Ik heb net even gekeken en heb echt veel bonnen liggen voor kleertjes van prenatal,zara,h&m,lief lifestyle,babywinkel hier in de buurt en van de webshop jijwel.nl dus ga morgen lekker shoppen denk ik! Hihi... O en ik heb die vriendin van mij een berichtje gestuurd over just small en andere merken zodra ik iets weet laat ik het weten! Debby was het toch?
Ja dat zou wel kunnen.. Ik heb deze maar 1x bij haar aangehad, en nog geen ervaring met andere badpakjes. Hebben deze dat minder dan?
@ Miss: Ja, ik heb wel het idee dat jouw badpakje wel wat hoger is, maar het kan in het echt natuurlijk meevallen. Dit is bijv. een badpakje wat ik vorig jaar voor A.'tje had: Bekijk bijlage 240131 @ Char: Dank je wel!
Ow ja, dan is deze wel heel hoog uitgesneden ja.. Vond hem inderdaad ook niet heel mooi staan met luier, snap nu pas waarom! Is je dochtertje jarig? Gefeliciteerd!
@ Amethist, ja dat gaat hard he.. Heeft ze een leuke dag gehad? Nog een vraagje: Hoeveel vragen/krijgen jullie voor de kleertjes op MP? Soms heb ik echt het idee dat mensen haast niets willen betalen. En dat geldt dan bijna overal voor. Verkopen jullie het dan uiteindelijk voor minder, zetten jullie de advertentie er steeds weer opnieuw op, of krijgen jullie meteen wat jullie ervoor willen?
Jullie gaan snel in dit topic Hihi Jessi & Miss XX Het jurkje is van H&M Sandra ja idd net t helmpje 3 weekjes nu, gaat goed.. Ff snel offtopic zijn jullie blij net t resultaat? Wat een leuke badpakjes!!! Wat adviseren jullie voor n baby in de zomer 9/10 maand oud? Bikini broekje of badpak?
Nou, ik heb gisteren even nav jouw post naar Kate Mack op MP zitten kijken.. Is er iemand die redelijk wat verkoopt niet zo ver bij mij vandaan, en ik heb al zoveel gekocht. Ik wil echt nog zoveel kopen, maar waarschijnlijk zal ze dat allemaal niet eens aan kunnen..
Ik wil straks al zn kleertjes van 50/56 ook op mp zetten dus ben ook wel benieuwd wat jullie dan voor een groot pakket vragen?