Ik wilde heel graag wat lekkere hapjes maken voor sinterklaasavond. Ik wil dan zalm wraps maken en dan in plakjes snijden. Moet ik die wraps eerst even in de magnetron doen voordat ik ze klaarmaak, doordat ze wat zachter worden? Of moet ik ze zo laten zoals ze nu zijn? Iemand nog meer tips om hapjes te maken, wat niet te moeilijk is?
Als je ze heel even (echt maar 15 seconden ofzo) in de magnetron doet zijn ze soepeler op te rollen, ik doe het altijd wel. Anders scheuren ze soms. Ik doe dan gewoon een stapeltje tegelijk.
Weet je misschien nog meer lekkere wraps hapjes, wat makkelijk te maken is. Het moet niet te apart zijn, want die mannen vinden het niet heel gauw goed
-bitterballen met mosterd -stukje kaas worst enz. Dat gaat het hier worden vind het wel goed passen bij sinterklaasavond We gaan ook met zijn allen boerenkool eten Wat ook lekker is in een wrap is ham,kruidenkaas en paprika of met fricadeau in plaats van ham
wraps in smeren met kruidenkaas en dan met runderrookvlees of ham of kaas of een lekkere salade. dan komkommer of ijsbergsla erop dichtrollen in de allufolie en ff in de koelkast koud laten worden. dan in plakjes snijden. of gebr.kipfilet insmeren met mosterdmayonaise een stukje gekookt ei erin met rucola sla oprollen en op tafel zetten!! jummie jummie
IK doe lekker makkelijk * wraps met kruidenkaas en zalm/ijsbergsla * kaas met mosterd. * augurk met boterham worst * gehaktballetjes *** In de frituur gaat dan nog een bittergarnituur.. Lekker!!
Ik maak, Gekruide kipkluifjes, en kipkluifjes in de braadzak Wraps met runder rookvlees en zalm en dan met ruccola, roomkaas & pijnboompitten Bladerdeeghapje met stukje kipfillet en boursin Rookvlees met ei erin Nootjes en wat chipjes Verder natuurlijk een hoop zoetigheid!!