Nieuwe shopverslaafde mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb ook veel. Ik heb gewoon al 31 shirts met korte mouwen voor mijn oudste zoon in maat 104..

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Maar er moeten dus nog wel korte broeken bij want die zijn echt allemaal te klein. Ik zoek nog een korte spijkerbroek, een witte broek en een geruite broek. Allemaal in maat 98/104 dus als iemand nog ideetjes heeft??

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Tukker: Ja hoor, ik koop ook wel eens op MP. Ik heb er voor mijn zoontje pas een Vingino gekocht en voor mijn dochter een zomerjas. Overigens verkoop ik ook weer kleding van de kids op MP.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    amethist: die 2e heb ik.

z8 jas: de jongensvariant heb ik in 86. Ik vind hem ruim vallen (borgvest valt veel kleiner) maar 92 is bij z8 92-98 he! (vanaf 92 zijn het dubbele maten)

man: die bemoeit zich er niet mee... ik heb gewoon een budget (maar wel een hoog budget) 100 euro per maand plus de kinderbijslag... dus iets meer dan 200 euro per maand gemiddeld (en dan nog de verkopen op marktplaats).
    Maar ik vind ook niet dat mijn man daar over mag zeuren hoor. Hij heeft ook zijn hobbys. Heeft net gisteren weer een duur koffie-apparaat gekocht (ik drink geen koffie). We werken allebei dus allebei evenveel recht om iets te doen.
    Maar hij zeurt ook niet. Hij wil graag pronken met zijn kids. Alleen als ik eens wat van de zeeman of wibra weghaal dan krijg ik commentaar. Vind hij niks, maar ik vind dan weer dat hij zich als een puber gedraagd.
    Wat voor budget hebben jullie?

Jottum jas: ik had deze van de winter. Nieuw op marktplaats voor 50 euro gekocht:

5. Amethist

*KAK*, waarom ben ik ook zo stom om nu mijn werkmail te checken ;). Lekker vooruitzicht voor morgen zag ik in mijn mail -> 11(!) dictaatjes om uit te werken.

Nou ja, heeft niks met shoppen te maken natuurlijk, maar moest het even kwijt :p.

6. Amethist

@ Debby: Mooie jas!
    Ik besteed de KBS volledig aan kleding voor de kids. Verder geen geld om wat extra over te maken naar de KBS-rekening (ik heb een aparte rekening om de kleren voor de kids van te betalen). Maarrrrr vanaf 1 mei ga ik een dag extra werken in de week (24 uur ipv 16), dus misschien dat ik dan per maand nog wat extra's overmaak voor de kleding van de kids. Maar goed, dat moet ik eerst maar eens overleggen met mijn husband ;).

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @marktplaats ik heb redelijk wat gekocht en verkocht op mp. Ik heb er nog wat opstaan dus als iemand iets zoekt in 74/80 pb me maar...:D

@debbie gave jas!

8. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    @buget: ik heb geen buget. Maar manlief gooit er wel de rem op als ik met het zoveelste tasje thuis kom.

@amethist: dat moet je ook niet doen op je vrije avond :p

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @amethist lekker vooruitzicht!

Budget heb ik niet echt, ik let altijd wel redelijk op de prijzen. Verkoop ook regelmatig wat op mp en daar koop ik dan weer nieuwe dingen van..

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Bij je meisje erg mooi! Is mijn dame geen type voor.

Shop budget..varieerd heb in maart voor ong 90 euro voor haar gehopt en deze maand nog niets;). O toch wel wat buiten speelgoed..

Heb ook shop stop..eerst een paar rot rekeningen betalen.

Maar geef gemiddeld wel 60 euro per maand aan haar uit.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

@ Tukker, ja ik koop ook wel eens wat op mp. Wel meestal nieuw, soms zo goed als nieuw.

@ Debby, supergave jas! Ik zit maandelijks niet aan een budget vast. Ik denk dat ik rond de 150 euro aan kleertjes voor samiya uitgeef per maand. Vriend zeurt ook niet trouwens, hij weet dat ik gek ben op winkelen en laat me meestal me gang gaan. Hij bemoeit zich trouwens ook niet met de kledingstijl van Samiya, dat mag ik allemaal zelf bepalen;) Wel zegt hij af en toe dat ik koopziek ben voor de grap:p

@ Sandraske, linkje? :D ben wel nieuwschierig!

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Showen..foto!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tis niet heel veel meer

Marktplaats.nl - Advertenties van Sandra uit Veghel

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

15. Amethist

@ Minaa: Ik heb ook nog wel wat (zomer)dingen te koop ;).

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Stuur maar een linkje:)

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Iemand zocht hier een zwarte bolero, ik heb een fijngebreide van Bakkaboe. Is te klein dus mag tegen verzendkosten wel weg.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat was Loki09!:)

Deel Deze Pagina