Nieuwe thermometer - groot verschil

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Veertjjj, Jun 19, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

Apr 19, 2023
    233
    70
    28
    Female
    Letterlijk de meest vreemde grafiek die ik ooit heb gehad :roflmao: Zowel de fase voor eisprong als daarnaast, ff kon ook geen eisprong vinden. Dit is de grafiek van de oude thermometer, met de nieuwe is hij nog veel vreemder.

Hopelijk deze cyclus weer wat normaler. Ik heb nu iig voor het eerst in 3 cyclussen ook daadwerkelijk rood menstruatiebloed ipv 2 dagen bruinverlies en verder niks :rolleyes:

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,912
    15,583
    113
    Nabij Utrecht
    Eisprong lijkt op cd 20 zijn geweest met een korte lf van 8 dagen (ongesteld op 9 dpo).

3. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

Apr 19, 2023
    233
    70
    28
    Female
    Dat is ook wat ik dacht. Alleen was m’n ovulatietest dan wel ver van te voren positief. Dag daarna negatief en daarna niet meer kunnen testen ivm autoreis naar Oostenrijk.

Korte lf heb ik al eens bij de huisarts aangekaart. Deze is meestal 8, soms 9 dagen. Maar volgens haar kan dat geen kwaad omdat bevrucht eitje direct begint met hormonen afgeven waardoor je lichaam weet dat het niet ongesteld moet worden. Ook al wordt hCG pas aangemaakt vanaf innesteling.
    Ik kon hier verder online niks over vinden, maar aangezien ik vorige x op poging 2 zwanger was terwijl mijn lf destijds ook 9 dagen was, zal het wel kloppen :p

Share This Page