Het ligt eraan wat het is. Iets van de Hema ofzo verkoop ik voor ca. 3,5-/ 4,-- (excl. verzendkosten). Merkdingen daar vraag ik wel meer voor. Zo heb ik een jeansjurkje van Vingino verkocht voor 10,--. En voor volgend jaar winter heb ik een rokje en vestje van Vinrose dat ik op MP ga zetten en daar wil ik ook best wat voor hebben, want die rok was nieuw 40,-- ofzo.
Ik zou merk kleding per setje of los doen char dat brengt wrs meer op. Hier nog weinig verkocht maar als de prijs te laag was naar mijn zin deed ik het niet. Maar ik zeg eerlijk dat ik voor 2e hands spul ook echt geen hoofdprijs betaal hoor! Hier een dorp verderop een zaakje gevonden met 2e hands merkkleding, vrijdag es kijken (waren vandaag gesloten). Truste meiden!
Jazeker, na 10 weken was het percentage al heel veel beter, helm alleen met slapen op, na 14 weken weer een meting en toen was percentage zo klein dat we helm afgelaten hebben, het is zonder helm ook nog wat verbeterd maar niet heel veel meer..
Bekijk bijlage 240147 zoiets? deze komt bij de wibra vandaan (weet niet of ze hem nog hebben bij de primark heb ik ook een roze polo vandaan gewoon effen. groetjes kim
@marktplaats ik verkoop de meeste dingen los, tenzij het echt een setje is. Pas nog broekje van vingino en retour verkocht, 15 euro per stuk. Hema etc gaan vaak voor een paar euro weg. Heb nog een Retour broekje er op staan, biedt er iemand 2 euro ja daag!! Kost nieuw 45 euro en is nog z.g.a.n. dus dat gaat echt niet voor 2 euro weg..
Hallo mama's Hier ook een koopgrage moeder voor mijn meisje. Ik heb helaas weinig tijd om mee te schrijven (ben alleenstaande moeder) maar af en toe lees ik mee. Ik ben op zoek naar een online shop waar ik leggings en rompers in allerlei kleurtjes (zoals turquois enz) kan kopen voor een leuke prijs natuurlijk haha. Weet iemand een leuke site? Groetjes
@ Bloem86, Ik zat ook te twijfelen wat ik moest nemen.. Ik heb toch voor een badpak gekozen. Ik heb trouwens ook nog voor de zekerheid een broekje liggen.
@ Wendy: Welkom! Bij de Hema hebben ze leggings in allerlei kleuren. Bij de H&M ook. En ook bij rainbowbabies (www.rainbowbabies.nl). @ Sandra: ARGH! Dat vind ik echt ZO irritant als iemand dan 2 euro biedt. Zelfs al je erbij zet bieden vanaf *bedrag* presteren ze het nog om echt een idioot laag bedrag te bieden. Zulke biedingen verwijder ik gewoon en reageer ik verder niet eens op.
Ik had een mailtje teruggestuurd dat als ze er 10 euro bij zou doen, ik er dan misschien over na ging denken. Kreeg ik terug(letterlijk en met hoofdletters): BEN JE WEL HELEMAAL GOED BIJ JE HOOFD?!?! Nou oke dan niet..
Nou jaaaaaaaa zeg . Wat een mafklapper! Als ik zo'n mailtje terug zou krijgen zou ik ook de eer aan mezelf houden en er verder niet op reageren, maar ik zou wel echt op mijn handen moeten gaan zitten hoor. Ik kan er echt ZO slecht tegen als mensen zo reageren :x.
Het kostte wat moeite om niet terug te reageren.. Had er in mijn eerste mailtje welbijgezet wat de nieuwwaarde was van de broek...
Wat dacht degene..dat het een zeeman broekje was ofzo. Stom volk soms... Heel goed van je dat je op je vingers bent blijven zitten. H&M code leuk..maar mag niks meer shoppen. Is er verder nog wat leuks geshopt vandaag.. Bij hummbee 35% korting op doerak en mimpi
@ Tukker: Houd jij eens op joh met je korting-updates . Zo gaat het natuurlijk niets worden met die shop-stop van mij *zucht* .