Ministeck pins

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik ben voor m'n dochter aan het kijken naar Ministeck pins. Nu heb ik daar vroeger ook wel mee gespeeld, maar dat is diep graven in m'n geheugen, haha. Nu zijn er dus sets met een losse plaat, of met een koffertje. Wat is handiger? En welke maat pins is prettig? Ik zit te denken aan 1,5 mm. Het middenmaatje, dus. Nu zijn de sets van 1,5 mm max. tot 150 stuks. Ik kan mij voorstellen dat je op een gegeven moment toch wil uitbreiden, dus meer sets kopen. Dus dan is zo'n koffertje niet handig, denk ik. Help? Altijd jammer als je na aanschaf denkt; argh, had ik nu toch maar... ;)

2. chantal1985

Niemand? Haha.

Oh, en 1,5mm is trouwens 15mm. Anders zou het wel heeeeel klein zijn. :D :p

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik heb ooit een setje/koffertje gekocht bij de kruidvat. Daar doet ze af en toe wat mee. Als ze groter is wordt het toch platte ministeck denk ik.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik weet niet helemaal was je bedoelt met sets en koffertjes maar ik had vroeger vroeger vroeger een koffer waarin mijn vader schroeven en pluggen bewaarde.

Ik kreeg/vroeg een bepaalde ministeck (één doos met voorbeeld en bijbehorende ministecks) en als ik dan die dingetjes over had of de plaat weer uitelkaa haalde bewaarde ik dat in die "schroevenkoffer"

5. chantal1985

@sassie25: Dit is zo'n koffer: bol.com | Ministeck Koffer - 150 Pins,Ministeck | Speelgoed en dit is zo'n set met losse grondplaat; bol.com | Ministeck Pins - 100 Delig,Ministeck | Speelgoed. Zoals ik 'm zelf ken van vroeger... Bij de koffer is dus het deksel de grondplaat. Met oog op willen uitbreiden vraag ik mij dus af of ik dan niet beter zo'n set met losse grondplaat kan kopen, en een kistje bij de Xenos om de pins, plaat, etc, in te doen. Bij de koffer past er denk ik niets meer bij, zeker geen extra grondplaat... Maar wellicht mis ik dus een voordeel v/h koffertje. Ben daarom benieuwd naar ervaringen van andere ouders, hihi.

Deel Deze Pagina