Waar goedkoop fotos laten afdrukken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Zoals mn titel duidt. Loopt er nog ergens een leuke actie. Ik moet namelijk een paar 100 fotos af laten drukken. Ben gestopt toen mn dochter een half jaar was haha en moet er nu een hele hoop.

Groetjes Roos

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zou zeggen ga eens kijken bij kruidvat ah heme etc etc

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik weet niet wat een normale prijs is eigenlijk. Ik heb toevallig een paar weken geleden ook exact 100 foto's af laten drukken bij postnl en dat werd thuisbezorgd. Ik was 17,50 kwijt. Geen idee of dat duur is.

4. www.pixum.nl, en dan heel veel verschillende accounts aanmaken en telkens 75 foto's gratis bestellen :) Je betaalt dan alleen 2,94 voor de verzendkosten. Dat zou omgerekend dus nog geen 4 cent zijn per foto ;)

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    dat is best duur ja vind ik, ik doe het altijd bji de kruidvat, goede kwaliteit vind ik en kost 9 cent per foto, alleen kun je wel alleen 10x15 geloof ik bestellen voor die prijs...

6. Rono

Rono Niet meer actief

Oh al actie gevonden sorry! Bij wij jonge ouders nu 7,95 per 100 inc verzenden

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Pixum heeft goedkope maar maakt vooral mooie foto's

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik bestel ze bij webprint, gaat altijd prima en ze zijn niet duur. Volgens mij kwamen die als beste uit de test van de consumentenbond ofzo.

9. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook een pixum-fan ;)
    Vooral kwalitatief goed. Hier nog wel eens 'ruzie' met de Hema omdat de kleuren duidelijk anders zijn dan bedoeld

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier ook altijd webprint.;)

Deel Deze Pagina