volendam, leuk voor een dagje?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Vrijdag hebben we een dagje vrij en willen we erop uit.
    Nu hebben we inmiddels alle dierentuin in nl. wel gezien en dachten we eraan om een dagje naar volendam te gaan. Maar is dat wel zo leuk? En wat valt daar eigenlijk te doen/te zien?

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik ben er een keer geweest omdat we ons verveelde en hebben ons goed vermaakt!
    We hebben niets gedaan daar, maar rondlopen, bij het water zitten enzz..
    Het was erg mooi weer dus dat hielp toen ook wel! Ik vond het erg leuk in ieder geval! :)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn ouders en een collega zijn er ooit es een dagje naar toe geweest en vonden het alebei tegenvallen. met mooi weer is het nog wel leuk als je een terrasje kan doen maar verder hadden hun er in een paar uur wel gezien

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het niet iets waar je een hele dag rond kan brengen, zelf een halve dag is al lang.
    Is leuk voor 2 uurtjes, maar that's it.
    Zo bijzonder is Volendam niet.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij zijn er vorig jaar in mei een halve dag geweest, vond ik wel lang genoeg. Lekker wat rondgeslenterd, ergens wat gegeten, terrasje, aan het water gezeten en over de dijk gelopen. Heel groot is het niet, een hele dag is dan best lang. Het wordt prachtig weer eind van de week, misschien kun je dan beter fietsen huren daar, de omgeving is wel heel de moeite waard voor mooie tochten vind ik en dan kun je wat meer dorpen afstruinen.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij gaan er volgende week maandag overnachten maar puur omdat het er goedkoper was ;) .. We moeten dinsdag op bezoek bij Sonja Bakker en die woont in Hoorn, ze wilt dat de kleine ook mee kom en ik ga dus echt niet twee uur heen rijden dan daar miss een half uurtje zitten en weer twee uur terug rijden dus nu hebben we maar een kamer in het van der valk hotel in volendam besteld, is veel makkelijker .. Ben benieuwd hoe volendam is, denk wel dat het heel anders is dan dat je op tv ziet, maar ach we zien wel :D

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Volendam stelt niets voor. In Volendam zelf is ook helemaal niets te doen. Ik woon er vlakbij, dus ik weet waar ik het over heb.
    Waarom rijd je niet door naar sprookjeswonderland in Enkhuizen?
    Kan je je prima een dag vermaken en is heel leuk voor de kindjes ( en niet duur).

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    ziet er leuk uit maar denk dat mijn dochter daar nog net iets te jong voor is

9. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik ben er een paar weken geleden met 5 vriendinnen geweest, gezellig een dagje uit.. We hebben zo'n foto in kledendracht laten maken en zijn we de winkeltjes ingedoken om leuke jurkjes te scoren (is gelukt). Verder hebben we voornamelijk op het terras gezeten aan de dijk wat erg gezellig was. Ik denk alleen niet dat ik me er met ons gezinnetje zo lang zou kunnen vermaken. De Dijk heb je met een uurtje wel gezien..

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik wou ook al zeggen, Enkhuizen is leuker. Er zit daar ook een opluchtmuseum wat erg leuk is. Naast het sprookjesbos.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    maar is dat al leuk voor een dreumes van 21 maanden?

12. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Museum weet ik niet, maar mijn zoontje vond het sprookjesbos helemaal geweldig (hij was toen 19 maanden)

Als je wel naar Volendam gaat en het is mooi weer is het wel leuk om met de boot over te gaan naar Marken.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    ik denk dat we naar enkhuizen gaan en als het niks is of we snel zijn uitgekeken rijden we door naar volendam

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Onze dochter was anderhalf jaar en heeft het naar haar zin gehad in het sprookjesgebeuren in Enkhuizen dus ja 21 mnd moet ook kunnen

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wie weet kom je nog BN-ers tegen als je naar Volendam zou gaan...

16. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Wij kwamen tortelduifjes Jan en Lisa tegen op een scooter...

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Precies. Dat maakt je uitje dan ook wel leuk....

En wie wonen er ook al weer nog meer?

- De drie j's. (Toch?)
    - Nick en Simon
    - Jan Keizer van BZN die niet meer bestaat.
    - en nog een paar...

Deel Deze Pagina