Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Met die heb ik geen ervaring, maar ik weet wel dat van de jongensvariant er van de print heel snel lelijk wordt...

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Die groene Beebielove jurkje is leuk! Ik heb hem al met bijpassende witte legging, echt zo leuk!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Serieus? mmm dan moet ik nog ff nadenken..

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik bedoelde idd de trench coat en wil dan die nog als leuke tussen jas.

Ze heeft nu nog een rood geblokt tussen jasje van hema. De mouwen zijn best lang en hij zit nog een beetje ruim niet te ruim..duss ze kan hem heel mischien aankomend najaar ok nog aan.

@ debby idd lekker veel jurkjes voor Emma.
    Heb al vaker in het andere topic je knappe kids gezien en super outfitjes;).

Sandraske, ik zag van de week nog dat jasje aan bij een ander meisje, vond hem er leuk uit zien. Maar was in een flits en alleen de acherkant. Lekker warm winterjasje in elk geval.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker die trenchcoat vind ik ook gaaf maar ik zoek echt een winterjas. Als tussenjas vind ik dat gevoerde vest van Billy en lilly superfijn

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  8. Amethist

@ Tukker: Oh ja, dat roodgeblokte jasje van de Hema heb ik zien hangen afgelopen winter. Echt zo'n leuke jas!
    Ik had al een godsvermogen uit gegeven aan een winterjas van Jottum, dus nog een jas erbij had mijn man echt niet overleefd. Hij moest al bijna aan het zuurstof toen hij de prijs van de Jottum-jas hoorde :D.

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Amethist, leuke badpakjes zeg! Ik wou die blauwe ook maar niet gedaan..heb er 1 gekocht van bakkaboe.
    Het z8 setje erg mooi en een x wat anders mint groen.

10. Amethist

Het donkerblauww of het mint? Of de combi ervan? Ik vind het wel erg mooi iig. En de kleuren staan mijn dochter goed.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    De trenchcoat is echt super leuk! Is een beetje tegen mijn verwachting in, maar hij is echt heel leuk. :) Ik heb wel de roze, dus geen idee of de blauwe net zo leuk is. :)

Als ik een beetje weet hoe hard de jongste groeit en dus een beetje in kan schatten hoe groot ze in het jaar zal zijn, wil ik kijken of hij er in haar maat ook nog is voor het najaar.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hebben jullie weleens spijt van een aankoop?

Ik heb namelijk een jurkje van Noppies en vind het niet zo leuk staan eigenlijk, deze:

Webshop - Hippies Kinderkleding

13. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Van een jottum jas krijgt mijn man of..een hart aanval of vraagd de scheiding aan..
    Ach het hema jas had er toch wel bij gekunt:D..ik heb hem gescoord voor 7,50:p

@ groen, heb voor mijn meisje een groen wit gestreept zomer jurkje. klaarhangen met het kleur groen uit mijn ticker.

Iemand nog suggesties waar ik het bengh jurkje mee kan combineren?

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Er is alweer veel gepraat en geshopt zie ik!:D

@ Tukker, ik vind het eerste jurkje van z8 het mooiste van de 3!
    en ik vind persoonijk dat wit het mooiste combineert bij het Bengh jurkje

@ Sandraske, ja heb ik ook wel eens. Toevallig laatst nog met een jurkje van villa happ..

@ hoeveel kleertjes, geen idee hoeveel ze nu ongeveer heeft. Denk wel dat het nog lang niet zoveel is als jullie hebben;) Moet nodig nog wat dingen shoppen maar was aan het wachten op de sale en ik ben nu aan het wachten totdat de centjes volgende week weer worden gestort!:p;)

15. Amethist

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Met regelmaat... Probeer nu ook echt alleen dingen te kopen die ik echt leuk vind, als ik twijfel gaat het terug. Op een paar goedkope basisdingen na dan.

@tukker: Geen idee...daarvoor zou ik het jurkje in het echt moeten zien. Vind het altijd zo lastig dat op basis van een foto te zeggen...

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  18. Amethist

En wat extra stom was van mij -> ik kon 'm niet retourneren, want ik had 'm met meer dan 40% korting gekocht, maar dat had ik dus even gemist toen ik ging bestellen. Echt klote, want nu zit ik met dat dure ding wat haar niet stond.

Ik vind het nog steeds een super-leuke tuniek voor op een skinny-jeans, maar omdat mijn dochter niet loopt gaat het hele effect ervan verloren. Dus nou ja...

19. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    net even haar kast opgeruimd

Ik heb 55 stelletjes en er past echt niets meer bij. De bakken zijn vol de kast is vol en mag dus ook niets meer kopen :(

20. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    #160 tukker, 19 apr 2012
    Laatst bewerkt: 19 apr 2012
    @ spijt van aankopen ja, dit jurkje van h&M..net een lange pyama..heb hem nu als reserve jurkje in de tas;).

Wat ik hier show is een play suit, Maar er was ook een jurkje met lange mouw van. met een aantrek koordje in het midden.

Wie van jullie shopt er ook via MP. Ik heb best veel merk via MP weg en mag graag lekker window shoppen op internet en als ik een goed webshop zie met vaak veel korting sla ik hem op onder favorieten.

Deel Deze Pagina