Gebruik wikkeldeken Snoozebaby!?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tuttebell, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Meiden, ik heb even een vraagje voor degene die de wikkeldeken (gaan) gebruiken van het merk Snoozebaby!

Bij de uitleg staat dat je 'm kan gebruiken voor in de wagen, buggy, wipstoel. Mijn vraag is of je deze deken ook kan gebruiken voor na het badje, om de kleine lekker in te wikkelen en warm te houden. (dus als badcape zeg maar of is dat echt 'raar'?)

Ik hoor het graag!

Liefs, Lovefilu

2. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hem daar niet voor gebruiken. Hij neemt denk ik niet zo goed vocht op en blijft dan nat.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Nee daar is hij niet voor bedoeld. Daar kun je dan beter ook een badcape voor kopen.
    Je kan m ntuurlijk wel gebruiken als de kleine aangekleed is na het badje om m daar dan in te wikkelen maar is niet handig met een natte baby

4. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bedankt voor de tips! Ik heb wel 1 badcape al, misschien handig om er dan nog 1 bij te kopen? Ik dacht, misschien hoeft dat niet als ik ook een wikkeldeken heb..!? Maar als deze nat blijft is dat natuurlijk niet lekker voor de kleine!

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Badcapes zijn daar voor bedoeld dus die kun je beter gebruiken. En daarnaast ik heb zelfs de badcapes niet veel gebruikt ook een wikkeldeken heb ik eigenlijk nooit gebruikt.
    Maar dat is ieder voor zich. Ik heb een zoontje wat snel zijn temperatuur vast kon houden en het snel te warm had.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als ze zo klein zijn plassen ze nog weleens tijdens het verschonen of afdrogen en aankleden. Ik zou daar dus geen wikkeldeken voor gebruiken maar gewoon een badcape of baddoek.

7. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Tnx meiden voor de reacties!

Zijn er meiden die veel gebruik maakte van een wikkeldeken of is het eigenlijk 'overbodige' luxe en zonde van de aanschaf?

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb m er niet voor gebruikt. Wel om als ze in de kleertjes was na het douchen even lekker in te liggen bij mama, lekker warm dommellen.
    Ik zweerde bij de snoozebaby wikkeldeken, voor ons tweede kindje komt er echt weer snoozebaby.
    Wij gebruikten m ook veel in de maxicosi toen een voetenzak te warm was.

9. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Ik gebruik de wikkeldoeken nog steeds bijna iedere dag!
    Heb een snoozebaby, die was echt heel erg fijn in het begin, nu is het daar te warm voor. Verder heb ik een koeka, die gebruik ik veel, ook als dekentje in de kinderwagen en maxi cosi, en nog een hema doek, die is weer wat dunner en gebruik ik hetzelfde als de koeka.

Daarnaast gaat er ook altijd een mee naar het cb omdat je daar meteen je kindje uit moet kleden maar wel heel lang moet wachten.. Maar dat kan ook prima met een lekkere warme badcape (heb ik er ook 5 van..en gebruik ze ook allemaal). Zeker geen overbodige luxe dus

10. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    idd je kan beter badcapes gebruiken of een hydrofiel luier, die kan je na elk gebruik wassen en dat is wel zo fijn. een wikkeldeken was je denk ik niet elke keer.

11. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik ben erg blij jullie ervaringen te lezen! Ik wil dan ook zeker een snoozebaby aanshaffen, nu alleen nog kijken welke kleur!

Ik denk dat ik voor bruin kies, lekker neutraal ... vraag me alleen af of deze niet erg donker is en evenveel van die labeltjes bevat aan de zijkanten als de andere snoozebaby's, want dat heb ik niet zo goed op de foto kunnen zien, maar dat zal toch wel?

Iemand ook een bruine? Vinden jullie 'm erg donker voor een baby'tje? Die blauwe is zo heerlijk fris en toch twijfel ik, omdat ik de bruine ook wel leuk vind haha!

12. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik had een lichtblauwe en een grijze. De grijze het meest gebruikt n die bewaar ik nog. Zit hij nu 's morgens nog in de maxi cosi in als hij in zijn pyama naar de oppas gaat. De lichtblauwe is in de verkoop😉

13. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Ik heb de grijze, erg mooi!
    Wij hebben als aankleedkussenhoes de bruine (camel bubbles), want dat past heel leuk bij onze babykamer.

14. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij hebben de bruine, vond m zeker niet te donker.

Deel Deze Pagina