@honey, ja dat kan wel.. heb zelf nog niet daar gekeken. @caro, ja die had ik ook al gezien... tis m net niet.. iig txx voor het kijken
Gewoon een 80 dus? Ik wil misschien toch dat winterjasje kopen van de site van z8 die 50% afgeprijsd is.. Moet namelijk van vriend een gevoerd vestje of jasje zoeken.. Macy Pink - Aanbiedingen Of weten jullie toevallig waar ze nog leuke gevoerde jasjes of blazers verkopen?
@ Debbie, wat is een winterkoren? @ Minaa, dat is dus het jasje dat ik heb gekocht. Duurt alleen nog even voor zie die aan kan. Had maat 92 (geloof ik) besteld..
Deze 2 had ik er toen ook besteld, en nog wat andere artikelen die ze nu niet meer op de site hebben staan.. Mathilda Pink - marine - Aanbiedingen Maya Marine - Aanbiedingen
Hey meiden wat een leuke spulletjes allemaal weer. Ik ben opzoek voor de zomer naar rompers met spagettibandjes iemand tips?
Ik heb dit gevoerde vest van Billy&lilly Billy & Lilly: Jassen en vesten, Borgvest Mindy, Borgvest Mindy Grey Superfijn vest! Ze hebben ook blazers maar die zijn niet gevoerd denk ik..
trouwens bij die site waar ik die jurk had gekocht, als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je 5 euro korting. En het is gratis verzenden.
Even snel een *ZWAAI*. Efteling was leuk, nu lekker pannenkoeken eten bij mijn moeder. Vanavond lees ik even bij, genoeg gekletst zag ik .
@ MissXX, misschien leuk voor in de herfst of aankomende winter dan! Ik heb helemaal geen gevoerde jasjes of verstjes.. Ik had deze winter 2 berenpakken voor Samiya en dan ging ze in de voetenzak in de kinderwagen.. Maar vriend wil nu toch ook een warm vest/jasje erbij. @ Jessi, Prenatal en Hema vind ik hele fijne rompers hebben @ Amethist, Eet smakelijk
Jurkje H&M @Jessi: Rompers van Hema (strech) ik wil niet anders meer..ze zijn heerlijk zacht en rekken lekker mee met lichaampje.
Ja die ken ik maar hebben ze spagettibandjes? want ze zijn voor onder hempjes in de zomer en onder mouwloze jurkjes etc.
KimV: Je hebt ene hele stoere knul, leuk! Minaa: Mooi kamertje! Ik ben ook gek op paars! Z8: Ik vind het niet zo klein vallen? Heb 2 jurkje 74 en die zijn nog écht te groot (terwijl ze 74 al prima aan kan verder) en 2 shirtjes korte mouw en die zijn ongeveer als Noppies shirtjes qua maat. Primark: Nog nooit geweest... Foto's: Gister in Noppies (longsleeve, legging en rokje) Vandaag in de hotpants (ook geheel Noppies). Ja, ik vind het leuk! Wat jullie?
Ja ik heb ze toevallig paar weken geleden gehaald, hier lag alleen wit en roze. Ze hebben ook die met leuke printjes natuurlijk..