Hierover heb ik ook net met de belastingdienst aan de telefoon gehangen. Ik ben al sinds 1999 toeslagpartner van mijn vriend en hier stond het er ook niet in.... Wat inkomen betreft, ik denk dat als je het koppelt hij automatisch ook je inkomen koppelt. Ik kwam trouwens nog een andere fout tegen, als je zegt er wijzigt iets in de kinderopvang en dan aangeeft dat de huidige stopt omdat je kind naar een nieuwe opvang gaat dan kun je niet verder in het formulier... heel onhandig. Dat is nu ook gemeld gelukkig en dat gaan ze fixen.
Misschien moet je eerst opgeven dat er een extra kinderopvang bijkomt voor die eerste dagen en dan de andere stoppen per de 18e??
ik vind het ook wel fijn werken... wel storend vind ik, dat ze hier geen brief over sturen. Zo gaat onze oudste naar de voor- en naschoolse opvang. Voorschoolse opvang is op school, naschoolse elders. Beide opvanglocaties zijn van dezelfde stichting maar hebben een eigen LKR-Nummer. Vorig jaar kon ik maar 1 locatie opgeven en dus 1 LKR nummer... nu kun en moet je wel alle locaties apart vermelden. Ik ben dus blij met dit topic en heb alles weer aangevuld
Nou dan zijn wij een uitzondering denk ik want er klopt echt niets van, geen toeslagpartner en kot staat op 0 voor 2012. Als je aanvragen kiest dan zegt hij dat wel al krijgen en je het daarom niet kan aanvragen... Heb nu op de oude site maar vanaf 31/12 de wijziging gedaan want ziet er naar uit dat we de eerste 2 maanden dan zelf moeten voorschieten....zucht
Ik heb de gegevens van de opvang ingevuld en bij Statusoverzicht staat dat deze wijziging verwerkt is, maar bij Mijn Gegevens staat onder het kopje Kinderopvang: "Er zijn geen kinderopvang gegevens bij ons bekend". Moet ik nou echt weer gaan bellen of is dit een kwestie van even afwachten.
Fairy, ik zou even wachten. Het systeem zal het nog wel moeten verwerken (hoop ik voor je) En voor alle ouders waarvan hun kind van KDV naar BSO gaan, ook al is het dezelfde. Het is een ander LRK nummer. Daar ben ik de mist mee ingegaan en toen heb ik een maand geen BSO vergoed gekregen omdat het nummer niet klopte.
ik vind hem ook wel fijn, gegevens klopten niet meer dus die heb ik gewijzigd hopelijk klopt het en heb huurtoeslag aangevraagd
Vind het ook fijn! Ik zie gelijk alle wijzigingen (na een half uurtje) die ik heb doorgevoerd. Moeten ze ook voor de reguliere aangifte doen. Bij mijn voorlopige teruggave voor 2012 wacht ik nu na 6 weken nog steeds en geen idee of ze die goed hebben ontvangen.
Vandaag al een brief ontvangen over de kot Dat hebben ze snel gedaan, petje af voor de belastingdienst deze keer
Jeetje,dat is echt snel.. Weet je zeker dat het hetzelfde is als wat je hebt aangevraagd? Neem aan dat ze dat niet in 1 dag kunnen doen?
MEIDEN HELP! Had al eerder een berichtje geplaatst dat er bij ons niets klopt en dat ze een wijzigingsformulier gaan sturen per post, maar aangezien het lijkt of het eind 2011 al niet klopt is het misschien juist een beter idee dat ik alles nu voor 2012 goed op de site ga invullen?? Maar dan.... * Volgens de site heb ik geen toeslagpartner, moet ik dan per 1/1/2012 aangeven dat ik ga trouwen? (ook al klopt deze datum dus niet...) * Voor heel 2012 staat er geen kot, moet ik dan aangeven dat er (nog) een kind naar de opvang gaat en het zo geforceerd invullen? Ik heb de Belastingdienst al gebeld maar ze zien op de site dezelfde gegevens als ik dus daar kom ik niet verder mee, er is ook niets veranderd sinds het erop stond dus heb niet de illusie dat die gegevens opeens gaan kloppen. Omdat het voor eind 2011 al niet klopt moet ik nu voor dit jaar al netto 1175 gaan betalen dus ben beetje bang dat als ik het nu niet snel regel voor 2012 we nog meer spaargeld moeten aanwenden! Thanks voor jullie hulp!!