kaas-worst-spiesjes in koelkast bewaren?

Discussie in 'De lounge' gestart door flerk, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flerk

flerk Niet meer actief

Zouden jullie de spiesjes (blokjes kaas, worstje, druifje) één dag vantevoren maken en in de koelkast bewaren of is dat echt af te raden? Het zou voor mij een stuk makkelijker zijn maar eigenlijk denk ik dat je dan van die vochtige stukjes kaas krijgt, bleh.
    Tips zijn welkom.

2. flerk

flerk Niet meer actief

Als ik het teruglees denk ik 'tjongejonge, dat weet je zelf toch wel' maar ik hoop natuurlijk dat iemand roept: 'kan best, doe ik altijd!'

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik denk dat het wel kan, hooguit kans dat de kaas wat droger wordt. Maar misschien in de folie stoppen dat het dan meevalt;)

4. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Kan prima hoor! Ik maak dat ook altijd van te voren.. Lekker makkelijk! Ik doe er alleen geen folie om, omdat je dan kans hebt dat er wat condens onder komt, en dan krijg je dus wel van die natte kaasjes :p
    Dus gewoon op een bordje in de koelkast zetten :) dan komt het helemaal goed :)

5. flerk

flerk Niet meer actief

Haaa, dat wilde ik horen, dankjulliewel!

6. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Alsjeblieft :D en smakelijk

7. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.435
    113
    Succes, ik vond dat je het wel kon proeven aan zowel worst als kaas. Toch een beetje een 'te lang gestaan' smaakje, hihi, lastig uitleggen.
    Wat je wel zou kunnen doen is blokjes kaas snijden, druiven schoonmaken, worst snijden (of heb je van die mini's), dan hoef je het van te voren alleen nog maar op de prikker te doen!

8. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.435
    113
    Aanvulling: en de onderdelen verpakt/in curverbakjes ofzo in de koelkast bewaren

9. flerk

flerk Niet meer actief

ik heb het precies zo gedaan! :D Toch iets verser, ook al denk ik dat het wel vantevoren gekund had. Ze zagen er heel lekker uit!

Deel Deze Pagina