Nieuwe stap in ons leven!

Discussie in 'De lounge' gestart door Drieka, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Heel veel geluk in jullie paleisje! Geniet er van!!

En hopelijk snel een 3de bewoner!

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Lekker een nieuwe start!

Geniet ervan!

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    'Veel geluk in jullie nieuwe woning en succes met klussen en verhuizen!!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nu wordt het steeds spannender. Ondertussen zijn we bijna een maand verder en zover helemaal klaar in de woning.

Morgenavond beginnen we met dingen verhuizen.
    De spullen van de zolder zijn zover al allemaal daar want we hebben elke keer dat we naar het huis gingen de auto vol gestouwd met spullen die op zolder stonden en we toch niet nodig hadden :D.

Morgenavond gaan we de gordijnen omhangen, vrijdag gaan we met zijn tweeën dozen met al onze spullen verhuizen en zaterdag krijgen we 5 man hulp die samen met mijn vriend de meubels en zo omhuizen.

Als het goed is zijn we zaterdagavond dan helemaal om en hebben we het achter de rug.

Ik zie er echt als een berg tegenop! Kan helemaal niet tegen rommel, maar ja daar ontkom je niet aan.

De straat waar we in komen te wonen is nog heel erg jong en nieuw, huizen staan pas sinds augustus 2011. We zijn door de nieuwe buren al uitgenodigd om zondag te komen bbqen op straat! Het is het 1ste straatfeest omdat er het laatste jaar allemaal bewoners zijn gekomen (daarvoor stonden veel huizen nog leeg).
    Zeker wel leuk om samen met al die mensen een nieuwe traditie te starten lijkt me zo.

Ik hoop dat het allemaal snel op orde is want anders ben ik alleen maar aan het stressen :D

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat leuk, veel plezier gewenst! :)

6. rums

rums Niet meer actief

Gefeliciteerd! Een nieuw begin geniet er van :-D

7. Eriva

Eriva Niet meer actief

Heel veel geluk samen en lekker genieten van jullie nieuwe woning!

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Gefeliciteerd geniet er maar van ook met jullie nieuwe buurtbewoners :)

Ben trouwens wel erg nieuwsgierig waar in Limburg je nu gaat wonen :p

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zover alles achter de rug! Sinds zaterdagavond wonen we dan officieel in Kerkrade.
    Zaterdag zijn alle spullen overgeheveld door familie van mijn vriend en mijn vriend samen.

Zondag en maandag hebben we met zijn tweetjes alles zover in orde gemaakt, kasten in elkaar gezet, schilderijen opgehangen enz.

Alles is zover klaar op wat kleine dingetjes na en de zolder, de zolder daar lijkt wel een bom ontploft haha maar dat komt met de tijd wel.
    De benedenverdieping en eerste etage is in elk geval klaar en dat vind ik het belangrijkste.

Ben erg trots dat we het huis zover helemaal zelf opgeknapt (we stonden letterlijk op het beton) en aangekleed hebben, mijn vriend werkt namelijk 70 uur per week en ik ben lichamelijk beperkt en toch hebben we het binnen 1 maand klaar gekregen en wonen we al. De sleutel kregen we 23 mei en 22 juni zijn we verhuisd.

Nu kunnen we lekker samen genieten! En hopelijk zijn we snel in verwachting van ons eerste kindje!

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik wens je alle geluk van de wereld toe meid!!
    Dat jullie heel gelukkig samen in jullie
    Nieuwe huisje mogen worden en hopelijk komt er snel gezinsuitbreiding ..

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dank je wel!

Deel Deze Pagina