliciteerd met je meisje!
Oh gezellig! Ik woon in heusden.. En jij? Esmée is iets jonger als jou dochter. Welke maat zit ze nu? Ik heb een leuke jurk gezien maar grijs wit vind dat voor de zomer niet leuk wel voor 't najaar maar gaat vanaf 92.. Vind dat moeilijk inschatten. Laatste x CB was 15 maanden en was ze 76 cm..
Ik kom oorspronkelijk uit waalwijk en woon nu in veghel. Mijn dochter is nu rond de 86/87 cm en 11,5 kg en zit in maat 86/92 (sommige rokjes nog maat 80) Met 14 maanden was ze 82 cm en 10.7 kg.
Oh wat jammer zeg! Vond hem echt prachtig! Hopelijk idd snel een nieuw huis. Is toch altijd zi leuk om een kinderkamer in te richten! Heb in mijn album ook foto's van de babykamer staan. De gordijnen en de canvasdoeken heb ik zelf gemaakt. En de lamp heeft inmiddels dezelfde vlinders erop als op de muur. Als het licht dan aan staat schijnt het er heel leuk doorheen.
@ merk/non-merk. Ik denk 30-70. Ik heb eea van mexx, esprit, noppies, bakkaboe, name-it. Verder veel h&m, v&d, hema en prenatal. Een collega van mij koopt bijna uitsluitend merkkleding en daar neem ik wel eens wat van over. Dat scheelt een hoop en qua smaak zitten we wel aardig op één lijn.
Goedemorgen! Hallo stopcontact! @ Minaa, ik heb ook even gespiekt, zeker een mooi kamertje! @ Amethist, gefeliciteerd! Hier bijna zo goed als alles merk geloof ik, laat zeggen zo'n 80% Ik krijg wel eens kleertjes van de Hema en V&D.. Geen Wibra ofzo, maar niet bewust, kom hier gewoon nooit. Wel heb ik sinds kort de H&M ontdekt, en daar hebben ze toch best veel leuke dingen zag ik! Ow ja, en heb ook redelijk wat Prenatal.
Ik wil graag ook gezellig meekletsen ik heb een kereltje van 1,5 en ben echt verslaaft aan shoppen voor hem. Soms moet ik me even een beetje inhouden. Gister nog naar rotterdam geweest en even bij de primark en name-it geweest 3 shirts bij de name-it gehaald en een blouse en 3 shirts bij de primark vond het weer leuk. Hoop dat er meer moeders komen mee kletsen met jongentjes. groetjes kim
Hoi! Welkom alle nieuwe meiden Hier qua merk, Ik heb in het begin alleen nonmerk voor Samiya gehaald omdat ze toen ontzettend snel groeide. Sinds een maandje ben ik ongeveer begonnen met echt merk kleertjes te kopen dus haar kast bestaat nu nog voornamelijk uit h&m... Vind dat ze eigenlijk ook niet echt leuke dingen meer hebben bij de h&m.. De leggings en shirts vind ik dan wel weer heel fijn daar. Zit lekker veel stretch in!
Primark is een engelse winkelketen met allemaal goedkope kleren. Ik weet dat er een primark in rotterdam, hoofddorp en zaandam zit.. Ik kom er zelf niet echt graag maar ik weet dat er heel veel mensen de primark echt geweldig vinden. Ik vind eerlijk gezegd die enorme lange rijen het probleem
Dank jullie ben ook wel een beetje boel verliefd op hem Maar de primark vind ik best grappig gister was mijn man ook mee en die werd werkelijk gek. Het is er erg druk maar soms wel leuke kleding voor weinig. Het jasje wat hij op de foto aan heeft is ook daar vandaan. Als ik vandaag nog even tijd heb zal ik foto's maken van de kleertjes die ik gister gekocht heb. Jasje was iets van 12 euro. groetjes kim
De merken die jullie allemaal opnoemen ken ik niet echt. Hier overigens bijna alleen merk maar niet omdat het merkkleding moet zij maar omdat ik net dat kledingstuk mooi vind. Veel armani, dior, burberry, moshino TH RL en GAP
Bekijk bijlage 239964 Het shirtje komt bij de primark vandaan 4 euro longsleeve nameit en broekje vinrose
Wat een stoere kleertjes heeft hij aan! Hier gek op het merk noppies,stoer (lief),name it en mexx mij gaat het ook niet echt om de merken maar vind dat de collectie altijd erg leuk is en de kwaliteit is goed. Zal zo even een foto plaatsen van het noppies pakje dat hij nu aan heeft. Bedankt voor de tips voor het zwembroekje ga zo nog even rondsnuffelen!
primark vind ik voor mezelf voor een basis shirtje wel ok (zit hier vlakbij dus ik ga op rustige tijden). Maar voor kinderkleding vind ik het echt niks.