Tuurlijn?? Of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LilyB, 25 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Bekijk bijlage 604906 Vanmorgen weer nieuwe test ertegenaan gegooid, nu eindelijk niet van die rare verkleuringen maar zie toch wellicht een “schaduw”
    Zien jullie ook iets of is dit toch indroog??

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hoeveel dpo zou dit moeten zijn?
    Zie m amper, ik denk dat t niks is

3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Eerlijk gezegd, geen flauw idee, waarschijnlijk tussen 7-9 dpo
    (Onregelmatige cyclus door pcos, bloedtesten wezen wel ovulatie uit, deze uitslag kreeg ik 18dec)

4. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Sorry, ik zie niks.

5. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel wat te zien maar misschien komt dat omdat ik al hele dag naar mijn eigen test zit te turen

Medith vindt dit leuk.
  6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Ik zie wel iets. Als het van een zwangerschap is dan moet hij morgen echt wel al iets duidelijker zijn.

7. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik durf niks met zekerheid zeggen. Ik zou morgen nogmaals testen. Succes!

8. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Is er geprikt op progesteron? En zo ja, was dit voor 18 december? Als die uitslag wees op een eisprong zou die dus ergens rond 10 december geweest moeten zijn. Dan zou je nu al 7 weken zwanger zijn en zouden je testen van het scherm af moeten knallen. Ik denk helaas dat je dan toch geen eisprong hebt gehad.

De test in je OP is al zo opgedroogd dat hij voor ons niet te beoordelen is. Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest?

9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik heb op 18 dec geprikt voor progesteron, oestradiol, LH, FSH en nog wat andere dingen. De uitslag stond dezelfde dag in mijn online dossier. Ze hebben mij gewoon op een random tijdstip geprikt dus we wisten niet waar in de cyclus ik zit. Pcos was al bekend maar door tweede kinderwens moest ik toch weer helemaal opnieuw beginnen in mmm. Mijn laatste menstruatie was 23 dec, heel zelden krijg ik menstruatie na een maand, soms anderhalve maand later maar meestal na 2-3 maanden pas (langer niet meer gelukkig, in verleden was dit zelfs 7mnd!)

10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik denk over een paar daagjes maar weer, heb nog wel een paar in voorraad

EvitaDedu en Poolvos vinden dit leuk.
  11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Kan me voorstellen dat jij er ook knettergek van word?... heb je ergens foto?

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik zie wat je bedoelt, maar ik haal er geen streepje uit. Het lijkt heel erg op een voorgedrukt lijntje. Wat voor testen zijn dit ook alweer?

Edit: vergeet helemaal te zeggen, ga wel duimen voor je hoor! ;)

13. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik zie helaas niks :(

14. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Je moet lang en goed kijken
    In echt is iets beter te zien

Bijgevoegde bestanden:

15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zie toch echt wel een heel dun streepje... zou over 2 daagjes even opnieuw doen en hopelijk is ie dan duidelijker! Spannend, ik duim voor je

16. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ah zo. Maar dan ben je dus al ongesteld geworden na de vastgestelde eisprong en zit je nu in een nieuwe cyclus. Gelet op je laatste zin lijkt me de kans dat je nu dan al weer een eisprong hebt gehad niet zo groot of wel?

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dit zijn de dipsticks van thuistesten.nl, volgens mij merkloos. Had eerder al een roze “vlek” op het gedeelte waar het steepje moet staan. Volgens mij hebben deze testen geen duidelijke voordruklijn, na openen al meteen op gelet dankjewel

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Het zou wel kunnen, want de laatste menstruatie was iets langer dan een maand geleden, de progesteronwaarde was trouwens 47, wat duidt op een “goede” eisprong. Oestradiol was 407 dus eitje was dus wel “rijp”.
    Maandag heb ik telefonisch afspraak met de gyn, dus waarschijnlijk kan zij mij meer vertellen....

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ohja, dat was 't! Die rare roze vlekken o_O Deze testen doen me denken aan de zwangerschapstesten van 2besure. Die zijn ook zo vaag en geven rare lijntjes. Vind het nu al ondingen. Als je goedkope dipsticks wilt zonder fratsen, dan raad ik je die van Sensitest aan. Die doen het echt super. Maar ik hoop dat je die niet meer nodig hebt ;)

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

ik dacht al dat er iets niet klopte o_O
    Ik heb 18 JANUARI geprikt ipv december! Ben ook zo’n muts af en toe :confused:

Deel Deze Pagina