Zoals mn titel duidt. Loopt er nog ergens een leuke actie. Ik moet namelijk een paar 100 fotos af laten drukken. Ben gestopt toen mn dochter een half jaar was haha en moet er nu een hele hoop. Groetjes Roos
Ik weet niet wat een normale prijs is eigenlijk. Ik heb toevallig een paar weken geleden ook exact 100 foto's af laten drukken bij postnl en dat werd thuisbezorgd. Ik was 17,50 kwijt. Geen idee of dat duur is.
www.pixum.nl, en dan heel veel verschillende accounts aanmaken en telkens 75 foto's gratis bestellen Je betaalt dan alleen 2,94 voor de verzendkosten. Dat zou omgerekend dus nog geen 4 cent zijn per foto
dat is best duur ja vind ik, ik doe het altijd bji de kruidvat, goede kwaliteit vind ik en kost 9 cent per foto, alleen kun je wel alleen 10x15 geloof ik bestellen voor die prijs...
Ik bestel ze bij webprint, gaat altijd prima en ze zijn niet duur. Volgens mij kwamen die als beste uit de test van de consumentenbond ofzo.
Hier ook een pixum-fan Vooral kwalitatief goed. Hier nog wel eens 'ruzie' met de Hema omdat de kleuren duidelijk anders zijn dan bedoeld