Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb er een nieuwe liefde bij Jottum jurken aaaah wat zijn die leuk

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

De eerste vind ik geweldig!! De 2e ook super mooi model en leuke print! Alleen de bandjes zijn niet helemaal mijn smaak :)

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb voor mijn dochters verjaardag nu trouwens een jurk van Molo gekocht. Echt een gaaf ding, alhoewel het ongetwijfeld niet ieders smaak zal zijn :cool:.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Foto! :D

5. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal.

Hier ook shopverslaafd! Bizar hoeveel geld je kan spenderen aan spullen voor een kind :-D
    Gister nog heel veel gescoord bij name it. Daar is nu net weer 50% korting op de mid season collectie.
    3 longsleeves
    1 vest
    Zwembroekje
    2 broekjes
    Polo korte mouw
    Blouse
    En dat alles voor 75 euro.
    Qua merken heb ik van alles. veel stoer! & noppies. Maar ook imfs and elfs, z8, feetje. Maar vind retour en Bijenkorf merk ook vaak erg leuk. En de goedkopere winkels voornamelijk zara, h&m en dus name it!
    En nu naarstig opzoek naar zijn eerste vingino. Ik heb mijn oog laten vallen op het model waylon. Maar ben aan het wachten of die binnenkort nog ergens in de sale te krijgen is.
    Weet iemand wanneer de sale weer echt van start gaat?
    I can't wait....

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik vind hem wel wat hebben! Mooie felle kleurtjes en een vrolijke print!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Oh Oh.. Ik beken.. Ben ook shop verslaafd! Heb niet echt dat ik alleen maar van een bepaald merk koop. Ik Kijk gewoon na wat ik leuk vind. Maar moet er nu toch eigenlijk wel een stop op zetten. Heb 47 zomersetjes daar zit haar tussen kleding, winterkleding die nog past en de dingen uit de commode nog niet eens bij! Oeps...

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @debby mooie jurk! (en een mooi meisje ;))

@amethist molo is niet helemaal mijn smaak maar deze is wel leuk! Hoop dat er iets uit komt bij audiologisch centrum ofja eigenlijk dat er niets uitkomt eigenlijk en dat ze gewoon laat is..

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.166
    8.893
    113
    Vind die jurken van Jottum erg mooi, vooral de eerste. :) Voor een verjaardag vind ik zo iets erg leuk, maar ja, dan dragen ze het één keer en daar vind ik het dan weer te duur voor. ;)

Molo jurkje vind ik ook leuk. Ben zelf helemaal weg van de Poppy jurk ervan, maar kan hem nergens meer in haar maat vinden... Dus als iemand weet waar hij nog in 104 (of 110-116, want 98-104 is echt te klein) te krijgen is? ;) Vond de ballonnenjurk ervan trouwens ook wel erg grappig voor een verjaardag. ;):)

Verjaardagsjurk maak ik meestal zelf (tenminste, nu één keer gedaan, maar wil het eigenlijk ieder jaar gaan doen). Heb gister toevallig net het patroon overgetrokken. Mw. wilde eigenlijk 'een prinsessenjurk net als die van Dora', hij moest dus geel zijn... :D Heb het naar roze toe kunnen praten, maar vlinders en bloemen hoorden er niet op, volgens haar...hoop dat als hij af is ze hem wel aan wil... En ze moest er ook een ketting bij en schoenen... :D Wil dus ook nog op zoek naar een beetje een leuke ketting voor erbij. ;)

En zo'n outletwinkel zou hier in de buurt ook welkom zijn. ;):)

10. Amethist

@ Honeyy: 47 zomersetjes :$. Dat is wel echt veel idd. Als we in juli weer KBS krijgen wil ik wel weer wat kopen, maar niet zóveel ;). Met de NL zomers is de kans groot dat ze de helft niet eens aan kan waarschijnlijk.

@ NiekeKris: Leuk zeg zelf een jurk maken. Dat zou dan weer niks voor mij zijn. Ben ik echt niet handig genoeg voor.
    Ja, die ballonnenjurk van Molo is ook erg leuk idd, maar mijn man vond deze leuker, dus nou ja, dan maar deze. Heeft hij ook eens het idee dat hij nog wat in te brengen heeft ;):D.

11. Amethist

@ Ducky: Dat heb je goed gescoord zeg voor € 75,--. Name It vind ik ook wel leuk en heb ik 2 bolero's van, maar ik kan geen wijs worden uit die maten, de ene keer valt het heel klein en de volgende keer heel groot :(.

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier ook een shopper voor ons meisje..ik mix veel merk met nonmerk.
    Als het maar leuk gematcht is en 'af'' is.
    Ik kleed mijn meisje meestal naar de stoere kant aan.
    Maar vind het ook leuk om een x heel sjiek of meisje meisje te doen.

Merken die je bij ons in de kast vind zijn, kiezeltje, vingino, noppies, Z8,veel bakkaboe, Dirkje. Veel basics van hema en H&M.

Op het moment een shop stop..ze moet Eerst de setjes maar eens aan Die nog klaar hangen. Onder andere de mooie zomer jurkjes:D.

13. Amethist

Oh ja, Dirkje vind ik (vooral voor jongens) ook leuk idd. Mijn zoontje heeft al zijn 2e setje kleding van vandaag aan, want hij had gespuugd en was er vervolgens lekker door heen getijgerd, BAH! Beetje jammer, want alles kwam net uit de was ;).

14. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Leuk zeg! Kun je zowel een witte als een legging in de kleur van het biesje onder doen:).

Sandaske, jij ook hier;). Idd bblove is ook een erg leuk merk.
    Wil graag dat;) groene jurkje tzt van hun in de uitverkoop scoren:D.

Ducky lekker zeg zoveel voor 75,-!

Debby, je kleed je meisje altijd erg leuk, mooie jurken. Het past ook gewoon bij haar!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker Ja ik ook hier ;) groene jurkje zit ik ook op te azen! of de witte met stipjes..

Ik heb dit setje van de nieuwe collectie alleen met roze shirtje en zonder vestje
    Shop this look!

@amethist dirkje voor meisjes vind ik erg wisselend, heb wel een donkerblauw jurkje van de collectie van vorig jaar maar is niet zo handig want die trekt ze uit (drukkertjes)

16. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Honey, wow 47 setjes! Dat doe je goed! Haha

Debby, wat een knap grietje! Ik vind jottum ook er mooi.
    Maarja mijn zoon in zon jurkje is ook zowat......zucht :D
    Ooit misschien voor een lief zusje...

Amethist, ik vind name it altijd heel groot vallen! Dus meestal koop ik een maatje kleiner. Nu heb ik wel ook weer een vest, waarvan de mouwen ineens veel te lang zijn. Kwaliteit is trouwens ook niet altijd even goed.
    Kan nu alweer terug met het vest, want de rits loopt voor geen meter en trok vanmorgen direct een drukknoopje stuk van 1 van de nieuwe longsleeves. :(

Even een vraagje, kopen jullie ook veel korte broekjes en korte mouwen voor van de zomer? Ik merk dat ik toch in de ' longsleeves' etc blijf hangen. Of korte mouw met romper lange mouw. Ook als het warm is ivm de zon.Ben ik overbezorgd? Hoe doen jullie dat?

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ducky korte broekjes heb ik niet veel wel rokjes :D

18. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Zo ik zal me ook maar even aanmelden bij jullie ;)

Ben zoooo schuldig!
    hihi
    Ik hou van kleertjes shoppen voor mijn dochtertje..
    smallable.com is geweldig..ooh geef ik een kapitaal aan uit.
    En dan ZARA wat ik helemaal geweldig vind.
    Poeh..haar kast hangt al vol zomerkleertjes.

@ DUCKY
    hier alleen maar tshirts met een vestje..
    We hebben weinig longsleeve.. waarom weet ik niet...

19. Amethist

@ Sandra: Dat is een leuk setje zeg.

@ Ducky: Ik heb voor mijn zoontje alleen maar lange broeken. Als het echt heet wordt koop ik nog wel snel even een bermuda ofzo, maar ik koop ze niet al op voorhand. Ik heb nu wel bijna alleen maar shirts met korte mouwen, maar heb ook een hele stapel longsleeves om eronder te doen (vind ik mooier dan een romper).

Ik heb voor mijn dochter nu 1 rokje van Dirkje. Voor mijn zoontje heb ik wel meer van dat merk. Ik vind dat ze voor jongens ook wel leukere dingen hebben dan voor meisjes.

Deel Deze Pagina