Als ik er tijd voor heb wel, maar dat is vaak niet. Als ik pendel en je stuurt me dan een pb krijg je zoieso een antwoord terug en dan vaak nog dezelfde dag of de dag daarna. En als je buiten tijd stuurt kan het zijn dat je geen antwoord krijgt, dus wacht voor niets.
Morgen 27-11-2014 kunnen er weer verzoekjes worden gestuurd tussen 17.00 en 22.00 Alles buiten die tijd wordt verwijderd
Je pendel gaf aan posi test jan jongen Dit weekend posi getest...al is het nog erg pril na cryo tp..geslacht hoor je nog xxx
Je pendelde voor mij februari 2015 van een meisje. Heb in december positief getest. Geslacht hoor je nog of het juist is.
Je pendelde voor mij zwanger in februari. Ik ben in november al zwanger geraakt ^^ Geslacht moet ik nog even afwachten!
Hoi. Je pendelde een positjeve test in januari. Ik heb 31 december positief getest maar NOD was in januari.
Hoi hoi, zou je voor mij willen pendelen? Ik ben erg benieuwd wanneer ik een positieve test krijg en wat het dan wordt Liefs Linn
In de openingspost staat dat er word gependeld p[ de aangegeven datum en tijd je zou dus moeten afwachten wanneer er weer gependeld worden je kan ook een abbo nemen bovenin onderwerptools en daar abbo instellen