bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baci, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Een klein vraagje: mijn laatste NOD-periode dateert van 21 mei. toen kreeg ik na 16 dagen (op 5 juni) last van bruinverlies (zoals op einde menstruatie) en dit gedurende 6 dagen. Nu veertien dagen niets meer en op 20 juni (gisteren dus) had ik terug last van wat bruinverlies (maar echt een klein streepje en heel licht van kleur en dan weer totaal niets meer, vandaag idem dito). Weet niet of ik moet tellen van 21 mei als cyclus of van mijn eerste periode van bruinverlies 5 juni! Zou ik zwanger kunnen zijn of zou het gewoon een rare cyclus zijn.. Ben heel onregelmatig en ben gestopt met de pil in januari 2007.

Hopenlijke kan iemand mij helpen! Alvast dank

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dat bruinverlies na 16 dagen kan natuurlijk een innestelling zijn. En als je nu bruinverlies hebt kun je alsnog zwanger zijn.
    Ik zou zeggen, als het bloedverlies (bruin) niet meer of rood wordt, gooi er een testje tegen aan. Dan heb je zekerheid.
    Ik hoop dat je zwanger bent!

3. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Zou het innestelingsbloed kunnen zijn ook al duurde het 6 dagen? Durf bijna niet te hopen, maar hoop van harte dat je gelijk hebt natuurlijk. Ik laat het je zeker weten...
    En wat zou dit beetje bruin van gisteren en vandaag dan kunnen betekenen. ik kan er echt niet meer aan uit pfff....

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Een menstruatie is het pas als je helder rood bloed verlies hebt. Bruin verlies kan van alles zijn. Vaak is het idd een innesteling.

5. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    is er nog iemand die iets soortelijks heeft meegemaakt met dat bruinverlies? Dus ik moet mijn cyclus beginnen te tellen vanaf 21 mei als ik je goed begrijp: dan heb ik nog een beetje hoop hihihi... Dank je en hopelijk heb ik binnenkort goed nieuws wat begin me wat zorgen te maken : ben al een half jaar bezig bijna ....

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Tja, ik had ook precies hetzelfde. 17 nadat ik ongi werd wat bruin/rood verlies, en na 10 dagen weer vier dagen bruinverlies. Een testje gedaan en ik werd direct ongi... ;-(
    Maar hopelijk duidt het bij jou wel op een zwangerschap!

Ik duim voor je!

7. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Moet je bijna je menstruatie krijgen dan? Als je 21 mei als datum neemt van je laatste ongi?

Ik zou anders gewoon een testje wagen.

8. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    dat is het probleem een beetje: ik ben zo onregelmatig van cyclus dat ik nog geen testje durf te doen: moet ik bruinverlies aanzien als menstruatie of toch niet dus ga nog even afwachten en zien hoe mijn bruinverlies evolueert (stopt of toch eindigt in rood): maar het is bijna ondraaglijk soms... ben teveel gefocust als het einde van cyclus nadert heb ik de indruk...

9. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Verschilt inderdaad.
    Ik verlies bijna altijd wel bruinverlies en een dag later ben ik ongie.
    Maar nu... nog niks te zien, heb zelfs veel symptonen en ben 1 dag over tijd.

Nog nooit gehad, dus afwachten maar, maar in elke geval was bruinverlies bij mij dat ik dus ongie ging worden.

10. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    ik denk het eigenlijk ook ma ergens hoop je natuurlijk toch he? Heb al 2x eerder bruinverlies gehad telkens gevolgd na een week met ongi. Nu is het de eerste keer dat ik 2x achter elkaar bruinverlies heb en da vind ik een beetje raar... ma wie weet komt de ongi toch nog door he... Zal nog even moeten afwachten zeker... Wachten kan lang duren als je iets graag wil he ?
    groetjes

11. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Hier ben ik weer: heb nog niet getest en zal dan mijn eerste bruineperiode maar nemen als menstruatieperiode zeker? Dan leef ik toch nog wat op hoop....
    Een ander vraagje nu; om je temperatuur op te nemen: kan je dat best met een kwikthermometer doen of met een digitale? Met digitale had ik na het biepje een temp van 36.3 en na drie minuten zoals ik op internet gelezen heb dat het moest 36.5? Echt betrouwbaar is deze dan toch niet of hoe moet ik het precies doen?

12. mamaelly

mamaelly Lid

23 jun 2007
    26
    0
    0
    huisvrouwke en mama
    roosendaal
    hallo mensjuhhs

Vandaag is het mijn 3 dag nod maar net met afvegen had ik een klein beetje bruin bloed aan me wc pappier zitten......
    Innestellingsbloed?
    Wat zo het kunnen zijn heb geen last van menstruatie pijntjes
    En in de pot van de wc lag ook niks..

Groetjes Elly

Deel Deze Pagina