Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    O als jullie bakkaboe ook mee rekenen als merk dan veranderd hier het percentage heel snel. Heb echt super veel van bakkaboe.

dan is het 60% merk en 40% nonmerk;).

Amethist, gefeliciteerd met je meisje vandaag! Hoop dat jullie een leuke dag hebben op de efteling en dat het droog mag blijven.

Stopcontact, welkom:) hier ook kopen wat ik leuk vind.
    En voor jongens is justsmall zo leuk! En z8 ook. Doe maar ff googelen;).

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk hier ook ongeveer en dan met name legging, rompers, sokken etc. Paar jurkjes en shirtjes van zeeman/wibra.

Zag dat je uit de buurt komt van de efteling, ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van de efteling (10 minuutjes rijden) en woon er nu ook niet superver vandaan..

@amethist gefeliciteerd met je meisje!

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Oh gezellig! Ik woon in heusden.. En jij? Esmée is iets jonger als jou dochter. Welke maat zit ze nu? Ik heb een leuke jurk gezien maar grijs wit vind dat voor de zomer niet leuk wel voor 't najaar maar gaat vanaf 92.. Vind dat moeilijk inschatten. Laatste x CB was 15 maanden en was ze 76 cm..

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kom oorspronkelijk uit waalwijk en woon nu in veghel.

Mijn dochter is nu rond de 86/87 cm en 11,5 kg en zit in maat 86/92 (sommige rokjes nog maat 80)
    Met 14 maanden was ze 82 cm en 10.7 kg.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh wat jammer zeg! Vond hem echt prachtig!
    Hopelijk idd snel een nieuw huis. Is toch altijd zi leuk om een kinderkamer in te richten!

Heb in mijn album ook foto's van de babykamer staan. De gordijnen en de canvasdoeken heb ik zelf gemaakt. En de lamp heeft inmiddels dezelfde vlinders erop als op de muur. Als het licht dan aan staat schijnt het er heel leuk doorheen.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ merk/non-merk. Ik denk 30-70. Ik heb eea van mexx, esprit, noppies, bakkaboe, name-it. Verder veel h&m, v&d, hema en prenatal.

Een collega van mij koopt bijna uitsluitend merkkleding en daar neem ik wel eens wat van over. Dat scheelt een hoop en qua smaak zitten we wel aardig op één lijn.

7. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    #447 MissXX, 23 apr 2012
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
    Goedemorgen!

Hallo stopcontact! :)

@ Minaa, ik heb ook even gespiekt, zeker een mooi kamertje!

@ Amethist, gefeliciteerd!

Hier bijna zo goed als alles merk geloof ik, laat zeggen zo'n 80%
    Ik krijg wel eens kleertjes van de Hema en V&D..
    Geen Wibra ofzo, maar niet bewust, kom hier gewoon nooit.
    Wel heb ik sinds kort de H&M ontdekt, en daar hebben ze toch best veel leuke dingen zag ik!
    Ow ja, en heb ook redelijk wat Prenatal.

8. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik wil graag ook gezellig meekletsen ik heb een kereltje van 1,5 en ben echt verslaaft aan shoppen voor hem. Soms moet ik me even een beetje inhouden. Gister nog naar rotterdam geweest en even bij de primark en name-it geweest 3 shirts bij de name-it gehaald en een blouse en 3 shirts bij de primark vond het weer leuk.

Hoop dat er meer moeders komen mee kletsen met jongentjes.

groetjes kim

9. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
  10. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Wat een mooie foto!

11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Welkom! Stoer en leuk ventje heb je zeg! Kan zo met die van mij op date;)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik hoor trouwens steeds meer mensen over de Primark. Ken dat helemaal niet?

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoi!

Welkom alle nieuwe meiden :)

Hier qua merk, Ik heb in het begin alleen nonmerk voor Samiya gehaald omdat ze toen ontzettend snel groeide. Sinds een maandje ben ik ongeveer begonnen met echt merk kleertjes te kopen dus haar kast bestaat nu nog voornamelijk uit h&m... Vind dat ze eigenlijk ook niet echt leuke dingen meer hebben bij de h&m.. De leggings en shirts vind ik dan wel weer heel fijn daar. Zit lekker veel stretch in!

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Primark is een engelse winkelketen met allemaal goedkope kleren. Ik weet dat er een primark in rotterdam, hoofddorp en zaandam zit..

Ik kom er zelf niet echt graag maar ik weet dat er heel veel mensen de primark echt geweldig vinden. Ik vind eerlijk gezegd die enorme lange rijen het probleem;)

16. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Dank jullie ben ook wel een beetje boel verliefd op hem:D

Maar de primark vind ik best grappig gister was mijn man ook mee en die werd werkelijk gek:$. Het is er erg druk maar soms wel leuke kleding voor weinig. Het jasje wat hij op de foto aan heeft is ook daar vandaan. Als ik vandaag nog even tijd heb zal ik foto's maken van de kleertjes die ik gister gekocht heb. Jasje was iets van 12 euro.

groetjes kim

17. Yoshka

Yoshka Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    Azie
    De merken die jullie allemaal opnoemen ken ik niet echt. Hier overigens bijna alleen merk maar niet omdat het merkkleding moet zij maar omdat ik net dat kledingstuk mooi vind. Veel armani, dior, burberry, moshino TH RL en GAP

18. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Bekijk bijlage 239964

Het shirtje komt bij de primark vandaan 4 euro longsleeve nameit en broekje vinrose

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat een stoere kleertjes heeft hij aan!

Hier gek op het merk noppies,stoer (lief),name it en mexx mij gaat het ook niet echt om de merken maar vind dat de collectie altijd erg leuk is en de kwaliteit is goed. Zal zo even een foto plaatsen van het noppies pakje dat hij nu aan heeft.

Bedankt voor de tips voor het zwembroekje ga zo nog even rondsnuffelen!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    primark vind ik voor mezelf voor een basis shirtje wel ok (zit hier vlakbij dus ik ga op rustige tijden). Maar voor kinderkleding vind ik het echt niks.

Deel Deze Pagina