Ik vanmorgen na de winkel voor boodschappen. Zegt de pin ineens dat ie geblokeerd is. Ik denk wat dat kan helemaal niet. Heb gister nog betaald. Ik dus na huis zonder boodschappen, ik maar internetbankieren proberen. Wil die ook niet. Ik de bank maar bellen. Jahoor word me verteld dat de pas geblokkeerd is vanwege skimmen. Waarschijnlijk heeft hij dus in een skimding gezeten en dan word automatisch de pas geblokeerd zodat ze er geen geld vanaf kunnen krijgen. Helemaal super natuurlijk dat er niks af kan. Maar mijn pas moet nu in de prullenbak en nu moet ik een week wachten op een nieuwe pas en een nieuwe pincode. Lekker handig want ik moet vandaag gymschoenen en gymkleren voor beide jongens halen, laarzen voor alle 3 kids, me zoon moet morgen afzwemmen moeten we geld voor betalen, en er moeten boodschappen komen. Hoe ik dit allemaal moet gaan doen weet ik niet? Maar ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal als een stekker dat het uitgerekend voor het weekend moet gebeuren!
Jeetje, dat is idd wel heel vervelend. Maar wat je eventueel zou kunnen doen is naar de bank en geld bij de balie opnemen?
Kan dat? dat zou wel een oplossing zijn anders weet ik niet hoe wij deze week even door zullen moeten.....
maar de pas staat op me man zijn naam. We hebben nog geen en/of dus mijn legitimatie hebben we niks aan. En mijn man werkt tot 5uur....Dan zijn zij dicht toch? Denk dat ik maar even me man moet bellen!
Anders even de bank bellen wat je het beste kunt doen. Vervelend zeg! Kun je anders van iemand tijdelijk geld lenen?
ligt aan de vestiging.. is echt per bank verschillend wanneer ze sluiten. anders even bellen en de situatie uitleggen en de sluitingstijd vragen? maar je man moet dan idd geld opnemen omdat het op zijn naam staat.. misschien slim om de nieuwe pas meteen op en/of te laten zetten, daarvoor moeten jullie dan samen langs met jullie id's
oke ik zal me man even bellen, hopen dat ie even een uurtje eerder vrij kan krijgen. En dan meteen de pas maar op en/of want ik kan steeds niks doen omdat het op zijn naam staat. Niet zo handig!
Ligt er volgens mij ook aan of de rekening op zijn naam staat of op beide namen! niet alleen de pas.. En zoiets hier ook wel s gehad, vond t toen ook zo raar dat daar verder geen bericht van gegeven wordt! moet je er dus altijd op een genante manier in een winkel achterkomen bel die persoon dan even met een uitlegje..
Ja ik sta daar met een kar met boodschappen, en dat ding zegt geblokkeerd. Ik denk dat kan helemaal niet, kop als een boei. Geen boodschappen maar weer na huis. Vind dat ze ook wel even hadden kunnen bellen, sorry mevrouw hij is geblokeerd vanwege......nu moet ik er zelf achterkomen!
Ja precies!! lijkt me een kleine moeite.. en tegenwoordig vertrouwen en leven heel veel mensen op hun pinpas, dat willen toch ook alle winkels zo graag?!
Bij de pinautomaat wordt het hier aangegeven en we hebben een brief gekregen, maar die komt een dag later natuurlijk...best genant om er in de winkel achter te komen ja. Zou ook ff bellen en anders bij familie/vrienden wat lenen. En inderdaad een en/of nemen, bij ons was toen de pas van m'n vriend geblokkeerd maar hadden gelukkig mijn pas achter de hand.
ik werk niet dus bij mij komt er niks binnen. Maar goed we zullen zien of we vanmiddag geld bij de balie zelf kunnen halen, en anders moeten we even aan de familie wat vragen, zodat we toch de benodigdheden binnen kunnen halen......
Heb je misschien nog een andere rekening. Dan kun je dmv telebankeren van de ene rekening naar de andere rekening overschrijven en kun je daarvandaan pinnen.
Ik werk ook niet maar dat maakt voor een en/of rekening niet uit hoor Hoop dat het snel voor elkaar is!
Ik moest mijn oude pas en ID meenemen, en hoppakee! Ook na skimmen geld moeten opnemen bij de bank zelf. Had wel al binnen 3 werkdagen mijn nieuwe pas binnen hoor. Maar volgens mij heb jij de pech dat er nog weekend tussen zit
Nee dat weet ik, maar ik doelde op een andere tekst haha. Ik werk niet dus met mijn pas kunnen we niks halen.
Hij zei dat het een week duurde, ik hoop van niet maar goed wat doe ik eraan! Ja en het weekend zit er ook nog tussen, hebben wij weer! altijd als er hier iets gebeurd dan is het altijd voor het weekend, nooit eens midden in de week! Ach er zijn ergere dingen op de wereld maar ik baal wel ff!