Vanaf aanstaande vrijdag 16 december begint weer Flikken Maastricht, om 20:30 uur op NPO1. Wie gaat er ook weer kijken? Ik heb er in ieder geval weer zin in.
Ja, echt zin in. Wij hebben afgelopen week het 10e seizoen nog even teruggekeken, zodat we er weer helemaal in zitten.
Ik moet wachten tot mn man thuis is en de kinderen op bed liggen. Ik hoop dus dat hij op tijd thuis is vanavond om terug te kijken.
Eva werd ontvoerd door Bols. Maar hoe het precies ook alweer zat weet ik ook niet meer. Iemand die het globaal kan uitleggen ☺️
Er was een aanslag op Bols gepleegd, maar die was mislukt. Zijn auto ontplofte. Bols moest toen naar een soort safe house omdat zijn leven in gevaar was. Eva moest Bols beveiligen en zat samen met hem en nog twee politieagenten in dat safe house. In dat safe house ging Bols zich vreemd gedragen naar Eva toe en Eva kreeg argwaan. Wolfs bleek ook argwaan te hebben over Bols en belde Eva op en sprak haar voicemail in. Op gegeven moment liep Eva dat safe house binnen en zag dat de twee politie mannen vermoord waren, zij ging toen op zoek naar Bols, maar Bols besloop haar van achteren met zo'n stroomstoot wapen als ik me niet vergis. Wolfs heeft zijn dochter Fleur uit de gevangenis bevrijd en is met haar naar Brazilië vertrokken. Hij denkt dat Bols ervoor heeft gezorgd dat Fleur steeds met gevangenen zat die Wolfs had gearresteerd en daarom haar steeds in elkaar sloegen als wraak. Als iemand nog iets aan te vullen heeft of ik heb het verkeerd gezegd, voel je vrij op me te corrigeren of aan te vullen
Nu ik het zo lees begint er wel weer iets te dagen. Hopen maar dat mijn man op tijd thuis is. anders nemen we het even op. Moet de laatste aflevering even terug zien denk ik.
Ja ik weet het nu weer, bedankt! Maar Wolfs kreeg hulp van zo'n jonge meid, zo'n hacker om Fleur uit de gevangenis te halen. Zat Bols ook hier achter? Of wie heeft die hacker op Wolfs afgestuurd, want zij deed dit in opdracht. Oh, spannend weer zeg!
Romeo en Marion moesten van Bols alles laten vallen om achter een boeteklantje aan te gaan. Deze bleek een valse id te hebben en zo kwamen ze bij die meid terecht.