Na 11 jaar ging mijn Miele met zak kapot. Ik heb hetzelfde type weer teruggekocht met zak. Ik vind Miele echt goed zuigen en duurzaam.
Hier helemaal niet tevreden over miele. De eerste ging het schuifmechanisme in de stang vrij snel stuk waardoor hij niet meer makkelijk op te bergen was. Toch voor een nieuwe gegaan, en eigenlijk vanaf het begin doet de aanknop het niet goed (nu na 1.5 jaar helemaal niet meer) waardoor je hem alleen uit kunt doen door de stekker eruit te halen. Maar misschien dat wij veel pech hebben, en ik heb echt spijt dat we de 2e niet meteen terug gestuurd hebben. Maar dan zat ik zonder en dat vond ik toen echt niet kunnen, net verhuisd en veel stof nog overal.
Oh grappig! Wij hadden hiervoor een Miele maar die er juist uitgedaan omdat hij loodzwaar was en te hard zoog (vloerbedekking). Waren we eerlijk ook wel voor gewaarschuwd in de winkel maar gingen voor het merk, degelijkheid en kwaliteit. Maar beetje te veel een work out om te zuigen met de Miele. Hangt ws van het type af maar die woog een hoop meer dan deze van 5 kg.
https://www.bol.com/nl/nl/p/miele-complete-c3-silence-stofzuiger-met-zak/9200000081538199/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-134840796641-S-494472666651-9200000081538199&gclid=Cj0KCQiA2sqOBhCGARIsAPuPK0iqSXsgRpfCtvz8sHT6SCSbbhrI_7XPK6HlE0469OnPqpFivQRTDoYaAoWJEALw_wcB Wij hebben deze en zijn daar erg tevreden over. Hadden ook de Dyson gekocht 2 jaar terug, maar toen alweer snel over naar de Miele. Die is qua zuigkracht veel krachtiger dan de Dyson.
Onze dyson heeft het na 9 jaar begeven en we hebben toch weer een nieuwe bal gekocht. Vooral met de accessoires is het een echt succes, je haalt zo alle kattenharen overal vanaf. Doordat we nog geen straat hebben hebben we ernaast een Phillips in de outlet bij de mediamarkt gehaald om al het zand in de gang weg te halen maar dan merk je echt het verschil hoor. Dus hier juist een dyson fan zeker met katten/dieren. En ze zijn inmiddels een stuk goedkoper omdat dyson helemaal inzet op de draadloze. Ze hebben nu ook een nieuwe stofzuiger mond ontwikkeld en daar ben ik helemaal blij mee
Deze hebben wij ook en dan de Cat & Dog uitvoering. Heb hem al jaren, een rode, en ik gebruik meestal gewoon de zakken van de Action. Na zoveel jaar was er een scheurtje in de zuigmond gekomen en dat onderdeel hebben we vervangen, was zo'n 10 Euro.
Wij hebben een bosch steelstofzuiger https://www.coolblue.nl/product/877549/bosch-unlimited-8-bcs82mat14.html?cmt=c_a%2Ccp_11694436973%2Ca_127713422126%2Ct_kwd-1456768451904%2Cn_g%2Cd_m&gclid=Cj0KCQiA_c-OBhDFARIsAIFg3ewsLpD-titGlANwLdPmWAKcNP-UFk3IdACd8xkxBOY4GDLMjM1JViwaAjqCEALw_wcB En een miele sledestofzuiger https://www.coolblue.nl/product/790097/miele-complete-c3-powerline-cat-dog.html met beide blij. De miele zuigt erg krachtig en voor de wekelijkse grondige zuigronde. De bosch minder krachtig maar makkelijk en licht, snel te pakken. Fijn voor dagelijks gebruik. Ik vind de miele wel zwaar. Als ik voor 1 stofzuiger moest kiezen zou ik de miele nemen.
Ik zou ook Miele gezegd hebben. Tot onze, nog niet zo oude Miele, vanavond ineens brak toen mijn vriend wilde gaan stofzuigen.
Ik heb een miele. Ding is nu 15 jaar oud en hij doet het nog super. Als deze gaat hemelen dan koop ik weer een miele.
Ik ook! Eerste ruim 9 jaar gehad, wel gewoon met draad. En nu sinds een half jaar een Dyson steel en dat is zo fijn. Ik ben niet enorm merkgebonden maar bij Dyson absoluut bv wel. In een stofzuiger moet je niet bezuinigen. Ik had een goedkopere voor boven gekocht maar je merkt het verschil enorm
Ja precies ik ook, met een kat ook wel handig. Ben veel sneller klaar. En als je het bijhoud je huis hoef je ook geen gewone stofzuiger te nemen ( las dat hier ergens dat iemand de steel voor er bij gebruikt) maar zou niet weten waarom dat nodig is.
Hier een Rowenta Silence Force. Hij was in alle opzichten beter als de Miele met zak die we hadden. Na een jaar ging hij wat minder presteren. Toen bleek er in het apparaat zelf ook een filter te zitten welke helemaal verzadigd was. Deze vernieuwd en hij ging weer als nieuw. Het grote voordeel vind ik dat de beker (waar het stof in opgevangen word) lekker in de vaatwasser kan en het filter wat er op zit in de wasmachine. De stofzuiger met zak ging ook zo gauw muf ruiken en nu gooi ik na elke zuigbeurt alles zo in de prullenbak. Ik zou niet meer terug willen.
Hier ook een miele, mijn eerste was na 15 jaar op. Klein uitstapje gemaakt naar Philips maar beviel niet. Nu alweer een 4 jaar een miele cats &dogs (inmiddels geen huisdieren meer maar het 1e model beviel zo goed) Is wel met zak en de dure originele zakken werken wel echt beter moet ik zeggen. Wordt zo’n zakloze stofzuiger niet heel erg vies enz..? Ik heb nog een steelstofzuiger voor erbij ( goedkope hoor,niet van Dyson ) en vindt dat al een vies ding als hem leeg moet gooien.