Ik zat me ineens zomaar te bedenken dat ik wel eens benieuwd ben hoeveel verschillende theesmaken jullie hebben in huis hebben (vraag me niet waarom ) En welke vinden jullie zelf de lekkerste? Ik vind zelf zoethout de lekkerste, daarna sterrenmix. En ik heb zelf een stuk of 20 smaken verschillende thee hier liggen.
Ik drink veel thee. Net als jij heb ik ca. 20 smaken in huis (van diverse merken). Mijn favoriet thee is al jaren Earl Grey van Lipton, maar die drink ik alleen 's middags en 's avonds. In de ochtend lust ik geen Earl Grey en drink ik graag groene thee met citroen van Pickwick - lekker fris om mee wakker te worden.
Ik heb nogal de neiging om doosjes te kopen omdat ik er een wil proeven, om ze vervolgens niet meer aan te raken, dus ik heb vrij veel smaken in huis Mijn favoriete thee blijft toch wel aloë vera! (Simon Levelt) En vroeger was ik gek op caramel-thee, maar die heb ik al even niet meer kunnen vinden. Ik maak dus meteen even gebruik van dit topic voor een oproep: als iemand weet waar die te koop is, let me know!
Haha ik lust echt alle thee, behalve zoethout en sterremix Maar in huis heb ik niet zoveel smaken, meestal groene thee, Earl Grey en caramalised pear
Ik heb nu munt, kamille, mango, kaneel en een doosje mix kersen, aardbei en framboos. Die laatste ook voor de visite, want die willen mijn andere theesmaken vaak niet.
Momenteel niet zo veel thee omdat er nog een keuken inclusief opslag gebouwd moet worden. Nu in huis hebben we earl grey, jasmijn en gunpowder. Bij alle 3 zitten de blaadjes los in een blik en die stop ik dan in een theehouder.
Een theedoos vol, ergens achter in het keukenkastje. Mijn man drinkt regelmatig caramelised pear van Pickwick. Verder heb ik een muntplant en daar maak ik voor mezelf thee van.
Ik drink zelf graag earl grey en rooibos. De kinderen drinken graag kabouterfeest en prinsessendroom van piramide. Verder heb ik voor visite wat variatie in fruitsmaken en een groene thee.
Ik drink zelf groene thee of rooibos dus dat is er altijd. Verder wat ik verzameld heb uit kerstpakketten etc of als ik een doosje koop om te proberen haha. Uiteindelijk drinkt alleen bezoek dat want ik vind groene thee toch altijd het lekkerste.
Ik heb zeker wel 15 smaken in huis. Mijn favorieten zijn rooibos, kamille, winter glow en bosvruchten. Muntthee en zoethout vind ik niet lekker.
Wij halen altijd losse thee bij dille &kamille, allemaal kruiden thee. Ik drink geen zwarte thee meer. En slaapthee met zo’n beer erop die kan je gewoon bij de supermarkt kopen is ook lekker. Kamille en rooibos halen we ook gewoon in een pakje.
Engelse thee vind ik echt niet te drinken.. bosvruchten, sinaasappel, aardbei etc vind ik wel lekker.. oh en groene thee citroen
AH had vroeger van eigen merk frambozenthee. Nooit meer iets kunnen vinden dat er maar enigszins op leek. Is eruit gehaald. Nu in huis Pickwick: groene thee citroen, kers, gewone en earl grey. Jumbo: bosvruchen en groene thee cranberry. AH: honing, ananas, aardbei, Indiase en kaneel. Goh, best veel eigenlijk. Mag ik ook gebruik maken van een oproep? Waar vind ik perzikthee? Die van Pickwick vind ik niet zo en dan kun je ze alleen kopen in een doosje van vier verschillende smaakjes...
Hetzelfde, maar dan staat sterrenmix bij mij op 1 en zoethout op 2. De rest van de thee ligt er maar te liggen.
Ik vind de even bijkomen en even opfleuren thee van Pickwick erg lekker en de lemon en forest fruit van Lipton. Die vind ik eigenlijk nog wel lekkerder en deze zijn ook goed te drinken zonder suiker.