Hoi dames, Donderdag 25 juni kunnen er weer verzoekjes worden gestuurd van 19.00 tot 22.00 Ik weet nog niet of ik meteen alle verzoekjes krijg beantwoord maar ik zal mijn best doen . Alleen volledige verzoekjes en binnen de tijd worden beantwoord. Liefs, Pendeltje
Yes ik stuur je dan een nieuw berichtje zie die eerste maar als niet verzonden. Ik snap nu hoe het werkt.
Pendeltje: Je hebt wederom gelijk! Weer een positieve test in handen, nu duimen op een plakker! Dank je wel
Lieve dames, Ik heb behoorlijk wat berichten ontvangen, wat ik natuurlijk super vindt! Maar hierdoor zal het wel wat langer duren voordat je een berichtje terug hebt. Bij voorbaat dank voor jullie geduld. Liefs,
He Pendeltje, kun je een beetje door de verzoekjes heen komen? Ik hoop dat je het een beetje rustig hebt nu met deze hitte
Tis ongelofelijk maar waar.... Het is een meisje Je had gelijk! Ik was er echt heilig van overtuigd dat t een jongen was.. Zowel de positieve test als het geslacht Nogmaals bedankt voor de pendel!