Ben zo benieuwd naar de pendel hoop dat ik op tijd ben wanneer er een berichtje geplaatst wordt 😊
Nou hopelijk word je pendel wel juist, want heb waarschijnlijk nu miskraam nummer 3 Ben benieuwd als je opnieuw pendelt je hetzelfde resultaat hebt.
Morgen 6-5-2015 kan je weer pendel verzoekjes versturen. De verzoekjes kunnen worden verstuurd vanaf 10.00 tot 12.00 Na deze tijd worden de verzoekjes verwijderd en de verzoekjes moeten alle gegevens bevatten. Ik kan niet beloven dat ik meteen al reageer, maar probeer ze zo snel mogelijk behandelen. Prettige avond!
Hoi Pendeltje. Ik zou graag een pendel willen. Het is mijn eerste dus ik hoop dat ik alles goed door geef. Ik ben Vanessa, 34 jaar, volg week maandag 35 alweer. En bezig in ronde 9. Ik ben geboren op 11-05-1980 en mijn vriend op 10-4-1976. Ik ben erg benieuwd wanneer we zwanger worden, welke maand en hopelijk dit jaar.
Hoi Pendeltje! Je pendelde voor mij een positieve test in juli, maar ik heb gisteren positief getest Toch super bedankt!
hoi pendeltje ik stuur je een pb'tje neem je tijd voor mijn vraag, ik ben benieuwd wat er uit de bus komt Groetjes mama van Menno en Berre*
Oh nee! Ik heb het gemist Super jammer! Nou ja, ik blijf deze pagina in de gaten houden! Fijn dat je af en toen nog pendelt!! Groetjes
Hoi dames! Ik wil alvast vertellen dat ik woensdag 10 juni van 19.00 tot 22.00 weer verzoekjes kan ontvangen! Ik kan niet beloven dat ik ze meteen zal beantwoorden maar ik probeer ze binnen een week te beantwoorden. Graag zie ik jullie pendel verzoekjes dan! Alleen verzoekjes op die datum, binnen de tijd en volledige worden beantwoord. Liefs, Pendeltje
Je volledige naam, (dus voor + achternaam) en je geboortedatum, en je vraag en dat via pb. Krabbels of forum vragen beantwoord ik niet.
Dankjewel pendeltje voor je snelle antwoord. Ik ga je woensdagavond een pb sturen . Fijne dag vandaag 😊